Wie doet er ovulatie testen? Ik start morgen op goed geluk, hopelijk snel een smiley op de cb test... Met mijn onregelmatige cyclussen totaal geen idee wat te verwachten deze cyclus! Op naar veel roze meiden!
Ik herken dat inderdaad ook allemaal een paar dagen voor mijn ei spring begint het al met gigantische steken in mijn buik (veel erger dan bij menstruatie) en dat volle gevoel heb ik ook heel erg en nadat mijn ei is gesprongen krijg ik altijd pas last van mijn borsten en/of tepels ong 1,5 week voor mijn nod dus paar dagen na eisprong. Dus het kan heel goed zijn dat het van je naderende eisprong is
Op goed geluk? Dan dubbel spannend. Heb je wel een beetje zicht op je cyclus? Die cb testen heb ik ook, maar vind ze uiteindelijk toch aan de dure kant. Er staat in de beschrijving 1 keer per dag testen. Op maandag 28 had ik in de ochtend getest. Blanco. Ik voelde iets gebeuren. Dus rond 18.00 uur weer getest. Blanco. Toen ik thuis kwam van de spinning om 20.00 uur...BIG Smile. Nu dacht ik dat ik ze even niet meer nodig zou hebben wat ik was in 1 poging zwanger. Helaas is dit dus met een miskraam afgelopen waardoor ik nu met de vraag zit, welke ovulatie testen ga ik doen?
Dag Iris, Mijn miskraam was op 12 oktober, vrijdag nog een controle gehad en gelukkig ben ik schoon. Het waren best heftige en emotionele dagen geweest, maar nu gaat het weer goed met mij. Ik zie dat jij ook pas een miskraam hebt gekregen, hopelijk kunnen we en natuurlijk de andere dames hier snel op roze. Groetjes van Tamara
Ik ga weer de ovulatietesten van de Action gebruiken, inderdaad niet duur en bij mij ook duidelijk een piek.
Ik gebruik ook action ovulatietesten. Vorige keer ook mijn lh piek mee gevonden . Ben nu al begonnen, maar dat kwam omdat mijn slijm mij in verwarring bracht...
Ik heb ovulatietesten van zwanger & kids, tussen de PGD pogingen was mijn cyclus 4/5 weken, maar daarvoor heb ik zo'n 12 jaar de pil gebruikt. Tot nu toe ook nog nooit ovulatiepijn gehad, dus hoop met de testen wat meer zicht te krijgen op hoe mijn cyclus verloopt en of ik erachter kan komen of ik mijn ovulatie ga voelen als ik er op let.
♥ NOD lijst 9 t/m 16 november 2015 ♥ 9. (0) 10. (4) Sop, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Monique93, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje Chantal, 25, ronde 2, 3de kindje ElisabethD, 32 jaar, 9e ronde (3e na miskraam), 2e kindje 11. (1) tamara78, 36 jaar, 1e ronde na miskraam, 1e kindje 12. (0) 13. (7) Mamavanmenno, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje Tabbey, 32 jaar, 2de ronde, 1ste kindje Love1990, 25 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Iez, 34 jaar, ronde 3, 3e kindje Meisje26, 35 jaar, ronde 3 na MA, 3de kindje BDEMT, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Ladylola, 31 jaar, ronde 15 (mk ronde 9), 2de kindje 14. (4) Water27, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 9, 1e kindje Jackelien, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje Mila89, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje 15. (1) wens86, 29 jaar, ronde 18 (ronde 9 van mmm), 1e kindje 16. (1) Irisbloem, 34 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos. (4) Rae, 31 jaar, 11e ronde, 4de kindje Trijn87, 29 jaar, 5de ronde, 1ste kindje Mimi1988, 27 jaar, 1ste ronde, 2de kindje Joan1984, 31 jaar, 4de ronde, 3e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 22 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
"Normaliter" is cyclus 32 d, met eisprong tss dag 18 en 20... Na overlijden van B* had ik cyclus met vroeg ei (cd14) en laat ei (cd27).... Ik hoop dat het deze keer niet tot cd27 zal duren!!! Ik gebruik cb omdat het de enige ovu test is die je s morgens mag doen, tijdens dag drink ik te veel zodat ovu testen niet helemaal duidelijk zijn nr mijn mening... En met cb duidelijkheid dankzij smiley Helaas vanmorgen wel foutmelding gekregen op cb test, nog nooit gehad?!? Jammer maar morgen hopelijk geen foutmelding
Oh Tabbey ik zie dat jullie ervoor hebben gekozen om toch de natuurlijke weg te proberen. Ik hoop dat het snel raak mag zijn van een gezonde baby...en hopelijk niet al te spannend
Meiden, ik heb een vroeg miskraam gehd waarsxhijnlijk. Vandaag echo gehad baarmoeder is leeg, lichaam heeft zelf opgelost. Had 17 oktober dus die bloedingen, begin van bloeding. Moet ik mijn nod vanaf die dag berekenen?
Wat balen roosje de eerste dag van je bloeding is cd 1. Je cyclus kan wel in de war zijn na een (vroege) miskraam