Ging jij vanmiddag nu nog een keer testen Love1990? Ik heb vandaag de progesteronwaarde binnen gekregen. Hij was niet superhoog, maar hoog genoeg om te zeggen dat ik een goede eisprong heb gehad. Afwachten nu maar - en zaterdag of zondag testen. Ga me nu namelijk weer zorgen maken of het niet te laat is enzo... pfff moet je niet doen veldmuisje!!!
Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb begin van de middag weer getest 😉 Resultaat staat een paar pagina's terug
Proficiat Love en Veldmuisje. Kan niet wachten om te testen, maar wacht er nog even mee. Al is dat wel lastig
Volgens mij kan ik ook op rood en is mijn cyclus korter dan verwacht namelijk 26 dagen... Even afwachten of het doorzet. Ach ja eerste ronde even wennen met ovulatietesten. Waarschijnlijk dan toch geen echte eisprong gehad aangezien de test niet knalde maar wel mooi opliep....
Allereerst leef ik mee met de dames die helaas geen positieve test hebben of ongesteld zijn geworden. Ik heb nu ik zelf in afwachting ben nog meer bewondering gekregen voor de vrouwen die lang bezig zijn en in constante onzekerheid leven. Ik kom echt nog maar net kijken... Ik heb soms testdrang en heb wel een early test van Kruidvat gehaald. Wil deze eigenlijk niet gaan gebruiken en langer wachten tot mijn NOD. Hoop dat ik het volhoudt. Wel denk ik een aantal symptomen te hebben, maar ben bang dat mijn geest me beheerst en ik dingen wil voelen/ervaren. En gefeliciteerd voor de dames die wel een positieve test hebben. Geniet d'r van.