Mooi zoveel roze.... Oh neeeee, ik zie nu dat ff zegt dat mn ei toch 2 dagen later gesprongen is. Dat is balen, want ik heb dan niet op tijd geklust voor het laatst 2 dagen voor mn ei). Nou het is niet anders, dus mn NOD moet ik weer verplaatsen naar 16...
NOD lijst 9 t/m 16 november 2015 ♥ 9. (4) Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje SJ86, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje (MMM) Twigs, 40 jaar, 2de ronde na EUG, 1e kindje Mams91, 2e kindje, nod 9 november, 1e ronde 10. (7) Sop, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje Chantal6790, 25, ronde 2, 3de kindje ElisabethD, 32 jaar, 9e ronde (3e na miskraam), 2e kindje OneMillion, 24 jaar, 3e ronde, 2de kindje Mirya, 35 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Ni84, 31 jaar, 5de ronde, 3de kindje 11. (3) Ladylola, 31 jaar, ronde 15 (mk ronde 9), 2de kindje Trijn87, 29 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Kira88, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje 12. (3) Mimi1988, 27 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Love1990, 25 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Suzies, 31 jaar, Ronde 8, 1e kindje 13. (6) Meisje26, 35 jaar, ronde 3 na MA, 3de kindje BDEMT, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Lissy1986, 27 Jaar, 2de ronde, 1ste kindje Joan1984, 31 jaar, 4de ronde, 3e kindje Noettie, 31 jaar, 2de ronde, 2de kindje Melk84, 31 jaar, 4e ronde, 1 kindje. 14. (3) Zeedauw, 27 jaar, ronde 9, 1e kindje Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Irisbloem, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje 15. (1) wens86, 29 jaar, ronde 18 (ronde 9 van mmm), 1e kindje 16. (3) Roosje24, 28 jaar, 2e ronde (1e ronde na miskraam), 2e kindje Mila89, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Iez, 34 jaar, ronde 3, 3e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (4) Rae, 31 jaar, 11e ronde, 4de kindje (7 nov) Jackelien, 33jaar, 7e ronde 3de kindje (6 nov) Tamara78, 36 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje Tabbey, 32 jaar, 2de ronde, 1ste kindje Totaal: 34 Wachtbankje (24) Zwanger (6), Ongesteld (4), MMM (2), Negatieve Test (0), WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Melk84, als je onderaan kijkt staat een topic pendelen. Daar kan je kijken wat het is. Staat het uitgelegd. Je kan laten pendelen op maand dat je zwanger word en geslacht. Het is gewoon voor de leuk.
Proficiat Roze meiden!! Hihi Hier vandaag +1 NOD, ik vind het spannend nog niks gespot maar test was ok negatief... Misschien komt het een dag later we wachten rustig af.
Ik voel me niet anders eigenlijk behalve dag mn borsten voller en pijnlijk zijn maar dat heb ik vaak vlak voor mn ongesteldheid... Dus ja kan er geen pijl op trekken denk ik. Maar ook voel ik niet de klachtjes van een aankomende ongesteldheid. Geduld!!🙈
Lag vandaag op mijn buik op de fysio bank en toen voelde ik mijn boobs een beetje. Verder voel ik ze niet. Lig ook nooit op mijn buik haha. Temp blijft steeds schommelen, heb ook steedsblast van opvliegers haha. Maar weinig afscheiding gespot vandaag. Van wat ik had kon ik draden trekken...
Ik heb vandaag 11 dpo negatief getest. Heb er ook geen positief gevoel bij deze ronde. Vorige ronde waren wij nog niet officieel bezig en dacht ik echt dat ik veel kans maakte. Had goede hoop. Deze ronde voor het echt gegaan, maar denk dat het niet raak is.... Ik weet ook dat ik niet mag klagen na 1 ronde, maar we hadden eigenlijk al een kindje moeten hebben. Dat maakt het wel moeilijk.
Het maakt niet uit hoelang je bezig bent Mimi, we hebben allemaal dezelfde grote wens (sommige hebben alleen geluk dat als ze bij wijze van al naar elkaar kijken zwanger worden ) Misschien zijn het wel je hormonen waardoor je geen positief gevoel meer hebt Probeer wat afleiding te zoeken (is erg moeilijk,dat snap ik) en misschien heb je over een paar dagen toch een positieve test, je bent nog erg vroeg meid Zolang je menstruatie er niet is kan het alle kanten op ❤️ Ik hoop het zo voor jou! Ik duim voor je
Het kan nog Mimi! Hier sinds een week ontzettende lage rugpijn. Dat heb ik nog nooit gehad. M'n borsten zijn wisselend groter en dan weer kleiner. Heb sinds vanochtend weer een menstruatiegevoel, had ik vorige week ook een paar dagen. M'n temperatuur is hoog voor mijn doen, normaal sochtends is 35,9 nu 36,7. M'n NOD is pas vrijdag, vind het erg spannend. elke dag zonder menstruatie is er weer één denk ik dan maar. Hoop op veel roze in de lijst de komende dagen!!
Dank jullie wel Mila en melk. Heb vanmiddag een leuke middag gehad. Morgen een dag thuis, gelukkig woensdag, donderdag en vrijdag al weer wat op de planning staan. Ben erg benieuwd donderdag en of vrijdag. Ik hoop dat deze lijst erg roze gaat kleuren!
Weet je wat me net opgevallen is dat mijn baarmoderslijmvlies super dik is!! echt veel dikker als normaal en super zacht sponsig.. (Sorry klinkt een beetje vies ) Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoop ook op een roze lijst, we hebben er al 6 toch Liefs
Precies Mila89! Het maakt niks uit hoe lang je bezig bent, ik was ook zo gespannen toen ik in ronde 1 en 2 ⎌zat , het blijft altijd wachten en hopen dat ie ergens een keer blijft plakken! Je bent inderdaad nog vroeg Mimi! Zelfs testen na NOD kan nog negatief geven en toch zwanger zijn, aan die hoop houd ik mij ook vast 😁