Er is zowiezo al kans tot ongeveer 12 weken. Voor nod kan het ook maar meestal na nod. Ik was vorige maand ook zwanger maar had een miskraam met 5 weken
Merelv.... Als de innestelling niet goed gaat, dan wordt het vruchtje al afgestoten voor NOD... Je kans wordt niet veel groter of kleiner..maar als ie na NOD test dan merk je dat niet omdat je nooit hebt geweten dat een positieve test was.... Ik was wel blij dat ik nadat ik 6 dagen voor NOD al begon met tuurtesten, dat ik mijn NOD haalde... dan leek mijn kans weer iets groter dat t blijft plakken...
Thnx! Ik heb nog 1 vroege sensitest en 1 clearblue digital liggen, ik wacht nu tot 1 dag na mijn nod als ik niet ongesteld ben ga ik die van kv bestellen voor de volgende keer
Wat superjammer Elisabeth en Vaya... 😞 Zelf kon ik het niet meer uitstellen door alle tekenen. Gisteravond de Actiontest gedaan (zie boven) en vanmiddag eind vd dag een KV 2v5 (zie onder). Bizar...
Weer een zwangere erbij! Gefeliciteerd Gupperdepup! Hier vanmorgen weer negatieve test en nog niet ongesteld Maar ja, ik snap ook nog niks van mijn cyclussen dus misschien zit ik helemaal verkeerd
Hier ook een positieve test. Ik stond niet op de lijst. Mijn nod was 14 november.. Ik ben in augustus bevallen met 40 weken van een stille baby😞 Wij hopen dat het dit keer goed gaat.. Gefeliciteerd voor de dames die positief hebben getest.
Lieve BellaDS, Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap! Wat moet dat heftig zijn geweest voor je. Een naaste collega heeft hetzelfde gehad in juni. Zo verdrietig. Na twee miskramen ben ik me erg bewust van de risico's. Maar met 40 weken... Pfoe, wat wordt dat spannend. Wel fijn dat je snel weer zwanger bent. Op naar een mooie zwangerschap 😘 liefs
Goedemorgen dames, Aangezien ik geen test doe, tenminste nog niet, dacht ik net dat ik jullie wel op de hoogte kan houden door te zeggen: Nog geen ongesteldheid gezien, voel wel geborrel beneden. Ook sinds 2 dagen meer last van dunne ontlasting (sorry!!!), misschien is het daarvan. Zo niet, dan zal ik wel ongesteld worden binnen nu en 2 dagen. Fijne zondag! Is er nog iemand die gaat testen?
Mijn hemel... ik ben nu 5 weken zwanger.... en mijn lijf laat t weten ook! Ik heb nu dagelijks een kwartier per keer last van een hele nare zeurderige buikpijn ... ik moet dan echt de pijn wegpuffen.... Een kruik erop verlicht wel iets...maar het gaat niet weg. Ik krijg dan ook een gigantische zweetaanval en na een minuut of 10 neemt t langzaam af. Ik merk dat mijn lichaam die 10 min. ook heel erg slap is! Dames..... wat moet ik hier mee?? Zo kan ik toch niet werken...? Maar het zal toch moeten!!