Dan kunnen die pms klachten ook komen door dat je lichaam nog even op orde moet komen. Al je hormonen zijn nog een beetje in de war door de mirena. Toen ik stopte met de anticonceptie (voor dochter) had ik de eerste 3 maanden het gevoel op en top zwanger te zijn. Pas na die 3 maanden werd mijn cyclus wat regelmatiger en had ik ook minder last van m'n hormonen.
Daarom.. we wachten gewoon "rustig" af. toen ik de vorige keer de mirena eruit had laten halen was ik gelijk zwanger. Geen dag bloedverlies gehad. Nu heb ik ruim drie weken heftig gevloeid. Ga er ook niet vanuit dat het snel gaat lukken. Maar beetje spannend is mijn NOD wel.
Ja fijn dat je wel je ovulatie hebt gevonden! je doet het nog haha jeetje 3 weken! ik ga voor je duimen hoor!
Even een vraagje... Heb de afgelopen dagen getest met ovulatietesten. Daar ben ik niet bekend mee, vroeger (de tijd voor zwangerschap zoon en zonder cyclusproblemen) deed ik het altijd met temperaturen, slijmobservatie en inwendig voelen (combi van dit alles dus). Toen ik met hormoonpompje begon had ik dat ook kunnen doen, maar daar kwam ik te laat achter en toen zat ik al middenin fase voor eisprong. Vandaar nu ovulatietesten.. Zaterdag middag/avond en zondagochtend waren ze naar mijn idee het duidelijkst. Daarvoor en daarna weer lichter. We hebben gemeenschap gehad op donderdagavond, zaterdagochtend en zondagavond. Heb nog steeds megaveel rekbaar, doorzichtig slijm. Vanavond ook nog doen of wat zeggen jullie? Daarbij... Gisteren (zondag) had ik overdag rechts wel steken (en daar zitten dus ook twee follikels, weet ik nav echo's) - was dat dan de eisprong? Geef me ff raad!
Je eitje springt 24-48 uur na de positieve ovulatietest, het kan best dat je eitje nu nog moet springen en dat je daarom rekbaar slijm verliest. Die steken kunnen ook het groeien van de follikels zijn. Ik zou het vanavond nog een keer gezellig maken voor de zekerheid 😉
@ Veldmuisje, ik ga mee met Love, ik zou vanavond nog een keertje tussen de lakens kruipen wij hebben woensdag, vrijdag en gister nog gezellig gemaakt omdat ik zaterdag mijn ei verwachtte, deze kwam alleen gister avond pas. Ik hoop dat vrijdag en zondag dan genoeg is geweest. We werken beide vandaag de hele dag en vanavond zou het te laat zijn denk ik?
Love, het gevoel van druk in de vagina ken ik niet. Hoop voor je dat het iets betekent.. Hoe gaat het nu met je? Zag dat je zaterdag ook nog weer flink in de war geschopt bent? Koekie, veel succes met het verdere traject! Dat je maar gauw je menstruatie mag hebben en weer een nieuwe ronde in kunt gaan! Vaya, ik denk niet dat het nog heel veel zin heeft om nu nog met de ovu test te beginnen, of je ei moet echt flink later worden. Aangezien je 1-2 dagen voor je ei positief test, denk dat ik dat je de piek toch zult missen. Op goed geluk klussen dan maar en evt bij een volgende ronde toch eens gaan testen mocht het nu niet gelukt zijn? Als ik niet naar de wc hoef om te plassen, dan blijf ik gewoon liggen.. Wel gebruik ik een doekje om evt lekkage tegen te gaan Zie dat ondertussen trouwens je ei is geweest.. Vanavond zal idd te laat zijn, maar ach, het zaad van de man blijft best een aantal dagen goed hoor in jouw lichaam, dus daar hoeft het niet aan te liggen Maani, jaaaa je eitje! Zie dat je gister positief getest hebt, nu wordt het weer spannend!! Succes meid! Jozefien, ah dat is wel balen! Toch duim ik voor jullie! Lin welkom in de groep! Succes meid! Hopelijk heb je dit keer meer geluk! Cilia, wat vervelend! Heb je er vaker zo snel last van? Hopelijk trekt het gauw weer een beetje weg.. Hier gaat het allemaal prima. Gister lekker gezwommen. Wel wat steken her en der in de buik, maar ach, dat zal allemaal wel niet zo veel voorstellen op het moment Nu maar wachten tot +- 10dpo!
