Nod lijst 9 tot met 16 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ladylola, 3 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Op dit moment verwacht ik mn ei morgen, gister liep de ovu test iets op. Wil straks (bij volgend toilet bezoek) zien dat ik nog even een ovu testje doe, als dat gaat lukken hier op het werk :(

Had eigenlijk gehoopt het gister gezellig te maken en morgen weer, maar denk dat ik dan nu iig voor vanavond en zaterdag moet gaan.. Hopelijk gaat het lukken!

2. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Ik hoop t ook! in iedergeval 1 keer zou nog fijn zijn!

3. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Yeah!! Love! eitje gesprongen. Weer een stap verder 👍 :D
    Hou t bankje warm voor ons!

Ladylola, wat vervelend zeg dat het Zkh verder onderzoek heeft afgewezen tot april komend jaar.
    Nou laten we hopen dat het niet zover hoeft te komen en je voor die tijd een mooie positieve test in handen hebt!

Nienke,... Mannen zijn soms :( Grr... Komt vanavond vast goed!

Hier, verwacht toch ook wel dat m'n ei vandaag of morgen springt.
    Voel nu al wel de bekende steken, temp morgen maar weer afwachten!

4. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Ben benieuwd Maani! Ook voor jou succes op het wachtbankje zometeen en duimen draaien maar!

Heb zojuist de test gedaan. Heb niet het idee dat die donkerder is, maarja is natuurlijk lastig te vergelijken aangezien ik de andere testen niet bij me heb.

Vanavond thuis maar even kijken en nog een keer testen. Dan heb ik nog 1 test liggen, dus misschien moet ik maar vast nog even een nieuw doosje halen..

5. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal!

ik wil me graag aanmelden bij jullie!
    ook ik heb net mijn eisprong gehad en 9 december is mijn NOD.

groetjes Priscilla

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Welkom cilla! Welke ronde zit je? Gaan jullie voor de eerste? Dan kan ik je op de lijst toevoegen

7. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    ♥ NOD lijst 9 t/m 16 december 2015 ♥

9. (3)
    Koekie2, 29 jaar, 3e kindje, ronde 5 (3e ronde Clomid 50mg)
    Maani, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK
    Raniyah, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MK

10. (4)
    Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, ronde 16 (mk ronde 9)
    Suzies, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9
    Stefanie100, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MK
    Vickske, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 24

11. (2)
    Bv1hoven, 37 jaar, 2e kindje, ronde 17 (mk ronde 8)
    Nienke87, 29 jaar, ? kindje, ronde 5

12. (3)
    Vaya2014, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3
    jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9
    Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8

13. (2)
    IrisBloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, Ronde 3

14. (1)
    Iez, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4

15. (2)
    Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Tafelkleedje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7

16. (0)

Buiten de lijst: (1)
    Love1990, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2, (NOD 8 december)

datumloos (1)
    Veldmuisje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1e ronde met hormoonpompje), mmm

Totaal: 19

Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel-/tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

8. Love1990

Nienke is je ovutest al positief?

9. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Hoi allen,

Even in het kort een voorstelberichtje. Ik ben Veldmuisje, 27 jaar. Bij ons eerste kindje ben ik volkomen normaal zwanger geraakt, na mijn borstvoeding kwamen mijn hormonen helaas niet op orde. Ik had hierdoor geen cyclus. Na lang wachten door naar gyn. Eerst begonnen met Gonal-f/Menopur/Ovitrelle. Dit had niet het gewenste effect. Omdat ik geen afwijkingen heb, reageerde mijn - i.p. gezonde - lichaam te heftig op al die hormonen. Ik had aan het einde van looptijd elke keer bijna of helemaal een overstimulatie. De gyn had al eens gesproken over een hormoonpompje - dat hét medicijn voor mij zou zijn.
    Het hormoonpompje werkt op de aansturing in de hersenen en dat is nu juist ook hetgeen dat bij mij nu niet werkt. Het zkh was echter gestopt met die pompjes ivm de hoge kosten en het te weinig gebruiken ervan. Ze hebben het alsnog aangevraagd en ik kon het zodoende toch krijgen.

Sinds maandag 16 nov heb ik het pompje. Na 7 dagen zag men 3 follikels van ruim 11mm. Vandaag met 10 dagen waren er daarvan 2 goed doorgegaan. Eén was 14mm, de ander al ruim 15,5mm. Nu hoef ik even niet meer terug te komen, maar moet met ovulatietesten aan de slag. Vanmiddag al getest en de teststreep was al best heel duidelijk. Waarschijnlijk zit er niet ver vandaan. Vandaar nog geen datum, hoop 'm binnenkort door te kunnen geven.

Wanneer ik een positieve ovulatietest heb, moet ik dat wel aan het zkh doorgeven. Na ong. 7 dagen moet ik dan nog een keer bloedprikken om te checken of de eisprong daadwerkelijk goed gegaan is. Ondertussen blijf ik trouwens het pompje gebruiken. Wanneer ik zwanger ben, moet ik daar mee stoppen. Heel spannend allemaal dus!

10. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Hallo dames,
    Hier een update van mijn kant, gisteren een knaller van een test😊, vanmorgen ook nog steeds. Gisteravond laat maar ff gezellig gemaakt en vanavond ook nog maar een keer. Dus ik kan bijna op het wachtbankje, ik las dat de dekentjes al klaar liggen😛.
    7 dec moeten we naar het Z-H voor de uitslag van het zaad onderzoek, paar dagen later kan ik al testen. Hopen dat de dagen snel voorbij gaan! Voor iedereen alvast veel succes tijdens het wachten en veel plezier voor degene die nog opzoek zijn naar hun ei😊

En natuurlijk welkom voor de nieuwe dames in deze lijst.

Xxx

11. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Spannend maanie, dus ook jij bijna op het warme bankje!

12. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Ik kom er bijna aan...vanmorgen nog een positieve test, gister was ie knal. Vanavond nog ff gezellig maken en hopelijk is het dan voldoende geweest aangezien ik morgen een late dienst heb en man lief zaterdag een vroege dienst heeft. Spannend....

13. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Spannend Ladylola, veel klus plezier gewenst. Ik had gister ochtend een knaller en vandaag gelijk aan de kleur vd controle streep😇

14. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier vanochtend een knaltest. Vanmiddag was de test alweer een stuk lichter. Wanneer zou de eisprong dan kunnen zijn?
    We hebben het gister avond gezellig gemaakt en eerste kans is heel misschien morgen avond. Zou dat van wel voldoende zijn?

Ik merk er deze keer trouwens een stuk minder van. Geen hevige pijn en niet zoveel slijm. Hoe is dat bij jullie?

15. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Dit is de eerste ronde nadat ik 21 oktober mijn spiraal heb laten verwijderen. Ik heb al 2 kinderen uit mijn vorige huwelijk een zoon en een dochter. die er alle twee in zijn gevlogen! Spannende tijden en maanden van teleurstelling ken ik dus nog niet en dat maakt het nu heel spannend! Ik ben 32 jaar! Nadat ik mijn spiraal heb laten verwijderen heb ik beste een tijdje geel hevig gevloeid, ik had geen idee meer hoe mijn cyclus was dus gister en eergisteren een ovulatie test gedaan en beide positief! ik doe het nog!!! ;)
    Ik duim met iedereen mee!!

16. Love1990

♥ NOD lijst 9 t/m 16 december 2015 ♥

9. (4)
    Koekie2, 29 jaar, 3e kindje, ronde 5 (3e ronde Clomid 50mg)
    Maani, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK
    Raniyah, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MK
    cilla83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1

10. (4)
    Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, ronde 16 (mk ronde 9)
    Suzies, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9
    Stefanie100, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MK
    Vickske, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 24

11. (2)
    Bv1hoven, 37 jaar, 2e kindje, ronde 17 (mk ronde 8)
    Nienke87, 29 jaar, ? kindje, ronde 5

12. (3)
    Vaya2014, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3
    jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9
    Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8

13. (2)
    IrisBloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, Ronde 3

14. (1)
    Iez, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4

15. (2)
    Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Tafelkleedje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7

16. (0)

Buiten de lijst: (1)
    Love1990, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2, (NOD 8 december)

datumloos (1)
    Veldmuisje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1e ronde met hormoonpompje), mmm

Totaal: 20

Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel-/tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

17. Love1990

Welkom veldmuis! Hopelijk werkt het hormoonpompje voor jullie, we gaan voor een roze kerst deze lijst 😁

Cilla je staat op de lijst, ik heb je gelijk op het wachtbankje geplaatst.

Mirya ei springt meestal 24-48 uur na een positieve test, als jullie het morgenavond nog gezellig maken zit je altijd goed!

Bv1hoven dekentje ligt klaar 😁 Je kunt zo aanschuiven!

18. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Welkom veldmuis! Ben benieuwd of pompje z'n werk doet! Veel succes!! Hoe oud zijn je andere kinderen?

Hier nog net geen positieve test naar mijn idee. Wat denken jullie?
    Vanmorgen was de test wel iets lichter dan gisteravond.

Vandaag kwam ik thuis van werk, de kaarsjes waren aan en m'n vriend had er zin in en was super lief! Dat maakt gisteravond weer goed :D

Zaterdag nog maar keertje proberen gezien de test..

19. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Zal het zo zijn? Mijn ei geeft een signaal....zaterdag of zondag!
    Hupsakeeee

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Lol welk signaal krijg je iris?

Veldmuis welkom. Fijn dat je cyclus weer op gang is.
    Cilla welkom. Je bent vast snel weer weg van de nodfora

Nienke die had ik gister ook. Morgen heb je een donker stickje!

Thx meiden voor de support. Love ik kom vanaf morgen lekker cosy met je op het bankje hoor.

Tis idd beter om de dag, maar ik heb morgen een feestje en heb er zoveel zin in. Leven moet ook leuk blijven toch!
    Ik word altijd na de eipijn dag (vandaag dus), 12 dagen later ongesteld. Morgen is al 1dpo. Dus voor mij gaat de 24-48u na positieve test bijna niet op. Betekend anders dat ik echt maar een lf heb van officieel 10 dagen...
    Stickje is hier trouwens donker. 2u terug getest. Denk al sinds vanmiddag donker. Dus moet vanavond wel gezellig maken denk ik.

Mijn nod is trouwens 8 december nu. Officieel buiten de lijst. Maar ik zet me wel op 9 december.

Deel Deze Pagina