NOD-lijst 9 t/m 16 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sop86, 10 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh dames op rood echt rot voor jullie. Ik hoop dat december jullie maand zal worden en wie weet ook de mijne als het deze maand niet lukt.

2. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Super!!!

Gefeliciteerd!

3. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Momo mooi gezegd.

Hoe gaat het verder, klachtjes gewijs, met je?

Heb het idee dat je toch iets anders erin staat, meer relaxt, als een paar dagen geleden. Kan het natuurlijk ook mis hebben maar zo komt het over.

Liefs

4. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Dat is gek. Anders even langs de huisarts?

5. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ik had een paar dagen teg inderdaad een dip iris.
    Deze hele ronde ben ik al wat relaxter omdat mijn gevoel sterk zegt dat het niet raak is.
    Door het bruinverlies ga je toch weer wat twijfelen.

Ik heb sinds gisteren zere borsten en vandaag wat meer speeksel. Ook rommelen mijn darmen sinds gisteren.

Hiervoor dacht ik ook symptomen te hebben, maar dat was denk ik niks. Net als nu haha.

Als de onsje niet door zet morgen ga ik vrijdag testen.

Hoe is het bij jou?

6. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Aahhh balen Love en Melk.. maar het kan toch nog?

Bianca... ik snap niet dat je twijfelt hoor, hihi! Je hebt echt dik positieve testen. Hiermee zal je vast en zeker ook op de cb digital zien staan dat je zwanger bent!:) ... IK lees nu verder en zie dat je m hebt gedaan! Prachtige test en zeer duidelijk! Gefeliciteerd!

Vaya... het kan inderdaad effe duren.... daarom is het ook het best om om de dag te testen!

Joan en Trijn!Balen! :(

IrisBloem... heb er zelf geen ervaring mee, maar ik geloof zeker dat het iedere keer kan verschillen..

Hier al gewend aan het idee dat ik zwanger ben.. gek hoe snel dat gaat! Had precies een week terug mijn tuurtestje in handen! :) .... Mijn lichaam liet duidelijk weten dat er wat gaande was....... had echt allerlei kwaaltjes.. nu is er (vrijwel) niks van over.. Ohh! Dan maak ik me natuurlijk direct weer zorgen. Ik wil nog effe een CB doen in het weekend en daarna wil ik stoppen! Ik ga mij wel opgeven voor MvM, dus dan komt er over een paar weken vanzelf weer een testje!:) ...
    Echo pas op 9 dec. dus moet nog heeeeeel lang wachten!

7. noettie

noettie Actief lid

9 okt 2015
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen sop! Ik had ook goede hoop voor je!

En iris ik heb zelf geen ervaring met meerdere zwangerschappen maar ik weet van vriendinnen met meerdere kinderen dat er een aantal zijn waarbij de ene zwangerschap vrijwel klachtenloos verliep en de andere zwangerschap de eerste weken heel veel overgeven. Dus blijkbaar kunnen alle zwangerschappen verschillen ook bij dezelfde persoon.

Meiden op rood balen zeg!!
    Meiden op roze gefeliciteerd :)
    En meiden op het wachtbankje, wat spannend is het he? Nog even volhouden allemaal!!

8. Lissy1986

Lissy1986 Niet meer actief

Zo hier gaat het wat minder, ben sinds vanavond erg misselijk en heb heel erg last van m darmen:( Zou dit misschien dan toch positief zijn!

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Enige is dat mensen die zo vroeg in hun rondes zitten en snel zwanger raken, weinig weet hebben wat het met je doet als je zoveel rondes verder bent en je wederom een ronde verder bent.
    Ja we willen allemaal moeder worden, maar je kan geen appels met peren vergelijken...al bedoel je het goed.

Als je voorbij ronde 8 gaat wordt je al lichterlijk angstig. Je stilt je met de gedachte oke de meesten raken zwanger binnen een jaar.
    Als je nog veel langer onderweg bent ga je gewoon in de rouw om een kind, dat je buik en je hartje niet wil en kan vullen.

Dus wees blij als je voor het eerste jaar gezond en wel zwanger bent!

10. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ik weet donders goed hoe het voelt. Ik heb mijn dochter verloren bij 23 weken zwangerschap en in week 24 gewoon moeten bevallen. 3 dagen erna heb ik haar mandje in een grafje moeten zetten en ging er aarde over heen. Dus ja, ik ben al moeder, maar mijn armen zijn leeg. Ik rouw elke dag om mijn meisje.

11. noettie

noettie Actief lid

9 okt 2015
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oww ladylola! Ik zie dat jij voor de tweede keer al zo lang moet wachten! Heftig hoor!
    Weetje wat ik het ergste vond vorige keer; dat je een jaar al bezig bent en mensen je vertellen dat ze zwanger zijn, kon ik goed handelen. Toen zat ik nog in de "ik ook bijna" modus
    Maar toen zij gingen bevallen en ik nog steeds niet zwanger was werd ik zo keihard met mijn neus op de feiten gedrukt dat we al weer zoveel tijd verder waren. Dat vond ik echt moeilijk! Er zijn 3 vriendinnen van mij bevallen in de 2 weken voor ik positief testte en een nichtje die ook nog eens mijn meisjesnaam had uitgekozen! (Kon zij niet weten natuurlijk). Toen zat ik wel goed in de put. Gelukkig voor mij was het daarna ook snel raak ( en heb ik een jongen). Maar dat is achteraf op het moment zelf weet je niet of het ooit nog goed komt!

12. noettie

noettie Actief lid

9 okt 2015
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje mimi!!! Dat is echt heel erg heftig!!

13. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Dat is het ook. Ik heb haar gevoeld, gezien en 24 weken bij me gedragen. Ze had nu rond de 10 maanden moeten zijn.

14. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    X liefs

15. noettie

noettie Actief lid

9 okt 2015
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1335 noettie, 11 nov 2015
    Laatst bewerkt: 11 nov 2015
    Wat verdrietig om je kindje te verliezen!!

16. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Ben er stil van Mimi...

17. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Dan duimen dat het niet doorzet.

Je klinkt inderdaad iets meer opgeruimd, dat is fijn voor je!

Hier op een stevig wachtbankje. Wacht op uitblijven van menstruatie en daar blijft het bij.
    Als deze uitblijft ga ik wachten met testen tot 1 december. De dag waarop ik anders zou ovuleren en de 6 weken zijn dan behaald. Iets in me zegt dat ik het zo wil, toch kan ik ook weer anders bedenken.

Verder voel ik me goed, links en rechts kwaaltjes.

Liefs,

18. noettie

noettie Actief lid

9 okt 2015
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad we duimen!!

En ook voor alle andere dames die al veel hebben mee gemaakt of nog bijna niets, want het leukste is toch als we straks met zo veel mogelijk zwanger zijn!!!

Iris je maakt zo'n rustige sterke indruk! Knap dat je dat zo kan volhouden!!
    Hier gisteravond en vanmorgen een test gedaan. Maar is (nog) wit.
    Kon het toch niet laten! Wat zal de industrie aan ons verdienen!!!

19. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Dank jullie wel! Ik duim ook voor iedereen!

Ik vind jou ook zo rustig iris. Heel bijzonder en knap!
    Doe wat je gevoel je in geeft. Vaak klopt je gevoel!

20. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Nog wit, dat zeg je goed! Duim...kaarsje aan

Merk dat ik alvast wil oefenen in emotionele stabiliteit aangezien ik de mama en papa ga worden van een liefje. Tot op heden heb ik goede hoop en wil balans. Kom ook rustig over? Dan is het goed haha

Liefs

Deel Deze Pagina