Nod lijst 9 tot met 16 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ladylola, 3 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    De meiden die hier zo vroeg posi testen zijn uitzonderlijk hoor. Als je is googles naar HCG waarden kun je zien hoe uit een lopend de getallen zijn. Sommige vrouwen hebben een lagere hcg waarde die later veeel sneller oploopt. Het is eerder afwijkend als je eerder positief test. Er zijn vrouwen die een prima zwangerschap hebben maar pas NA nod positief testen. Het is zoooo flauw om te zeggen wees er niet teveel mee bezig, maar probeer het los te laten en laat je niet beinvloeden door de vroege posi testen onder ons (ben super blij voor ze hoor, maar t zegt niks over jou situatie).
    Maandag is nog ver weg (helaas). Probeer je niet misschien voor niks op te beuren maar kom op! Het kan nog alle kanten op!

2. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    precies wat Seallable zegt. Ik wilde eigenlijk ook langer wachten omdat de kans voor NOD nog behoorlijk aanwezig is dat het misgaat (had ik vorige maand).
    Ik vind het leuk dat hij postief is maar ik ben pas echt blij en gerustgesteld als hij oploopt en ik niet ongesteld word.
    laat je niet meesleuren door alle vroege testers (makkelijker gezegd dan gedaan) als je wilt wachten gewoon doen en als hij negatief is wil het nog niks zeggen (kijk maar naar Love)

3. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Ik weet dat het bericht niet voor mij bestemd is, maar ook mijn nod is maandag...en ook een ongeduldige tester weer deze maand, en yep compleet wit. Maar goed dit geeft me toch nog een klein beetje hoop.. tnx! :D

4. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    had love ook pas laat positief getest dan??

En Vaya ik duim voor je dat het een plakker is! :)

5. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Love had negatief, dacht dat ze ongi werd en toen toch positief getest :) zat geloof ik 1 of 2 dagen tussen :) (sorry dat ik voor je praat)

thnx Cheerio! ik hoop het ook!!!

6. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Oh wat leuk, dan helemaal een verrassingseffect haha.
    En we gaan er gewoon vanuit dat hij blijft plakken!
    Mijn duimen draaien! ;)

7. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Er zijn zoveel verhalen.. Mensen die voor nod testen en blijft positief, ander worden weer negatief. Mensen die op NoD testen, daarvoor niet. Zo heb ik een vriendin die 2 dagen na NOD pas positief teste en de heeft nu een gezonde tweeling. Alle opties zijn er... Echt laat het los. Heb seks op t het juiste moment en laat het los.. Echt als je er langer over doet dan wordt je er echt gek van (praat uit ervaring). Overigens wie die 2 wachtweken bedacht heeft grrrrrr! Je zou eigenlijk gewoon paarse oren moeten krijgen zodra je ei bevrucht is ;)

8. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Heel laat niet, maar ik had inderdaad op 12 dpo een negatieve test. En op 13 dpo (m'n nod) een positieve test. Alles kan meiden 😉

9. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Fijn dat je het herkent! Hopelijk betekent het iets positiefs ;)
    En je kan best testen zaterdag, maar je zit nog aantal dagen voor je NOD, dus mocht hij wit zijn, betekent het nog niks definitiefs..
    En het ligt ook aan de gevoeligheid van je test natuurlijk.

10. Love1990

Love1990 Niet meer actief

😅 Ik zie het helemaal voor me 🙈

11. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    ja die 2 weken... duurt eeuwen. Sommige zeggen wel eens ''zwanger zijn is 9 maanden lang wachten dan is die 2 weken niks'' maar als je eenmaal weet dat je zwanger bent is het gewoon anders.

12. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Of een sms van moeder natuur...dan kan ik nog over straat ;) haha

13. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    maar je hebt helemaal gelijk seallable...
    Ik ga hier nog maar even wat doen haha...wel fijn sfeertje hier btw..fijn om even van je af te kunnen praten :)

14. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    ik vind het ook een fijn sfeertje! :) iedereen kan lekker zijn ei kwijt (leuke woordspeling)

15. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha! Paarse oren! Zou handig zijn, ook voor je omgeving ;)

Ik testte bij mn eerste pas heel laat duidelijk positief dus ik denk dat op mn nod nog vroeg is. Ik heb nu wel aldoor allerlei verschijnselen maar ik zie ze vast spoken omdat ik het allemaal zo vredelijk spannend vind.

Ik hoop voor ons allemaal een roze kerst en dus dat de meiden die al lang bezig zijn ook eens aan de beurt zijn voor een positest. Zo vreselijk dat wachten aldoor!! <3

En de sfeer is hier idd heel fijn! Heb wel eens anders meegemaakt op dit forum. (Al die hormonen op een hoopje;)

16. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Haha...:D
    Maar de sfeer is hier inderdaad echt fijn!

17. atjongsma

atjongsma Actief lid

30 jun 2015
    203
    0
    16
    La Place Chocolaterie
    Sneek
    Dank je wel, lief &#128522;

18. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    die paarse oren had ik niet eens gelezen :D

zie je ons allemaal lopen met paarse oren :p

19. atjongsma

atjongsma Actief lid

30 jun 2015
    203
    0
    16
    La Place Chocolaterie
    Sneek
    Hahaha helemaal mee eens!! &#128514;

20. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Niks geen verrassing meer dan. :D.. Een rode navel is dan handiger...

Deel Deze Pagina