Welkom aan alle nieuwe mensen hier Cilla, ziet er goed uit! Spannend..!! Hier gaat het zn gangetje. Hele dag gister wat lage rugpijn, vanmorgen wat steken in de buik en wederom wat lage rugpijn. Gisteravond gesport en dat ging wel goed gelukkig. Toen ik naar de sportschool fietste, voelde ik wel een behoorlijke druk op de vagina, maar dat zwakte na een stukje fietsen wel weer wat af. Gisteravond in bed onwijs honger, waarschijnlijk iets te weinig gegeten ter compensatie van het sporten, maar viel wel op. Normaal niet zo'n last van. Echter was dat gevoel vanmorgen wel weer voor een groot deel weg. Verder valt het me op dat ik de vorige maanden vanaf eisprong tot aan menstruatie erge klachten had wat betreft mn endometriose. Heb ik voor de 23e ook een afspraak voor staan bij de gyn. Nu heb ik afgelopen weekend mn ei gehad, maar kwa pijnklachten stelt het nu echt niets voor! Af en toe wat steken, en trekt het wat, maar totaal niet vergelijkbaar met vorige maanden.. Toen kon ik amper op de bank zitten namelijk en werd het naar mijn gevoel elke maand erger..
Voorzichtig maar blij reageer ik: Gefeliciteerd! Spannend hoor! Fijne dag allemaal Wel vroege testers jullie, hoeveel DPO is het? Ik zit pas op 3 dpo!
All I want for Christmas is.... A positive pregnancy test!! 💝 Het beginnetje van de roze lijst is volgens mij al wel gemaakt! 👍
Goede morgen meiden! welkom nieuwe! gezellig dat jullie meekletsen. Cilla :O wat vroeg al een duidelijke streep! wat spannend!!!! ik merk nog echt helemaal niks. voel me eigenlijk gewoon harstikke goed, veel energie, geen buikpijn, geen hoofdpijn helemaal niks haha maar goed het is nog vroeg, nu 4 DPO...
Dank jullie wel!! @cilia gefeliciteerd! Ik ben nu 4dpo. Alleen beetje misselijk vanochtend. Gelukkig geen pijn meer van mn eisprong, lijkt wel of dit elke maand heviger wordt! Leuk om mee te lezen en te zien dat ik in sommige dingen niet alleen sta
Wauw cilla ongelofelijk nu al zo een duidelijk streep. Wordt er instant jaloers van. Ben wel benieuwd wat je dan zoal voelt om zo vroeg te testen??? Hier 7dpo en testen is gewoonweg zinloos hier. Voel de maandelijkse borrels al, die voorafgaand aan mijn menstruatie gaan. Moed zakt me weer in de schoenen
voel me net zoals bij de vorige twee keren. weeig van ondere. pijn in mijn benen. opgeblazen. onrustig
Meiden ik had vanmorgen pas een positieve ovulatietest in mijn handen. Eisprong toch wat later dan verwacht door de miskraam afgelopen week. NOD wordt nu dus 17 december. Maar ik blijf graag nog even meelezen hier als dat mag.
Fijn dat je lichaam weer zo snel een eisprong heeft elisabeth! Natuurlijk mag je hier mee blijven lezen/schrijven. Hier nog steeds extreme honger, mezelf net maar even verwend met een lekkere pizza 😁 Maar nog steeds honger 😨
hahhaa Love lekker eten!!! Gezellig als je blijft Elizabeth Cilla jeetje wat maak je het spannend zeg!! wanneer ga je weer testen?