Balen Monique en Mirya! Klagen mag hoor, we verheugen en hopen stiekem allemaal!! Ik zou ook lekker gaan drinken vandaag Gefeliciteerd meiden met een positieve test, ik zie allemaal streepjes voorbij komen die zeer goed te zien zijn!!! Bij love zag ik idd niks op de foto, maar wat niet is kan nog komen. Vindt het wel spannend nu hoor. Door de positieve fibe in deze groep heb ik helemaal het gevoel dat het bij mij ook raak is. Hoop het zo!!
Duim met je mee Noettie! Sinds vandaag zijn m'n borsten weer kleiner en doen minder pijn. M'n NOD is vrijdag. Kan dit betekenen dat m'n menstruatie er aan komt? Heb nog wel een pijnlijke onderrug en vlagen van misselijkheid.. Voelde me zo zwanger de afgelopen dagen, maar nu slaat de twijfel toe. Herkent iemand dit terwijl die wel je wel zwanger bleek?
WoW wat een roze streepjes! Gefeliciteerd! Hier nog steeds nauwelijks afscheiding, verder niet echt iets wat duid op evt. Zwangerschap. Ik wacht tot volgende week zaterdag met testen denk ik
♥ NOD lijst 9 t/m 16 november 2015 ♥ 9. (4) Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje SJ86, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje (MMM) Twigs, 40 jaar, 2de ronde na EUG, 1e kindje Mams91, 2e kindje, nod 9 november, 1e ronde 10. (7) Sop, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje Chantal6790, 25, ronde 2, 3de kindje ElisabethD, 32 jaar, 9e ronde (3e na miskraam), 2e kindje OneMillion, 24 jaar, 3e ronde, 2de kindje Mirya, 35 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Ni84, 31 jaar, 5de ronde, 3de kindje 11. (2) Ladylola, 31 jaar, ronde 15 (mk ronde 9), 2de kindje Trijn87, 29 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Kira88, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje 12. (2) Mimi1988, 27 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Love1990, 25 jaar, 1ste ronde, 2de kindje 13. (6) Meisje26, 35 jaar, ronde 3 na MA, 3de kindje BDEMT, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Lissy1986, 27 Jaar, 2de ronde, 1ste kindje Joan1984, 31 jaar, 4de ronde, 3e kindje Noettie, 31 jaar, 2de ronde, 2de kindje Melk84, 31 jaar, 4e ronde, 1 kindje. 14. (4) Zeedauw, 27 jaar, ronde 9, 1e kindje Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Irisbloem, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje Iez, 34 jaar, ronde 3, 3e kindje 15. (1) wens86, 29 jaar, ronde 18 (ronde 9 van mmm), 1e kindje 16. (2) Roosje24, 28 jaar, 2e ronde (1e ronde na miskraam), 2e kindje Mila89, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (4) Rae, 31 jaar, 11e ronde, 4de kindje (7 nov) Jackelien, 33jaar, 7e ronde 3de kindje (6 nov) Tamara78, 36 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje Tabbey, 32 jaar, 2de ronde, 1ste kindje Totaal: 33 Wachtbankje (23) Zwanger (4), Ongesteld (3), MMM (2), Negatieve Test (0), WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET[/QUOTE]
Balen dames op rood! Klagen mag altijd! Fijn voor de dames op roze Love bij jou zie ik helaas niks, maar kan nog komen! Hier een heel druk weekend gehad. Had mezelf voorgenomen om pas zaterdag te testen, maar door alle mooie testen ga ik twijfelen. Misschien ook al wel dinsdag. Dan 12 dpo. Dan is de teleurstelling donderdag misschien ook minder groot.... Min klachten tot nu toe: Nat gevoel onder Afscheiding waar ik draden van kan trekken Af en toe krampen Pijn gehad in mijn rechter lies. Warmte aanvallen (temp schommelt tussen 36.8 en 37.5, normaal 36.6) In de ochtend soms lichtjes misselijk omdat ik trek heb. Opgezette buik Obstipatie, maar soms moet ik ook 2 keer per dag. Soms bloedend tandvlees bij poetsen Dit was ongeveer vanaf 4 dagen na ei tot nu 10 dpo. Niet alles elke dag hoor
Jaa lijst aangepast.. Mijn klachten tot nu toe zijn ook: -nat van onder -hoge temp (boven 37 graden) -vaak plassen -snel honger/trek
Erg he die testdrang mimi1988. Ik heb ook veel klachten die overeenkomen met die van jou: - veel slijmverlies - krampen - steken in linker lies - gevoelige borsten - veel veel spierpijn
Ik krijg testdrang van al die mooie testjes Ik hoop dat het bij de rest symptomen zijn van zwangerschap dames! Dat we maar een mooie roze lijst krijgen Hier: Steekjes links in lies Spierpijn benen Veel plassen Droge mond Gister plots duizelig (zwart voor ogen,gevoel van weggaan) Gespannen borsten (Soort schijven) Pijn in onderrug (sinds vandaag vooral na het vele lopen)
Mimi Heel vervelend om tussen die hoop en wanhoop te leven!! Hier ook :ik denk ene moment van Ja het is Raak, andere moment denk ik Nee het is niet zo.. Waarom heb je het gevoel dat het niet zo is? Heb je deze ronde andere klachtjes als in andere rondes?
Zo lieve dames, morgen gaat deze lijst officieel in, iedere dag kijk ik in de vroege ochtend wie er met een positieve test komt, helaas een omo witte waardoor het wachtbankje nog ietsje langer bezet zal zijn, of wie aangeeft op rood te moeten. Hoe dan ook merk ik dat ik meeleef met iedereen en wens jullie een week die jullie bij mag blijven, in de positieve zin. Liefs, Iris
Het zou te mooi zijn de eerste ronde na alles wat wij mee gemaakt hebben... Mijn opgezette buik, warmte aanvallen en mijn slijm is anders dan normaal voor menstruatie. Ik denk dinsdag toch maar een testje wagen om het gevoel weg te halen of te bevestigen...