Dan zou ie morgen omhoog moeten he Preciouslove? Anders komt mijn ongi met een paar dagen lijkt mij dan.
Ja na je dip gaat hij weer iets omhoog en 1 dag VOOR je menstruatie zakt hij als je ongesteld wordt of de dag zelf. zakt hij niet dan ben je zwanger. Maar ik zelf heb de ervaring dat hij zakt en wel zwanger was vorig jaar
Suzy en preciouslove, ik denk sowieso dat 6 tot 10 dagen een gemiddelde is. En dit ook wel eens iets eerder kan zijn of ook iets later. Op sommige sites staat tot 12 dagen na ovulatie. Bij mij vorige maand op 5en6 dpo een temp dip en erna weer omhoog en was die maand zwanger. Gisteren op 5dpo weer een temp dip gehad en vandaag op 6dpo is m'n temp weer netjes omhoog gegaan. Dat maakt t heel spannend, omdat t aardig gelijk loopt met m'n temp van afgelopen maand. Dus suzy, ik denk idd vooral dat t van belang is dat je temp morgen weer omhoog gaat of uiterlijk na twee dagen. (Zoals afgelopen maand bij mij t geval was). Spannend he! 😁
Wat spannend ladylola.. je lijf en die stomme hormonsters kunnen soms zo met je mind spelen! Ga je eerder testen of wacht je je nod af? Cilla gefeliciteerd! Wat spannend al die nod perikelen! Hier vanaf vrijdag n opgezette buik.. verder niks.. durf niet te hopen! We zien t wel.. woensdag is mijn nod. Denk dat ik dinsdag test!
Mimi welkom! Weer zelfde topic Ik voel me weer een beetje raar? Schrijf het toch maar want het is fijn terugkijken.m Gister beetje drukkend gevoel in mijn onderbuik. Verder vandaag beetje moe en net een slok koffie op en nu misselijk. Verder heb ik normaal altijd wel iets van krampen of steekjes en nu niks... Ook beetje vreemd! Donderdag testje wagen. Vandaag zit ik 7 dpo denk ik? Dan ben ik donderdag 11 dpo.
Ik schrijf mijn 'kwaaltjes' toch maar even op. Afgelopen maandag mijn ei gehad en afgelopen zondag 'geklust'. Heb nogal wat krampjes links in mijn onderbuik nu, gisteren de hele dag knallende koppijn gehad pffff Mijn maag is ook een beetje van slag, steeds boertjes laten en wat zuurbranden. Zal alleen nog wel te vroeg zijn om iets te voelen denk ik of niet...?
Hoi Anne. ik heb zo vroeg getest omdat ik ook van alles voelde. Ik weet dus niet of het te vroeg is. ik heb wel last van opgeblazen gevoel en pijn onderin mijn buik. een scherpe pijn. Nog meer meiden al test drang? die van CB met indicator kan trouwens al 5 dagen voor je NOD staat op het doosje
Oke Cilla, bedankt voor je bericht. Volgens mijn app kan ik donderdag testen, ben benieuwd of ik het tot die tijd vol kan houden hahaha!! De testen liggen klaar in de kast
Gek hé wat je allemaal kunt voelen! Ik houd mezelf maar voor dat het beide kanten op kan gaan. Ik merk wel wat andere dingen dan vorige keer maar wie zegt dat dat iets betekent? Een test blijft toch met meest betrouwbaar. Ik denk dat ik komende woensdag ga testen (12 dpo). Tot die tijd kan ik het nog wel even volhouden, voel sowieso niet zo'n testdrang. Daarbij heb ik geen testen in huis dus dat gaat ook gewoon echt niet haha
Cilla gefeliciteerd!!! Je opent de lijst mooi!! Qua klachten is het bij mij opmerkelijk rustig. Vorige maand had ik er opmerkelijk veel en daarvoor eigenlijk ook altijd wel wat. Maar nu helemaal niets. Ik denk daardoor tot nu toe ook geen testdrang...Ik wil ook echt wachten tot minimaal de 12e. Wat mij opvalt is dat er in deze lijst wat minder vroeg getest wordt. De vorige nod lijst waren er zoveel vroege testers en ook veel op roze. Het is een stuk rustiger, het zal wel aan de feestmaand liggen denk ik. Lekker veel afleiding. wat zijn jullie plannen qua testen???
Morgen testen (12dpo) 😁 Puur voor m'n gevoel hoor. Ik heb liever een witte test dan dinsdag onverwachts mijn menstruatie. Tot nu toe weinig klachten, vandaag wat weeïg gevoel in m'n buik that's it
Kan iemand mij van de lijst halen? Het is mij gelukt op FF in te vullen en die zei dat ik op 12 dpo zit en dus hoor ik in de andere topic van Nod lijst thuis. Veel succes hier dames!
Ik kreeg geen cyclus na borstvoeding. Bloedonderzoek wees uit dat mjn hormonen in slaapstand waren. Eerst begonnen met hormoonkuren (gonal-f, menopur en ovitrelle). Dat gaf telkens veel klachten en (bijna) overstimulatie. Er waren verder geen afwijkingen en adhv hoe ik was en op medicatie reageerde wisten ze al snel dat het bij mij faalde bij de aansturing vd hersenen . Ik plaats nu elke drie dagen een pompje op mijn buik en daaruit schiet een naaldje naar binnen. In dat pompje zit medicatie die dat gedeelte van de hersenen overneemt en zo groeien er een of twee follikels per cyclus. Verder geen bijwerkingen. En zo'n klein dingetje op je buik is te doen hoor.
Hee ladies, Ik had me voorgenomen om niet meer zo op symptomen te letten, maar kan het stiekem ook niet laten De laatste avonden steeds misselijk. En als ik te snel opsta ook. Maar 's avonds erger. Verder jeukt mijn buik sinds gister! Ook wat steekjes, en heb ik meer afscheiding dan normaal. Ik probeer de testdrang te bedwingen en echt te wachten tot mn nod. Maar vraag me af hoe lang ik dat volhou
Testdrang..? Ben er van verzekerd dat als ik zwanger zou raken het vanzelf merkbaar is. Dat weten we allemaal.....niet ongesteld worden en dikker worden. Als je minimaal kan wachten tot bv 4 dagen voor je nieuwe eisprong en je ben na je NOD nog steeds niet ongesteld, dan weet je toch dat je zwanger bent? Dus...ik laat de natuur de natuur en wacht wederom af. Liefs, Iris
Nou ik probeer morgen nog eens een keertje. Vanmorgen 1 gedaan negatief. Zat 5 dagen voor nod morgen dus 4 dus poging wagen al weet ik dat het geen zin heeft haha misschien dat ik ook wel wacht tot dinsdag
hihi ik lees mee! Ik denk dat ik of al verder ben. of gek in me hoofd word hahaha mijn borsten zijn Mega gevoelig. en heb opgeblazen buik. mijn dochter tegen me "mama je lijkt wel zwanger, ben je zwanger???"