Hahaha ja graag! Heb nu al zin om in ons koude bed te gaan liggen, terwijl ik daar normaal tegen op zie haha 😂 Heb jij het normaal warm dan? Zou het een kwaaltje zijn?
Het was zo fijn met de hittepit dat ik in slaap ben gevallen op de bank. Lig nu in bed, slaap lekker meiden!
Gefeliciteerd Rae! Hier ook bijzonder warm terwijl ik een koukleum ben. Net nu ik een nieuw dekentje heb gekocht. Moet er niet aan denken om eronder te liggen haha!
Wooooooowwwwww!!!!!!! Volgens mij kan ik nu stiekem echt blij zijn...... moet je zien! De tweede kleurde al na 2 minuten, maar zo duidelijk is het pas na 10 minuutjes! Ooohhh weet niet of ik t mijn man durf te vertellen...zondag/maandag mijn NOD.... ik denk maandag dus zit ik op 11DPO nu..
Bintje & Monique: dankjulliewel! fijn om al zo vroeg op de ochtend reacties te krijgen.. Ben helemaal hyper... vanmiddag/vanavond het rompertje ophalen die ik heb besteld. Staat "I (hartje) PAPA" op...
Graag gedaan!! Heel erg veel plezier met geven!!! Hier vandaag 10 of 11 dpo en weer een omo witte test, als ik naar die van jou kijk, is mn ronde verkeken denk ik.
Gefeliciteerd Sj!!! 🎉 Ik heb het mijn vriend ook nog niet vertelt. Dat komt wel maandag denk ik zo.😀 Kan je in ff trouwens zetten dat je zwanger bent? ? Kom nu alleen bij de positieve test.
Wauw wat een mooie test, gefeliciteerd!! Ik zit hier met een paar zere borsten. Nooit last van voor mijn ongesteldheid, wel gehad toen ik in aug zwanger was. Ik ben zó benieuwd! Morgen feestje bij schoonfamilie dus ik wil morgen nog niet testen, bang dat als het posi is ik mijn mond voorbij praat en als het nega is ik geen zin meer in het feestje heb. Nog twee nachtjes slapen!
Gefeliciteerd SJ86 duidelijke test zeg voor nod! Balen Monique van je witte test, maar 10/11 dpo is nog vroeg hoor. Kan nog van alles veranderen. Hier, ook erg koud gisteren, zensy opgewarmd en lekker onder de dekens gekropen . Gelukkig nog geen menstruatie gespot, krampen en hoofdpijn zijn ook over. Alleen nog last van een zwaar gevoel in m'n benen, daar heb ik altijd last van als ik ongesteld ga worden
Wauw SJ!!! Die mmm werkt als een trein voor jullie! Gefeliciteerd! Hier nog steeds steekjes in mijn lies/onderbuik. En nog geen last van mijn borsten, terwijl dat tot nu toe elke keer op 6/7 dpo begint. Ik ben hoopvol, vooral in combinatie met mijn opvliegend gevoel de laatste dagen... Vandaag 8dpo.... Maandag is mijn nod, misschien toch al eerder testen, de steekjes begonnen op 4 dpo, dus als dat een innesteling is, was die ook vroeg. Goede hoop dus dat ik al snel positief kan testen.... spannend!!!!
Monique het kan nog alle kanten op! De een test nou eenmaal sneller positief dan de ander. Bij mijn zoon waren mijn testen ook spier wit zelfs op nod en de dag erna. Pas 2 dagen na nod positief getest, dus wie weet Hoe was dat bij jou eerste?