Ik temp rectaal, dat is het meest betrouwbare methode. Als je in beweging bent is het zowiezo boven 37 graden Het beste is daarom altijd tempen bij het wakker worden, vordat je opstaat op dezelfde tijd
Gefeliciteeerrd Wie zijn de volgende testers?? Ik krijg een positieve vibe van jullie Er zijn al veel zwangere deze ronde Laat het voor iedereen een geluks maand zijn Ik duim voor jullie
Oohh ik wil ook mee doen met die mooie roze testjes!!! *houd hoop*! Vandaag nog steeds de hele dag niks gezien en ik hoop dat het zo doorzet en de menstruatie wegblijft hihi. Ik vind elk moment dat ik naar de wc ga reuze spannend. Mijn man weet nog niet dat ik overtijd ben. Hoe doen jullie dit? pas vertellen als je positief test? ik denk dat ik hem anders helemaal gek draai hahaha. Morgen ga ik testen van Kruitvat, ik hoor hier zoveel goeie dingen over! Test normaal altijd met Action testen maar die gaf dus wit... Congratz voor de roze meiden!!
Ja Vaya ik zie het ook! Zonder te turen en in te zoomen. 🎉 Ik ben zelf zo onzeker dat het goed gaat... vandaag nog een test gedaan. 😧 Heb nu een mooi rijtje testen 😊 5 / 6/ 8 en 10 november.
Ik vertel het mijn man wel hoe en wat precies. Ook van vanmorgen, ik baal dan zo erg en hij troost mij dan via de app (hij moest werken). Net afgesproken dat als de menstruatie niet door zet ik vrijdag ga testen ivm een avondje wijn met vrienden. Action heeft veel hcg nodig. KV 2v5 minder.
Mooie resten rae! Mimi, ik vertel hem ook alles maar ik ken hem. Hij is dan teleurgesteld dat we t niet samen hebben gedaan. Ik had geen positief testje verwacht. Nu zei ik dat ik morgen ging testen... Vond ie al veelste vroeg. Ik hoop dat hij morgen ochtend wat duidelijker is dan gelooft hij het wel
Hier heb ik nooit met vriendlief getest.. Maar deze keer zo een goed gevoel dat ik het wel samen wil doen (omdat ik goede hoop heb) Het probleem is dat we allebei wisselende diensten hebben,dus dat word aankomende dagen even spieken wat het beste uitkomt Hier denk ik trouwens niet dat ik het volhoudt tot NOD hoor Alleen action testen in huis nu, dus van de week nog even de Kruidvat induiken voor het geval we vroeger gaan testen..
Roosje je temp ziet er elke keer weer anders uit zo te zien. Hoge temp is altijd goed Ik temp oraal met een speciale tempmeter
Volgens mij zei ze net dat ze toch 2 dagen voor nod zit Jaa mijn temp is idd anders steeds. Ben benieuwd donderdag
2 dagen voor NOD kan 10dpo zijn of 12dpo of iets anders. Vandaar m'n vraag hoeveel dpo. Want iedere LF is anders
Ik kon me niet meer inhouden 😔 Heb net een test gedaan, met avondurine dus. Ik zie een heeeel licht tuurstreepje op de foto, jullie ook? Zie het op de foto trouwens beter dan op de test zelf...
Ik vind het moeilijk om iets te zien melk84 maar misschien ben ik gewoon een slechte tuurder hoor 😁