Ik kon me niet meer inhouden. Net een test gedaan en ik zie een licht streepje! Zien jullie hem ook? Ik ben nog erg vroeg dus nog niet op roze maar het gaat de goede kant op!
Ik zie m ook vaya! Op naar nog een augustus kindje! Ik duim voor mooie oplopende testen de komende dagen! Is de test nog donkerder geworden na opdrogen?
Hij is wel iets donkerder in het echt. Zie hem wel duidelijk. Iris, nu nog niks donderdag nog maar eens testen en kijken of hij op loopt, vorige maand was dat niet het geval. Voel me wel echt behoorlijk belabberd, dus vroeg naar bed. Spannend hihi
Dames op rood, balen! Dames die al een positieve test hebben: super leuk en gefeliciteerd! Hopen op plakkertjes. Ik ben vandaag 5 dpo. Had afgelopen woensdag een knal ovutest en hebben toen ook geklust. Nu heb ik sinds 2 dpo veel afscheiding( wit en wat dikker). 3 dpo en 4 dpo had ik krampen in mijn onderbuik en steekjes. Op 5 dpo ook, maar ietsje minder. Nu blijf ik altijd doortesten na mijn ei of de testen aflopen, vaak 3 dpo al weer helemaal wit. Nu blijft r sinds 3 dpo toch een lijntje staan. Iemand hier ervaring mee? Aan de pijn te voelen do donderdag is hij wel gesprongen. Ik zal even een foto plaatsen. Zouden jullie willen meekijken? Dank je wel ..
Zegt verder niks Mimi. LH schommelt heel erg, en het kan zelfs per cyclus wisselen. Er zijn wel verhalen van dames die zwanger zijn met strepen op de ovulatietest maar die zijn dan meestal even donker als de controlestreep. Het is dat ik geen ovutesten in huis had anders had ik even 1 voor je geprobeerd 😉
Ik zou ook nergens van uitgaan mimi. Ik had met de eerste zwangerschap altijd een dun lijntje, Lh zit altijd in je bloed. En indd ovu testen kunnen zwangerschappen constateren (niet bij iedereen) maar vaak kleurt een zwtest veel eerder dan een ovulatie test bij zwangerschap.
Hoi Annie, Dan kan het toch nog zijn dat het meest duidelijke streepje een eisprong betekende of? Tenminste als je een korte cyclus hebt en je denkt ongesteld te worden..
Ik moet trouwens zeggen dat mijn testdrang erger is als eerder lijkt wel. Komt waarschijnlijk omdat ik het onderhand wel leuk vind na 7 maanden haha. Van mij mag het nu wel gebeuren pffff
Het zal ook zeker te voeg zijn voor een zwangerschap, ben pas 5 dpo. Maar het viel me op omdat ze normaal gelijk flink aflopen.
Heel normaal... blijft ook zo! Soms nog minder maar je lh hormoon schommelt hele cyclus door .. dus niets van aantrekken
Love ik heb net nog gekeken en mijn streepje is echt nog donkerder geworden. Lijkt zelfs wel donkerder dn vorige mand mijn testjes. Vroeg he? Ik zal straks nog een fotootje maken als ik Nasr bed ga.
Zo zo meiden wat zie ik hier. Love1990. Zwanger, gefeliciteeeerd meid wat leuk. Vaya, ik zie hem hoor, hoop dat hij deze keer oploopt, spannendddd En andeere meiden succes hoor
Dankjewel meid! Jij hebt al een kloppend hartje gezien zie ik, wat goed! Lekker van genieten 😉