Ik ben dan een beetje down. Dan denk ik: waarom zou het gelijk raak zijn? We hebben twee dagen voor ei geklust en daarna niet meer rond de ei dag. Zou te mooi zijn....
Dank je wel! Denk dat ik morgen toch maar een test ga kopen. En dan dinsdag testen. 12 dpo dan. Hopelijk een streepje, maar als hij wit is kan ik mijn menstruatie afwachten en door.... Vorig cyclus had ik en LF van 12 dagen en kreeg ik op 10 dpo al bruin bloed. Dus dat is nu al wel beetje positief!
Mimi vorige maand hadden wij ook 3 dagen zelfs voor ei geklust en was raak maar helaas miskraam. Dus kan is er wel. Ik las dat sperma 5-6 dagen leeft
Klinkt positief! Alleen erg jammer van je mk zat met jou in de vorige nod lijst.... Misschien zijn het de hormonen die mijn emoties door elkaar schud.
Mimi, ik herken het gevoel hoor! Soms denk ik ook zou t? En dan wil ik om mezelf te beschermen steeds zoeken naar redenen dat t niet zo is. Je kan alleen mar afwachten en dat maakt t zo lastig. Hou vol meis, nog een paar dagen dan heb je zekerheid (ik zocht een knuffel smiley maar die is er niet)
Jaa hoop is er nog. Het is alleen maar afwachten nu. Ja miskraam verwachtte ik ook al helemaal niet maar moest zo zijn dus. Deze x heb ik wel hoop
Hier ook afwachten. Het is en blijft vervelend he die onzekerheid! Morgen NOD masr had gister een witte test dus ja... Blijft spannend. Ik heb al maanden een stabiele cylcus van 31 dagen en op dag 31 altijd start mn ongesteldheid. Vandaag nog niks gespot dus of het is een dag uitgesteld of wie weet 😁. Fijne avond nog!
NOD lijst 9 t/m 16 november 2015 ♥ 9. (4) Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje SJ86, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje (MMM) Twigs, 40 jaar, 2de ronde na EUG, 1e kindje Mams91, 2e kindje, nod 9 november, 1e ronde 10. (7) Sop, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje Chantal6790, 25, ronde 2, 3de kindje ElisabethD, 32 jaar, 9e ronde (3e na miskraam), 2e kindje OneMillion, 24 jaar, 3e ronde, 2de kindje Mirya, 35 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Ni84, 31 jaar, 5de ronde, 3de kindje 11. (2) Ladylola, 31 jaar, ronde 15 (mk ronde 9), 2de kindje Trijn87, 29 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Kira88, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje 12. (2) Mimi1988, 27 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Love1990, 25 jaar, 1ste ronde, 2de kindje 13. (6) Meisje26, 35 jaar, ronde 3 na MA, 3de kindje BDEMT, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Lissy1986, 27 Jaar, 2de ronde, 1ste kindje Joan1984, 31 jaar, 4de ronde, 3e kindje Noettie, 31 jaar, 2de ronde, 2de kindje Melk84, 31 jaar, 4e ronde, 1 kindje. 14. (4) Zeedauw, 27 jaar, ronde 9, 1e kindje Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Irisbloem, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje Iez, 34 jaar, ronde 3, 3e kindje 15. (1) wens86, 29 jaar, ronde 18 (ronde 9 van mmm), 1e kindje 16. (2) Roosje24, 28 jaar, 2e ronde (1e ronde na miskraam), 2e kindje Mila89, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (4) Rae, 31 jaar, 11e ronde, 4de kindje (7 nov) Jackelien, 33jaar, 7e ronde 3de kindje (6 nov) Tamara78, 36 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje Tabbey, 32 jaar, 2de ronde, 1ste kindje Totaal: 33 Wachtbankje (23) Zwanger (5), Ongesteld (3), MMM (2), Negatieve Test (0), WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Oohhh dames... wat spannend!!! Vandaag gaat de NODlijst officieel van start en we hebben er al 5 op roze! Goed begin, toch?! Succes allemaal!! Vandaag mijn NOD... en met onderstaand testje.... durf ik mijzelf nu wel op roze te zetten!
SJ 86 en andere zwangere dames, van harte gefeliciteerd! Dames op rood: balen zeg, bah ik wens jullie veel succes in de komende ronde. Ik ga voor jullie duimen! Ik wist vorige maand "zeker" dat ik zwanger was, maar dat bleek ik niet te zijn, dus ik heb mezelf verboden om er weer zo obsessief mee bezig te zijn. Dat is aardig gelukt, maar nu wordt het lastig nu nod eraan komt.
Mooi Rae! Tijd om ook op roze te gaan?? Love en OneMillion... dankjulliewel! Jullie succes nog ff... hihi
Rae: ziet er goed uit meid! Het is je van harte gegund na alle ellende. Ik duim heel hard voor je dat je over acht maanden een gezond kindje in je armen mag houden.