Mooie testen hoor Irisbloem! Ik duim voor je dat de bezoekjes van de donor geholpen hebben! Traum, wat spannend!! Op de foto is idd nog niets te zien maar dat verwachtte je al.. Hopelijk lopen de testjes mooi op en gaat alles goed!
Nou je ben flink doorgesaust iris Hier ook 22/23/25/26 en 26 positieve test. Maar goed hier zegt dat niks. Traum jeetje op 6dpo al testen. Hoop echt voor je dat het wat is.
Laten we t hopen inderdaad! Het is wel extra spannend dit keer.. Niet alleen het zwanger worden maar vooral het zwanger blijven! Ik ben positief en ik zeg juist wel hopen! Dus ik hoop voor jou dat je testen idd op gaan lopen! Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad met de kV 2v5. Ook geen pennenstreepje. En heb er ook aardig wat versleten 🙈 Dus voor mij deze ronde ga ik ze weer gebruiken en heb ook de dipsticks extra gevoelig van zwanger en kids nog liggen. Die van action had ik er vorige maand ook bij om te vergelijken en zijn inderdaad prima, maar er zat echt een paar dagen verschil in. Gewoon wat meer hcg voor nodig. Nou ben benieuwd naar je test eind vd week 😁 spannend!
Ik denk dat ladylola bedoeld, dat hoe goed ze het klussen ook timen het na 16 rondes nog steeds geen resultaat opgeleverd heeft 😔
haha doorgesaust, die hou ik erin! wanneer gaan jullie allemaal testen? wachten jullie tot je NOD of toch eerder?
Ik test sowieso 12 dpo, 1 dag voor nod. Ik heb liever een witte test dan onverwachts mijn menstruatie. 12 dpo zou maandag zijn, hopelijk hou ik dat vol 😬
NOD lijst 9 t/m 16 december 2015 ♥ 9. (4) Raniyah, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MK cilla83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 lin1989, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 1 na MK Traum, ? Jaar, 3e kindje, ronde 6 na MA 10. (1) Babywish2016, 42 jaar, 4de kindje, ronde 20 11. (2) Bv1hoven, 37 jaar, 2e kindje, ronde 17 (mk ronde 8) Nienke87, 29 jaar, ? kindje, ronde 5 12. (4) Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 Jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 Veldmuisje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1e ronde met hormoonpompje), mmm 13. (3) Vaya2014, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 Flora01, 27 jaar, 2e kindje, 1e ronde Jannn, ? Jaar, 3e kindje, ? Ronde 14. (6) IrisBloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Maani, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK ElisabethD, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 (6e en 9e miskraam) maimarni, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 15. (3) Tafelkleedje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 Stefanie100, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MK Anne201, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 16. (1) Teuntje83, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Buiten de lijst: (2) Love1990, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2, (NOD 8 december) Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, ronde 16 (mk ronde 9)(NOD 8 december) datumloos (5) Koekie2, 29 jaar, 3e kindje, ronde 5 (3e ronde Clomid 50mg) Suzies, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Vickske, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 24 Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, Ronde 3 Iez, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 Totaal: 29 Wachtbankje (24), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel-/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Gezellig kom dr bij teuntje! jullie verklaren mij vast voor gek als ik vertel dat ik nooit van te voren test. Bij mijn zwangerschap teste ik pas 3 dagen na nod. Hihi
Ik zit ondertussen op 4 dpo. Ik wil als het even kan proberen te wachten tot 10dpo met testen (dinsdag dus). Heb de k2v5 testen thuis liggen. Die schijnen wel gevoelig te zijn. Volhouden tot mn nod ga ik toch niet redden, en vooral niet omdat ik dat weekend ook een etentje gepland heb staan, en ik dan wel iets meer zekerheid wil hebben. Vind het wel spannend hoor!! Ondertussen zit bijna iedereen bij op het bankje.. gezellig..!! Zullen we er een kampvuurtje bij maken, zodat we de voetjes warm kunnen houden?
Spannend dames. Het wachtbankje nu bijna compleet. Mijn NOD mag naar 10-12 (lukt me op mijn tel niet om de lijst aan te passen). Zoals eerder gemeld verwacht ik er deze maand niks van.
De laatste test is van vandaag. De 2 daarvoor beide van gister (1 dec, ochtend en middag) En die daarvoor van maandag 30 nov. Ik heb gister voor het eerst, ik denk, ovulatiepijn gehad. S ochtends aan mijn rechterzij 'pijn'/trekkerig gevoel. En later op de dag een 'zwaar' en wat onrustig gevoel midden onder. Ik heb maandag- en dinsdagavond geklust. Hopelijk met resultaat