Welkom lin! Bij mij zijn de migraines er nog altijd, ondanks dat ik al een tijd geen pil meer slik. Ook wel hormoongerelateerd. Rond eisprong, rond menstruaties, in eerste weken van m'n zwangerschappen tot nu toe elke keer nog gehad heel heftig zelfs. Bij eten van slechte suikers (wat schommelingen veroorzaakt), dus dat doe ik al niet meer. Ik heb 1 periode gehad dat ik er vanaf was en dat was tijdens mijn zwangerschap van m'n zoontje vanaf maand 4 tot de bevalling. Eerste trimester erge aanvallen en na de bevalling begon het weer. Vandaar ook oa dit maal mijn magnesium gebruik waar ik eerder op t forum over heb geschreven. Veel symptomen van een tekort komen overeen maar met name migraine was voor mij een zeer goede reden. Mijn NOD was idd 9 dec maar die is inmiddels verhuisd naar waarschijnlijk de 14e. Aangezien ik vandaag pas m'n positieve ovu test heb gehad. Na een miskraam is t altijd maar weer afwachten wat een cyclus doet. Maar jou ei is dus netjes op tijd gekomen?
Thanks mop! Ik hoop het ook! Ik zal toch eerst een positieve test moeten hebben om te zien of dit voor een blijvertje gaat zorgen. 😉 heel spannend allemaal weer! Hoe voel jij je nu?
Ik mag ook op het wachtbankje . Kwam dit weekend niet helemaal goed uit omdat we een weekendje weg zijn geweest maar we hopen er maar het beste van....Succes allemaal!!
Cilla nu al pas klachten? Dat is wel heel vroeg. Heb je dat altijd? Hier meestal 4/5/6 dagen voor NOD. De jouwe is pas de 10de toch?
https://www.facebook.com/600877526710221/videos/694051140726192/ Beetje brutaal, maar als jullie facebook hebben willen jullie dit liken? Hier is mijn dochter mee geboren, maar we zoeken zoveel mogelijk likes, zodat ze onderzoek kunnen doen naar een beter middenrif. Als ze winnen, winnen de onderzoekers 50.000 die daarvoor nodig is.
Hoi Dames, JA nu jullie het zeggen, het is een rustige lijst. Als ik naar mezelf kijk ben ik ook wat rustiger geworden op dit punt. Straks als mijn NOD nadert zal het wel anders zijn. Maar voor nu mag ik op het wachtbankje. Vrijdagavond heb ik bezoek gehad en zometeen komt de donor langs. Vandaag de eisprong, heb hem gewoon gevoeld. Dus voor nu...wachten lieve dames. Truste voor straks Liefs
Ik heb geliked ladylola Maani ik voel vrij weinig, zit nog maar op 4dpo. Tot nu toe gaat de tijd erg snel. Succes straks iris, zal zo de lijst bijwerken
NOD lijst 9 t/m 16 december 2015 ♥ 9. (3) Raniyah, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MK cilla83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 lin1989, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 1 na MK 10. (2) Suzies, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Vickske, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 24 11. (2) Bv1hoven, 37 jaar, 2e kindje, ronde 17 (mk ronde 8) Nienke87, 29 jaar, ? kindje, ronde 5 12. (4) Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 Veldmuisje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1e ronde met hormoonpompje), mmm 13. (3) Vaya2014, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 IrisBloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, Ronde 3 14. (2) Iez, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 Maani, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK 15. (1) Tafelkleedje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 16. (0) Buiten de lijst: (2) Love1990, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2, (NOD 8 december) Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, ronde 16 (mk ronde 9)(NOD 8 december) datumloos (2) Koekie2, 29 jaar, 3e kindje, ronde 5 (3e ronde Clomid 50mg) Stefanie100, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MK Totaal: 21 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel-/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Dag Allen Volgens mij mag ik op 14 dec qua NOD. Net een test gedaan en ik zie dat de controle streep bijna licht is in vergelijk met de andere....ongelooflijk. Dus mijn ei nog niet gehad, hij is er bijna... Liefs
NOD lijst 9 t/m 16 december 2015 ♥ 9. (3) Raniyah, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MK cilla83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 lin1989, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 1 na MK 10. (2) Suzies, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Vickske, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 24 11. (2) Bv1hoven, 37 jaar, 2e kindje, ronde 17 (mk ronde 8) Nienke87, 29 jaar, ? kindje, ronde 5 12. (4) Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 Veldmuisje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1e ronde met hormoonpompje), mmm 13. (2) Vaya2014, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, Ronde 3 14. (3) IrisBloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Iez, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 Maani, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK 15. (1) Tafelkleedje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 16. (0) Buiten de lijst: (2) Love1990, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2, (NOD 8 december) Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, ronde 16 (mk ronde 9)(NOD 8 december) datumloos (2) Koekie2, 29 jaar, 3e kindje, ronde 5 (3e ronde Clomid 50mg) Stefanie100, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MK Totaal: 21 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel-/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
goedemorgen! Ja ik vind het ook vroeg en snel! heb ff gezocht op internet het kan dus wel.. sommige vrouwen hebben last van PMS klachten vanaf eisprong tot aan menstruatie. Maar ik hoop maar dat het tussen mijn oren zit haha. fijne dag iedereen!
Love ja dat is waar! je zit al op 5 dpo :O er komen gelukkig allemaal leuke dingen aan. Deze week lekker werken en zaterdag sinterklaas vieren en voordat ik het doorheb is het volgende week zondag en al 7 dpo hihi Cilla, ja het kan hoor. Ik had paar jaar terug heel erg pms. echt een week van tevoren was ik heel erg depri en begreep ik nooit waarom. totdat ik dan bedacht dat ik bijna ongesteld moest worden . Heel naar is het he! maar heb je het normaal ook?
hi Vaya Ik had een mirena spiraal, ik werd niet meer ongesteld. Had soms wel PMS klachten maar weet dus niet hoe dat in mijn cyclus zat. Ik moet wel zeggen dat het vandaag een stuk minder is.
oh oke en die is er net uitgehaald? sorry als ik er overheen heb gelezen wellicht moet je hormoonhuishouding weer even helemaal wennen. Gelukkig is het vandaag al minder!
Ja klopt 21 oktober is hij eruit gehaald. Ja precies. daarom was ik zo blij met ovulatie test! had echt het gevoel van "ik doe het nog!!" hihi