Baal baal baal.. Vanmorgen weer getest, 11dpo. Nog steeds helemaal wit! Geen twijfel over mogelijk.. Baal er best wel van.. Blijf het vreemd vinden dat ik deze keer echt helemaal geen klachten heb wat betreft de endometriose.. Wel fijn natuurlijk, maar toch raar. Terwijl ik aan het plassen was in een bekertje riep mn vriend heel tijd: "En, ben je zwanger?" Hij bedoelt het goed hoor, maar de volgende keer ga ik misschien toch maar testen wanneer hij er niets vanaf weet Heel stiekem hoop ik op een soortgelijk 'wonder' als bij Love, al heb ik eigenlijk de hoop een beetje opgegeven voor deze ronde.. Jammer, heeft mn eigen pendel, en de pendel van Aimee (hier op het forum) het mis gehad.. Verwacht morgen of overmorgen ongi te worden. Voor nu mag je me wel op blauw zetten Love
Ja jij bent het bewijs ervan in deze groep Ik hoop, hoop heel hard, maar heb iig de voorbereidingen getroffen voor een ongi. We zullen zien en wachten af.. Voor de andere testers vandaag: Succes! Ik duim voor jullie!
Goedemorgen!! Je test loopt mooi op mop!👍 Die van mij ook ☺️ En dat voor een 9dpo tje 😁
Jammer zeg Nienke! Ik hoop ook voor jou dat t net als bij love zal verlopen! En teuntje, ook voor jou kan t nog alle kanten op!! We houden de goede hoop erin!!
Even ter info voor degene die t willen weten; De Kruidvat 2v5 en de zwanger en kids dipsticks (let op: de uiterst gevoelig!) zijn even gevoelig. Heb er nu drie dagen tegelijk mee getest en lopen even donker op. Die dipsticks zijn uiteraard een stuk goedkoper!
NOD lijst 9 t/m 16 december 2015 ♥ 9. (4) Raniyah, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MK cilla83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 lin1989, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 1 na MK Traum, ? Jaar, 3e kindje, ronde 6 na MA 10. (2) Babywish2016, 42 jaar, 4de kindje, ronde 20 Jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 11. (4) Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 Bv1hoven, 37 jaar, 2e kindje, ronde 17 (mk ronde 8) Nienke87, 29 jaar, ? kindje, ronde 5 Precious love, 24 jaar, 2 kindje, ronde 1 12. (3) Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 Veldmuisje, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1e ronde met hormoonpompje), mmm Suzies, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 13. (6) Vaya2014, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 Flora01, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Jannn, ? Jaar, 3e kindje, Ronde ? atjongsma, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, Ronde 3 Cheerio, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7 14. (5) IrisBloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Maani, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK USAbaby, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Iez, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 Seallable, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 15. (5) Tafelkleedje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 Stefanie100, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MK Anne201, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 Warme Jas, 34, 1e kindje, ronde 1 Muspoes, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 16. (3) Teuntje83, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Mama van kiki, ? Jaar, 2e kindje, ronde 4 Annie82, 33 jaar, 1e kindje, ronde 1 Buiten de lijst: (3) Love1990, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2, (NOD 8 december) Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, ronde 16 (mk ronde 9)(NOD 8 december) ElisabethD, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 (6e en 9e miskraam) (NOD 17 december) Totaal: 35 Wachtbankje (28), Zwanger (2), Ongesteld (5), MMM (1), Negatieve test (4), Twijfel-/tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Jullie testjes lopen mooi op hoor! Ziet er goed uit!! Bestel je die testjes op internet Maani? Misschien dat ik die dan ook maar even ga bestellen. Misschien heb je ook nog een tip wat betreft de ovulatie testen? Heb er nog 6 liggen van deze ronde van de kruidvat (7st/doos). Maar elke keer bij Kruidvat halen gaat best duur worden Gebruik nu zo 25 in de maand aan testjes..
Ik heb een tijdje de action ovulatietesten gebruikt Nienke, zeer tevreden over en niet duur (5 voor 2,49 geloof ik)
Ja, weet ik.. maar ik heb een stapel liggen, en was gewoon nieuwsgierig vooral.. Nog even geduld, lastig
Yes, die kan je online bestellen bij zwanger en kids. Dan moet je de dipsticks kiezen en dan wel de uiterst gevoelig! Want je hebt ook de gewone, maar die zijn niet zo gevoelig. En wat de ovulatietesten betreft precies hetzelfde, daar hebben ze ook gewone en gevoelige van. En hoe meer je er besteld, hoe goedkoper ze zijn. En verder wat betreft de ovu testen, vind ik die van action ook wel fijn. Alleen de zwangerschapstesten van action zijn een stuk minder gevoelig dan die van kruidvat en zwanger en kids. maar werken wel prima als je meer geduld hebt Dus als ik nu naar de test van love kijk van vandaag (van action), dan denk ik dat ze met die van kv of z en k nu een knaller zou hebben!
Bij mij in het zkh werden ook de ovulatietesten van Action afgeraden. Onbetrouwbaar en niet duidelijk genoeg
Thnx Maani! jou testen lopen mooi op zeg!! Dank je wel Nienke! Wat balen dat je test nog negatief was laten we hopen op een wonder. Wel lief dat je vriend zo meegaand is! het is voor hem natuurlijk ook hartstikke spannend. Mannen snappen veel dingen ook gewoon niet haha Iez, dank je wel, hoe gaat het bij jou? Iris, klinkt goed!! ik duim voor je hoor! ga je nog steeds wachten tot na je NOD met testen? Love, ziet er mooi uit! wat lopen ze mooi op! Dank je wel voor het aanpassen van de lijst Teuntje, het kan inderdaad nog alle kanten op, maar testen is inderdaad heel leuk hihi Ik voel me gelukkig weer goed! alleen die vieze smaak gaat maar niet weg, echt alles smaakt anders. en wat ook bijzonder is is dat ik echt bijna geen krampjes of iets heb. normaal heb ik wel vaak krampjes al in de week voor mijn NOD. HEt geeft me wel echt een positief gevoel ^_^