Wat grappig dat je voeten in lijn staan met je baarmoeder, dat wist ik helemaal niet hihi Vorige maand heb ik wel al symtomen gehad na mijn eisprong, ik had bijv. bijna geen afscheiding en ik had het gevoel alsof mijn broek continu in mijn buik zat te duwen terwijl dit niet zo was. ineens kreeg ik weer afscheiding en was het gevoel weg en toen werd ik alsnog ongesteld. ik ben benieuwd of ik dat bij een evt. zwangerschap weer heb Wij hebben ook een gezellige avond op de planning, mijn lief is wat leuke dingen gaan halen, ik ben zeeeeer benieuwd
maani, gemiddeld staat er inderdaad 1 jaar voor. Dus die 8 maanden was prima, al leek het toen wel een eeuwigheid te duren. Ik weet dat het niks zegt over een eventuele volgende zwangerschap, maar ik heb zo'n onderbuik gevoel dat dit nog wel eens langer kan gaan duren dan 8 maanden. Geen idee waarom. Ik hoop voor jou dat de utrogestan z'n werk gaat doen deze maand 😉 Veel plezier vanavond vaya
Love! We gaan voor een roze kerst toch! Dus die moeten we er proberen in te houden voor ons allemaal! Het is een ieder van harte gegund! 💋
Goede tip van de voeten! Ik heb altijd koude voeten! Ben trouwens ook aan de magnesium door je tip maani. Heb ook zink voor me vent gehaald. En nienke no hard feelings. Vind het lief van je dat je met positieve spirit hier wil empoweren. Ene moment ben ik een brok chaggrijn en het andere moment ben ik weer euforisch en estatisch van het geluk dat ik wel al heb. aahja tis soms dus even graven. En roze 2016 in zo heel fijn zijn! Ben er zo aan toe. Maar dat geld voor iedereen als je begint.
Gelukkig maar Ik gun het jullie! Laten we idd met zn allen op roze hopen Ik duim voor ons allemaal! Zojuist weer de ovu test gedaan. Aangezien ik vrijdag mn ei verwacht vond ik het even spannend of hij zou knallen of niet. Maar helaas, dat doet die nog niet! Heb voor morgen een test in mn werktas gedaan, dan maar even op het werk de test doen.. De KV test kan pieken 24-36u voor de eisprong. Heb een foto bijgevoegd, streepje lijkt wel iets donkerder vandaag. Al heb ik ook al gelezen hier op het forum dat dat met een ovu test niet altijd wat wil zeggen.. Naja, hopen dat ik morgen een knaltest heb, en anders blijven we nog maar even door testen, dan kan het zijn dat ik mn ei toch later heb.. (daar doe ik tenslotte de testen voor )
Ladylola, Ik begrijp dat je er aan toe bent.. Kan me niet indenken hoe t voelt als je geduld zo op de proef gesteld wordt. Zo kan ik me dit ook goed voorstellen dat bijv vickske die ik hier voorbij zag komen, die twee jaar bezig is en ze niks hebben kunnen vinden, ook enorm er aan toe zal zijn. Wat ik me af vraag mbt de dames die al langer bezig zijn. Hebben jullie ook al eens gedacht aan hulp net over de grens te zoeken?.. Het gaat me uiteraard niks aan. Maar ik lees op het moment zoveel en probeer toch een beetje mee te denken. Ik lees ook mee op het andere forum van de meiden met de herhaalde miskramen (daar zitten ook dames tussen die al langer bezig zijn en dan als ze zwanger raken een miskraam krijgen). Meerdere van hun zijn naar UZ Gent gegaan. Daar schijnen ze meer te doen dan hier in NL. Qua hulp, behandelingen, adviezen, medicatie of wat dan ook. Met positieve resultaten. Situaties waarin hier in NL niets uit de onderzoeken naar voren kwam en daar vervolgens wel degelijk! Erg vreemd maar blijkbaar waar. Ivm de uitgebreidere onderzoeken die ze daar doen. Misschien vertel ik nu iets wat je al lang weet, maar ik wou het toch even delen. Ik heb hier namelijk het gevoel dat zulke situaties hier minder serieus genomen worden, meer zo van, probeer t zelf nog maar. Hoe ervaar jij dit zelf?
