Half juli. Maar dat is even ver van mijn bed show. Eerst de 6 weken halen. Hcg prikken en een echo. Ivm het afgelopen jaar ben ik heel voorzichtig... Wil ook nog niet op roze. Verder bedankt voor de felicitaties 😊
Ik begrijp je heel goed. Je angst.. Ik heb eerste keer vorige maand een vmk meegemaakt en dat is zelfs verdriet dus je hebt helemaal gelijk.
Dag dames, Wat goed om al wat positieve testen te zien zeg!! Heb sinds eergisteren erg last van m'n onderrug en links bovenin m'n bil. M'n borsten zijn ook een stuk groter en hebben een andere vorm. M'n NOD is de 13e. Kunnen dit al tekenen zijn?
Gefeliciteerd Rae!!! Wat spannend! Nod 13 is het nu denk ik nog wel heel vroeg voor symptomen, maar wie weet!
Lieverds... ik heb alles gelezen, maar heb een hele lange werkdag gehad met cursus er achteraan, dus ik ben gesloopt. Geen puf om te reageren op iedereen.. RAE: GEFELICITEERD!! ik ben morgen 11 dpo en ga dan weer testen. Te spannend!!
Spannend SJ86! Hier de krampen zijn er nog steeds, maar nog steeds geen bloed gezien. Ga zo m'n bed in met een lekker warme kruik, tot morgen dames!
Hier voel ik weer dezelfde klachten als normaal voordat ik ongesteld ga worden (gevoelige borsten en krampen in de buik) en heb besloten me dit x niet voor de gek te laten houden door mijn lijf..ben er redeelijk klaar mee.. Rae gefeliciteerd en aan alle andere meiden veel succes met testen gewenst en ik zie hopeljk heel weinig van jullie in tvolgende topic😉 Liefs meisje
Meiden hebben jullie het ook zo koud? Ik lig hier met de verwarming op 21 graden en een vest van ml aan onder een dekentje op de bank en ik heb nog ijsklompjes als handen en voeten...
JAAA IK HEB HET ZOOOO KOUD!! Lig hier onder twee fleecedekens met d verwarming op 21 En het is buiten helemaal. Niet zo koud...