Dank jullie wel! Sta jij al op roze love? Ik zie ook niet mirya, pover een paar dagen nog maar een keer proberen Welkom kruimel! Spannend hoor!
Helaas zie ik ook nog niks Myria, kan nog oplopen he! Proficiat Vaya!! Heb een hele hoop bij te lezen in een dag haha, gezellig!
Mijn ei was helaas niet heel duidelijk deze maand (ovulatie test), mijn cyclus is wel stabiel 28 dagen dus daar heb ik me aan vast gehouden! Vorige maand was mijn ovulatie test wel erg duidelijk op 14dagen
Ik lijk wel iets heeelll lichts te zien. Maar durf t niet met zekerheid te zeggen. Zou t je lukken om nog een foto te maken van iets dichterbij bij ander licht? Ik was zelf ook aan t klooien om die allereerste foto erop te krijgen met dat onwijs lichte streepje, maar na draaien en draaien lukte t wel, redelijk genoeg zodat er wel iets te zien was.
Stommerd dat ik ook ben. Ik heb net getest. Wit - spierwit!! Zondag pas m'n nod dus ja... Love hoe was het ook alweer bij jou gegaan? Eerst negatief?
Vaya deze testen zijn duidelijker dan die van vorige keer dus ik feliciteeer je gewoon hoor lieverd. Gefeliciteeerd