zwangere meiden, zijn jullie al lid van dit clubje?? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/598480-juli-2016-mamas.html
Ni ik zit alleen in het bavllingslijst clubje van 16/31 juli. Anders raak ik de kluts kwijt 😂
We zijn vanaf deze club een facebook groep aan het starten. Ik vind zelf FB veel gemakkelijker communiceren. Maar weet in ieder geval dat je welkom bent
Dankjewel... Ik hoop het zo 😊 Heb wel hele tijd het gevoel van.. Nu komt het toch door maar gelukkig nog niets .. Als ik de digitale heb gedaan hoop ik meer duidelijkheid te hebben 😃
Jeetje nu al op fb? Dat is snel! Dat deed ik met mijn dochter pas op het einde. Je kent mensen toch niet en er kan nog van alles gebeuren. Nou hier een negatieve test en na die test begon mijn onderrug te zeuren. Voel het licht stuwen, dus verwacht binnen een paar uur het eerste rood. Was ook minimaal mogelijk om zwanger te raken. Veel succes!
Ik ben vóór Ni84! 👍 Moet zaterdag om 5.30 uit bed, dus ik test zondag pas weer. Als m'n ongi zolang uitblijft tenminste.. Gefeliciteerd Bianca!!
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!! Ik heb mezelf maar op blauw gezet. Vanochtend weer een negatieve. Maar ja nog steeds voor nod. Dus ook niet echt verwonderlijk. Verder heb ik eigenlijk nog steeds wel redelijke hoop. Het enige wat een beetje herkenbaar is voor een naderende menstruatie is pijn in mn bovenbeen. Verder geen van de normale klachten vooraf. Waarom vinden wij vrouwen het nou zo moeilijk om te wachten met testen? NOD lijst 9 t/m 16 november 2015 ♥ 9. (4) Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje SJ86, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje (MMM) Twigs, 40 jaar, 2de ronde na EUG, 1e kindje Mams91, 2e kindje, nod 9 november, 1e ronde 10. (7) Sop, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje Chantal6790, 25, ronde 2, 3de kindje ElisabethD, 32 jaar, 9e ronde (3e na miskraam), 2e kindje OneMillion, 24 jaar, 3e ronde, 2de kindje Mirya, 35 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Ni84, 31 jaar, 5de ronde, 3de kindje 11. (3) Ladylola, 31 jaar, ronde 15 (mk ronde 9), 2de kindje Trijn87, 29 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Kira88, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje 12. (3) Mimi1988, 27 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Love1990, 25 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Suzies, 31 jaar, Ronde 8, 1e kindje 13. (6) Meisje26, 35 jaar, ronde 3 na MA, 3de kindje BDEMT, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Lissy1986, 27 Jaar, 2de ronde, 1ste kindje Joan1984, 31 jaar, 4de ronde, 3e kindje Noettie, 31 jaar, 2de ronde, 2de kindje Melk84, 31 jaar, 4e ronde, 1 kindje. 14. (4) Zeedauw, 27 jaar, ronde 9, 1e kindje Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Irisbloem, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje Iez, 34 jaar, ronde 3, 3e kindje 15. (1) wens86, 29 jaar, ronde 18 (ronde 9 van mmm), 1e kindje 16. (2) Roosje24, 28 jaar, 2e ronde (1e ronde na miskraam), 2e kindje Mila89, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (4) Rae, 31 jaar, 11e ronde, 4de kindje (7 nov) Jackelien, 33jaar, 7e ronde 3de kindje (6 nov) Tamara78, 36 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje Tabbey, 32 jaar, 2de ronde, 1ste kindje Totaal: 34 Wachtbankje (22) Zwanger (7), Ongesteld (4), MMM (2), Negatieve Test (5), WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET[/QUOTE]
Morgen dames! Roze: Gefeliciteerd: Nog even wachten voor de rest, ben plaatsvervangend zenuwachtig voor jullie, maar onder controle Wil even iets kwijt. Bij mijn eerste zwangerschap een paar weken geleden voelde ik me echt zwanger voor de positieve test, met alleen maar het geborrel en smaakverschil als symptomen. Dit is helaas op een vroege miskraam uitgelopen. Nu, op het wachtbankje zittend, heb ik andere kwaaltjes. Het belangrijkste verschil is...ik voel me niet zwanger zoals de vorige keer (dat is natuurlijk het enige vergelijk wat ik heb) Heb grote borsten, niet normaal! De structuur is veranderd, dikker en stugger. Ben een beetje misselijk. Heb alleen in de weke na ovulatie het borrelende gevoel gehad Nu af toe verspreid over de dag steken / krampen rechts beneden. Mijn vraag is eigenlijk...kan het zijn dat iedere zwangerschap anders voelt in het begin? Liefs, Iris
ja hoor dat kan heel goed er zijn toch ook meiden/vrouwen die helemaal niet voelen ze zwanger zijn? het zijn symptomen die KUNNEN wijzen op een zwangerschap staat nergens vast welke symptomen je zult hebben of dat je ze uberhoudt zult krijgen
Roze dames: gefeliciteerd! Blauw: het kan nog! Ik ben nog steeds niet ongesteld. Heb wel nog steeds bij afvegen lichtbruin/gelig. Gisteravond en vannacht wat winderig en mijn borsten doen zeer. Oja en ik praatte vandaag paar keer met concumptie. Als of ik te veel speeksel heb? Dit zo half vind ik maar niks, of liever niks te zien of maar ongi...
Hoi meiden, ik mag op rood. Meiden op de Wachtbank succes. Ik hoop op Nog meer roze wat de lijst gaat kleuren!
Ik zou het niet weten eigenlijk. Heb een action en een kv test Vorige maand had ik 2 dagen voor nod met action licht positief getest Nu ga ik 4 dagen voor nod proberen dus met kv is beter toch?
hey meiden ik hoor heel veel testen voorbij komen maar ik hoor jullie helemaal niet over de cb plus test! is deze niet veel gebruikt bij jullie??? ik denk dat als ik zaterdag niet ongesteld ben ik maar een kv test ga kopen want dat is volgens mij de meest gebruikte test hier he?
Balen Joan! Hier hetzelfde verhaal. Ben vannacht ongesteld geworden, gelukkig wel weer precies op tijd! Heel veel succes voor iedereen die nog even moet afwachten!! Ik blijf nog even meelezen, hoop dat er nog veel roze bij komt!
Balen Joan en Trijn! Roosje ik zou de kv test gebruiken. Lees over de action zwangerschapstest niet zulke positieve verhalen. Lissy mrt de cb heb ik geen ervaring.
Dank jullie wel Trijn87 en mimi. Jammer Trijn87. Jij dus ook naar de volgende ronde.dan zie ik je daar. Spannend roos. Hoop dat je op roze mag.