Jammer love en Lin. Hadden een mooi kerstcadeau gehad he. Ik voel me hier een partij, onrustig, duizelig, gejaagd en vlagen van misselijkheid. Ben bang dan ik ben getroffen door een buikgriep. Heb er zo geen tijd voor. Me schoonouders gaan vandaag met vakantie dus me kleine kan dan alleen naar me moeder...en die werkt dinsdag en woensdag vanaf 16u.
Wat jammer mop dat je negatief getest hebt.. 😔 Ga je nog door met testen morgen? Wie weet een late innesteling... Ik probeer nog steeds positief te blijven voor je. Ik heb nog niet getest. Vorige maand op 7dpo in de avond gedaan voor t eerst. Op de een of andere manier wil ik dan ook niet eerder dan vanavond testen of heel misschien morgenochtend. Maar langer dan dat wacht ik niet nee... 🙈
Morgen is m'n nod, dus ik verwacht dat m'n menstruatie morgen doorbreekt. Dan heeft testen niet zoveel zin meer 😉 Ben erg benieuwd naar jou test!
Jammer Love, dat was vast schrikken?! Voel je je menstruatie al aankomen? Want een dag voor je NOD negatief testen zegt natuurlijk helemaal niets. Ik denk dat we dat idee hebben omdat er ook zoveel meiden zijn die ruim voor nod al positief testen.
In het donker leek ik echt een streepje te zien, nu in het licht is het een wit streepje. Waarschijnlijk een voorgedrukt streepje Ik voel nog niet zoveel, maar met m'n dochter en miskraam testte ik op 12dpo al positief. Vandaar dat ik er ook vanuit ga dat m'n menstruatie er aan komt
Tenzij je menstruatie niet door breekt.. Maar ik snap je helemaal hoor. Echt jammer. Ik had hele goede hoop voor jou! Ik ben zelf ook nieuwsgierig naar m'n eigen test.. Maar tegelijkertijd ook wel een beetje bang. Niet bang voor wel of geen zwangerschap. Maar t idee van meer miskramen maakt me 😖 blehh.. Een beetje teveel gelezen denk ik. Dus we blijven gewoon positief!! hopen op het beste!
Dat snap ik helemaal maani. Het verschil met de vorige keren is dat je nu utrogestan gebruikt! We gaan er gewoon vanuit dat dit gaat werken voor jou 😉 Als m'n menstruatie echt uitblijft morgen dan ga ik woensdag weer testen, maar ik heb de hoop al opgegeven. Voel al lichte menstruatiekrampen
Hi dames, Hier ook een testje gedaan op 11 dpo (tenminste beide apps geven andere dag eisprong aan) maar ga zelf even van 11 dpo uit.. Spannend!!
Nou ik snap er niets meer van.... Kom ik net op toilet achter dat m'n menstruatie al begonnen is.... Echt vreemd op dag 24 al. Nou op naar de volgende ronde dan maar!:x
hallo dames! ik volg jullie al een tijdje, mijn nod is 15 dec. ik neem een abbo zodat ik jullie mooi kan volgen gefeliciteerd aan de zwangeren!
Love wat balen Suzies wat raar? heb je wel vaker wisselende cyclussen? Jaaaa Raniyah ziet er goed uit! gefeliciteerd! Ik heb onwijze gloeiwangen, niet echt honger maar toch ook weer wel, met vlagen misselijk en een opgeblazen buik. Kon ook nog niet voor de grote boodschap terwijl ik altijd wel kan in de ochtend... lijk nu al 3 maanden haha