Nod lijst 9 tot met 16 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ladylola, 3 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Oh sorry... ben een beetje een leek dus 🙊. Goed teken! Spannend!

2. atjongsma

atjongsma Actief lid

30 jun 2015
    203
    0
    16
    La Place Chocolaterie
    Sneek
    Ik ben sinds begin deze avond misselijk en wat weeïg in mn buik. Maar goed zegt vast niks, zit nog maar op 4 dpo.
    Ben blij dat het druk is op het werk,zodat ik wat afgeleid ben, anders zou ik er continu aan denken! Hoop voor de rest van jullie gauw positieve testen!

3. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Ja dat hoop ik ook voor ons allen een positieve test :)

4. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Preciouslove ik heb ook vaak na mijn eisprong slijm/wit verlies. Merk dat ik ook vaak ga twijfelen dan!! Ik heb t n keer gegoogeld en t schijnt erbij te horen!

Oe ik heb krampjes in mijn buik... herken t van mijn zwangerschap. . T is nu 9 dpo.. dus ga echt nog niet testen. . Maar spannend!

5. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen!

ik word gek van mezelf... begin zo te twijfelen. denk nu wat als het indroogstreepje waren! dan denk ik weer wel heel toevallig dat er bij 4 testen een indroogstreepje tevoorschijn komt. Durf dus nog niet blij te zijn. en durf het ook nog niet aan manlief te vertellen. heel stom dat weet ik maar wil hem niet blij maken met dooie mus.
    zitten denken aan cb digital.maar dat zal nog wel te vroeg zijn.....

6. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Positief is positief toch cilla. Zou heeeeel gek zijn als je op 4 testen een indroog streepje zou hebben.
    Probeer de rust te bewaren, wanneer is je NOD?

7. Babywish2016

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Cilla dat waren duidelijk geen indroog streepjes
    Gewoon nog een testje doen... Maar als je 9 dec je nod is weet ik niet of cb iets te vroeg is kan t ook zijn dat je eerder nod had?

8. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou natuurlijk kunnen. omdat ik na verwijderen van mirena 3 bijna 4 weken gevloeid heb kan het natuurlijk zijn dat mijn cyclus toch anders was. heb daarna nog geen normale menstruatie gehad.

9. Babywish2016

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Adhv wat je nu zegt zou ik als ik jou was gewoon een cb doen......
    Dus ja ik denk dat je nod veel eerder ligt... Maar goed ik ben natuurlijk geen arts maar ik heb wel al duizenden testen gedaan ;)

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dus de kans is groot dat je al verder bent Cilla? Want de streepjes die ik zag, lijken mij meer 14/15 dpo.

11. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Cilla, gooi er maar een CB tegen aan.. Heb lichtere streepjes gezien in combinatie met een positieve CB test hier op het forum.. Evt kun je het voor morgen bewaren, heb je een mooi kadootje voor je man op 5 dec ;) Al denk ik dat ik het persoonlijk erg graag zou willen delen als het eenmaal zover is :)
    Succes meid, maak jezelf niet gek!

Lin, spannend als je dingen herkent van je zwangerschap! Duimen dat het gelukt is deze ronde en hopen dat alles goed blijft gaan als je idd weer zwanger blijkt..

12. PreciousLove

PreciousLove Actief lid

2 aug 2015
    321
    0
    0
    Jou kans is 50/50 je KAN te vroeg zijn met cb maar je kan ook niet te vroeg zijn. Ik zou zeggen probeer er 1. Je hebt echt wel duidelijke streepjes en die zijn zeker geen indroog.

Laat je 't weten! Succes...

13. PreciousLove

PreciousLove Actief lid

2 aug 2015
    321
    0
    0
    Dat zeker. Ben nu 1 week voorbij mijn ovulatie. En voel hier een daar steekjes links waar ook mij ei is gesprongen. Ben benieuwd! Kan ook net zo goed niets zijn! :D

14. Babywish2016

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Cilla heb je al een cb gedaan en en :)

15. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik verlies daarna ook altijd troebel slijm, heb me ook heel vaak afgevraagd wat het was totdat ik alles ging bij houden. Ton bleek dat als ik slijmverlies had, we het de avond ervoor altijd gezellig hadden gehad 😊

16. PreciousLove

PreciousLove Actief lid

2 aug 2015
    321
    0
    0
    Hier niet! Haha herken het van de vorige zwangerschap! Maar kan ook gewoon menstruatie zijn heb het bij beide.. hoop natuurlijk de eerste Haha Haha

17. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog niet ben aant werk

18. Love1990

Pfff.... Hier een enorm zware nacht gehad 😔 Dochterlief besloot dat ze om 01.00 genoeg geslapen had. Tot 03.30 bezig geweest om haar in slaap te krijgen, uiteindelijk maar naast haar geslapen. Vanmorgen om half 7 vriendlief het bed uit geschopt en zijn we daar samen naar toe verhuisd 😝

19. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    #559 Nienke87, 4 dec 2015
    Laatst bewerkt: 4 dec 2015
    Tjeetje wat een nacht Love! Hoe oud is je dochter?
    Succes vandaag! Hopelijk kun je het een beetje rustig aan doen..

Ik ben ondertussen ook weer aan t werk. Had woensdagavond en gister erge druk op mn vagina, en wat last bij het plassen. Ook regelmatig het idee dat ik naar de wc moest, terwijl er dan niet veel uit kwam. Vandaag is dat drukkende gevoel weer weg.. Vandeweek ook paar keer wat steken in de buik gehad, en vanmorgen een moment dat ik mn hart in mn keel voelde kloppen. Dat laatste had ik gisteravond ook ff, gaf me een behoorlijk benauwend gevoel, maar trok ook wel weer weg gelukkig. De lage rugpijn blijft nog een beetje hangen.. Is wel iets minder dan woendag, maar zeker nog niet weg.

Moet mezelf heeltijd bedwingen niet toch een testje te wagen.. Ik weet het, het is nog erg vroeg! Morgen, 5 dec, is mn oma precies een jaar geleden overleden.. Hoe mooi zou het zijn om op die dag nieuw leven te verwachten?:) (Maar nee, ik hou het laatje met de testen nog even op slot ;))

20. Love1990

Dochterlief is net 1. Pittige nacht inderdaad, gelukkig doet ze straks nog een middagdutje. Mama doet ook even mee 😁

Deel Deze Pagina