Nienke, jaaa hij is inmiddels geweest. Ik zal even smerig verhaal vertellen. Ik dacht vorige maand ook dat als ik niet hoefde te plassen ik gewoon bleef liggen, toen ben ik in slaap gevallen en werd ik wakker met een vieze broek hahaha dat was de laatste keer dat ik zonder te plassen in slaap ga vallen na de sex VL ging gister aan de hond vragen of we jongetje of een meisje zouden krijgen, 1 keer blaffen was jongetje, 2 x blaffen was meisje. toen blafte ze 4 keer... dus de hond denkt 2 meisjes
NOD lijst 9 t/m 16 december 2015 ♥ 9. (3) Raniyah, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MK cilla83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 lin1989, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 1 na MK 10. (2) Suzies, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Vickske, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 24 11. (2) Bv1hoven, 37 jaar, 2e kindje, ronde 17 (mk ronde 8) Nienke87, 29 jaar, ? kindje, ronde 5 12. (4) Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 Veldmuisje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1e ronde met hormoonpompje), mmm 13. (3) Vaya2014, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, Ronde 3 Flora01, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde 14. (3) IrisBloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Iez, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 Maani, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK 15. (1) Tafelkleedje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 16. (0) Buiten de lijst: (2) Love1990, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2, (NOD 8 december) Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, ronde 16 (mk ronde 9)(NOD 8 december) datumloos (2) Koekie2, 29 jaar, 3e kindje, ronde 5 (3e ronde Clomid 50mg) Stefanie100, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MK Totaal: 21 Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel-/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Wij gaan voor een 2e kindje. In Januari weer de mmm in, maar de eisprongen die nog komen gaan we ook maar even benutten.. Zal niet zoveel nut hebben, maar ach zonde om het niet te proberen
NOD lijst 9 t/m 16 december 2015 ♥ 9. (3) Raniyah, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MK cilla83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 lin1989, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 1 na MK 10. (2) Suzies, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Vickske, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 24 11. (2) Bv1hoven, 37 jaar, 2e kindje, ronde 17 (mk ronde 8) Nienke87, 29 jaar, ? kindje, ronde 5 12. (4) Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 Veldmuisje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1e ronde met hormoonpompje), mmm 13. (3) Vaya2014, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, Ronde 3 Flora01, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde 14. (3) IrisBloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Iez, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 Maani, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK 15. (1) Tafelkleedje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 16. (0) Buiten de lijst: (2) Love1990, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2, (NOD 8 december) Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, ronde 16 (mk ronde 9)(NOD 8 december) datumloos (2) Koekie2, 29 jaar, 3e kindje, ronde 5 (3e ronde Clomid 50mg) Stefanie100, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MK Totaal: 22 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel-/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Nienke m'n lichaam deed inderdaad wat vreemd afgelopen weekend. Ei kan het niet geweest zijn want m'n baarmoedermond was alweer potdicht. Het drukkende gevoel en het slijm zijn nu weer weg, zal wel niks betekenen. We wachten weer rustig af 😁
Tijdens mijn ei ligt ie heel diep en is het inderdaad moeilijk voelen, maar het kan wel 🙈 Nu ik al eens bevallen ben kan ik de opening ook beter voelen dan voorheen. Voor dochter voelde het al een klein kuiltje. Na m'n ei zakt 'ie vrij gauw naar beneden.
Ja bizar he na mijn tweede heb ik het ook veel lager. Tis echt al uitgewoond daarbinnen, hahaha. Normaliter heb ik al aardig wat luchtbelletjes uit mijn baarmoeder, maar tis nu hier en daar een enkel plopje. Ga nog maar geen verbanden leggen, maar hoop het ik wel deze ronde. We hebben er alles aangedaan.
Wat denken jullie van deze ovulatietesten?? De onderste rechts op de foto is van vanochtend, de eerste van net.... hij word dus al lichter ondanks de urine donkerder was(sorry voor de details!) Heb sinds gisteren steken in de buik(met vlagen)....
LH kan natuurlijk wel schommelen he, ik durf niet te zeggen dat hij afloopt. Ik zou nog even een paar dagen doortesten, misschien loopt hij toch nog op