Cilla gewoon lekker morgenochtend proberen met cb of kan het ook met middag/avond urine? Ik verbaas me altijd van hoeveel dingen zoveel dames voelen in hun lichaam na de eisprong. Ik behoor tot de kleine groep vrouwen die nooit wat voelen, ook bij mijn vorige 2 zwangerschappen niet. Daarom ben ik zo blij met tempen die vertelt me altijd de waarheid of het raak is of niet.
Cilla ik zou ook een CB doen Hier voel ik ook nog eigenlijk niks. inmiddels ook gewoon/veel afscheiding. Veel energie, geen buikpijn, ik voel me gewoon goed maarja of dat een goed teken is... we gaan het zien
Och meis idd maar even slapen.. Hier mijn zoontje van psz gehaald die was ineens ziekjes.. Die lag even te slapen, maar is nu ook al weer wakker En heeft gelukkig wat fruit gegeten.... Hopelijk knapt ie verder op
Nou love high five! Me dochter heeft momenteel ook weer zo'n fase. Lag vanaf 3u bij der in bed. Al een winst nacht ervoor 1.5u krijssen. Ze is nog een beetje fles addict. Heeft ernstige reflux gehad dus we gaven het der altijd. Ineens kwam ze weer in de nacht. Dus na paar keer gezegd dat we hiermee gaan stoppen. Dus nu mag ik er in ruil voor bij der in bed. Sjucht! Tiseenfasetiseenfasetiseenfase....hahaha! Iez hier voel ik ook niks hoor. Bij nummer 1 pas op 12dpo dacht ik dacht hmm nog steeds geen ongie humeurtje. En nummer 2 dacht ik steeds ik vanaf 10 dpo ik word ongie. Hier ook geen halleluja signalen jammer genoeg. Wel fijn dat het tempen je veel inzicht geeft. Heb veel borrels en weet nog steeds niet waarom ik dit heb. Heb het sinds mijn dochter weekje voor me ongie. Ben maar 1x zwanger geweest en had het idee dat het minder was dan als ik ongesteld word. Heb er weinig vertrouwen meer in. Had wel hoop. Want hoe kan mijn lichaam ronde na ronde een goede mik er niks meer doen.
Poeh ook zware nachtjes ladylola. Dochterlief ligt hier nog uitgeblust op bed, mama is alweer wakker 😅 Ik voel vandaag ook niks meer, dus ga er vanuit dat we de volgende ronde in gaan