Nienke, ik zie geen foto 😉 dat heb ik idd ook gelezen. Ik hoop voor je dat je morgen gewoon je knaller hebt! Hiero is tie nog de weg aan t zoeken, dus m'n NOD zal ook wel verder zijn. Even afwachten!
nienke het streepje is zeker donkerder, ik denk dat je ei niet lang meer op zich laat wachten. Hier nog geen eisprong, krampen/steken zwakken weer af. Hopelijk springt ie morgen
In duitsland en belgie doen ze zeker meer. Mag mezelf gelukkig prijzen hoor. Heb een kind. Kan zwanger raken, maar het gaat alleen niet zo snel. Helaas afgewezen door het zkh voor verder onderzoek. Ben in april nog zwanger geweest, dus willen ze wachten tot april 2016. Ik ga er vanuit dat het echt nog wel moet lukken, maar soms denk ik dat wij net een bepaald hormoon missen ofzo. Want me ei mis ik nooit. En maani 2 miskramen krijgen is ook heel naar. Hopelijk is er snel een vruchtje dat graag wil groeien. Bijna positief nienke! Denk binnen 48u positief. Hier verwacht ik ook vrijdag mijn ei. Zo nog even gezellig maken. Vrijdag nog en zondag nog.
Mijn ei is gesprongen 😃 Vannacht enorme pijnaanvallen gehad, vanmorgen vroeg nog maar even gezellig gemaakt met VL. Wie komt er gezellig bij me zitten op het wachtbankje?
♥ NOD lijst 9 t/m 16 december 2015 ♥ 9. (3) Koekie2, 29 jaar, 3e kindje, ronde 5 (3e ronde Clomid 50mg) Maani, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK Raniyah, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MK 10. (4) Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, ronde 16 (mk ronde 9) Suzies, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Stefanie100, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MK Vickske, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 24 11. (2) Bv1hoven, 37 jaar, 2e kindje, ronde 17 (mk ronde 8) Nienke87, 29 jaar, ? kindje, ronde 5 12. (3) Vaya2014, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 13. (2) IrisBloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, Ronde 3 14. (1) Iez, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 15. (2) Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 Tafelkleedje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 16. (0) Buiten de lijst: (1) Love1990, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2, (NOD 8 december) datumloos (0) Totaal: 18 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve test (0), Twijfel-/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Naisss love! Goed gepuzzeld weer! Hier gisteravond sticky bijna de kleur van de test streep. Verwacht vanavond even donker. Gisteravond geklust. Vanavond ook nog en morgen ergens een moment vinden.
kijk, nog een eitje in aantocht 😃 Ik leg alvast een dekentje klaar op het wachtbankje tegen de koude voetjes 😁
Love, spannend! Nu maar duimen draaien dat het gelukt is!! Ladylola, ik weet niet of het voor jullie helpt hoor, maar ze zeggen dat je beter 1 dag over kunt slaan, zodat het zaad bij de man tijd heeft om aan te sterken waardoor de kwaliteit beter wordt. Iig, succes meid! Ik gun het jullie enorm! Ook voor jullie ga ik vast duimen! Ik had gehoopt het gister ook nog gezellig te maken met mn vriend, maar hij had zon #*!&$-bui dat het er echt niet van gekomen is.. Ik ben huilend in slaap gevallen, wat een verschrikkelijke avond! Ik ga straks nog even een testje doen aangezien ik hem nu toch wel snel verwacht, en dan hoop ik vanavond op een betere bui van VL.. Vandeweek was hij nog zo lief om me ervoor wakker te maken, gisteren was de compleet omgekeerde wereld..
Och nienke! Digi knuffel vanaf deze kant, soms kunnen mannen ook zo......😤. Hopelijk wil hij vanavond wel meewerken. Om de dag gezellig hebben, heb ik ook gelezen. Wij klussen soms ook iedere dag, ook zonder eitje 😉 Maar deze ronde er bewust wat meer tijd tussen laten zitten. Za-avond/ma-avond/di-avond/vanmorgen. Ik hoop dat het genoeg is!
oh Love wat spannend! ik hoop voor je dat het raak is!! LadyLola, spannend!~het is jullie zo gegund! ik ga voor jullie duimen! Oh Nienke wat naar hopelijk trekt je vl een beetje bij. wanneer heb je je ei? wij hebben gister ook geklust. Zaterdag verwacht ik mijn ei. zondag ochtend doen we ook nog maar keertje klussen en vrijdag avond ook. en dan gezellig op het wachtbankje