Nod lijst 9 tot met 16 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ladylola, 3 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Ja ik moest m'n gyn op de hoogte brengen zodra ik weer positief getest had. Dat heb ik gisteren gedaan. Ondanks dat t nog m'n NOD niet is.
    Ze hebben de afspraak er direct al ingezet en mocht t alsnog mis gaan, dan moet ik t weer annuleren uiteraard. Maar hopen dat t niet nodig is en deze lekker blijft plakken!
    De eerste echo heb ik in de laatste week van dit jaar, dus nog voor oud en nieuw. Vind t onwijs spannend!

Door die Utrogestan loopt er zo nu en dan wat uit (sorry voor de vieze praat), maar dan schrik ik steeds. Meteen naar de wc om te checken of er geen rood is. Pffff super irritant! Maar steeds weer opgelucht!

En jij? Vroege echo?

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Spannend maani! 3x is scheepsrecht, dus dit keer moet het goed gaan.

Volgens mij heb ik nog wel recht op een vroege echo ivm miskraam voor dochter maar ik weet niet of ik dat ga doen. Bij onze vk krijg je standaard een vitaliteitsecho met 8/9 weken, dat zou in mijn geval de week na oud en nieuw zijn. Denk dat we dat maar gaan doen 😉 En met 12 weken de termijnecho natuurlijk

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ja weet ik zelf eigenlijk niet waarom ik het opgeef. Voel me beetje negatief.
    Als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik testen haal om dinsdagochtend te testen.

4. Raniyah

Raniyah Actief lid

23 nov 2015
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames hier wat minder nieuws, ik mag helaas op rood!

Test bleek nog oude hcg! Gister een echo gehad die nog gepland stond als nacontrole na miskraam. Bleek nog wat weefsel resten te zitten. Inmiddels ben ik vannacht goed gaan bloeden, dus nieuwe eerste echte menstruatie na miskraam.
    Temp ook meteen lager en testen ook lichter.

En aan ene kant wel duidelijkheid op deze manier en kan ik hierna opnieuw beginnen!

Voor de roze dames wens jullie heel veel succes en geniet er goed van!
    Dik verdiend! 😁

Voor de dames op het wachtbankje, ook heel veel succes en blijf positief!
    Hoop voor jullie ook alsnog een roze kerst! ☺️

De dames op rood, miss spreken we elkaar in de nieuwe ronde! Dan hopen dat we mooi het nieuwe jaar ingaan! 😃

Love als je wilt mag je me van de lijst afhalen!? En als jullie het goed vinden blijf ik nog wel af en toe meelezen! ☺️

5. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Ach Rani wat een *pieeeep*zooi. Dikke knuffel voor jou!

6. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL

Nee hoor, had met Evi nergens last van, begon pas paar dagen na NOD. Ongesteldheid gevoel. Bij week 7 misselijk daarna niks.
    Pas vanaf week 20 weer klachten in de vorm van maagzuur.

7. Raniyah

Raniyah Actief lid

23 nov 2015
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje wel! Jaa is ff minder nieuws, maar er blijven positief! ☺️
    Nieuwe ronde nieuwe kansen!

8. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Raniyah, wat vervelend zeg!!

Wel goed dat je zo positief blijft!
    Dankjewel voor de lieve wensen. Ik ga ook voor jou duimen dat het in de volgende ronde raak mag zijn!!💋

Liefs!

9. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Nou we gaan er gewoon voor dat je maandag niet ongesteld wordt!
    Positief zijn lieverd! Nooit zo snel opgeven! Voor een ieder zijn er kansen.

10. Love1990

Och raniyah, heftig hoor 😔 Hopelijk komen de resten nu los met je menstruatie. Goed van je dat je zo positief blijft. Succes de volgende ronde

11. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Goede morgen meiden! ik had al veel bij te lezen :)

Lalaura, het lijkt wel sinds mijn testen dat het allemaal afneemt. Ik ben eigenlijk niet meer misselijk en op wat kramp gister avond en die rare smaak die blijft nergens meer last van :) ik heb ook gelezen dat sommige niks voelen haha ik denk ook dat ik graag dingen wilde voelen en alles aan een zwangerschap zou linken.

hahah Love, mooie test hoor! geen zorgen zo te zien! Wow zie nu ook de foto die je nog later plaatste! dat is al bijna een echte knaller! leuk dat groepje!

oh wat jammer Lin :( hopelijk is het de volgende ronde raak!

Dank je wel Nienke! lief van je! ik ben nog een beetje in ontkenning merk ik :p wil nog niet op roze en ook mijn banner nog niet aanpassen haha
    wat ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden! :( dikke knuffel voor jou! Ik zou me om die echo niet druk maken, het is toch logisch dat je dan klust. Denk niet dat ze er iets van merken hoor.

Maani wat lopen je testjes al mooi op! Als t bij mij doorzet dan ga ik wel van mijn menstruatie uit, die ene dag maakt toch niet zoveel uit? baby komt toch wanneer hij/zij komen wilt. lees nu dat het bij jou wel echt veel scheelt. dan zou ik ook van de eisprong uitgaan :)

Teuntje, lekker is dat he dat je alles kan schrijven. en misschien verbeeld je je het en misschien ook niet :) t is al fijn dat je t kan delen.

Jann, het zegt echt niks meid, misschien heb je late innesteling of maak je langzaam hcg aan. zolang je niet ongesteld wordt kan het alle kanten op.

Cheerio, ik vind klussen harstikke grappig woord :p zal het alleen maar niet tegen mijn vriend zeggen :D ik denk dat het voor ieder verschilt wanneer je het voldoende vind. ik heb geen testen gedaan, alleen om de dag geklust rond mijn eisprong. oja en ik ben 20 minuten blijven liggen. je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik heb alleen tegen VL gezegd, we moeten het wel doen anders weet je zeker dat het niet lukt :p

Raniyah, onee wat balen! :( dikke knuffel voor jou! he bah wat jammer nou. heel veel succes in het nieuwe jaar! Wat goed dat je positief blijft! hopelijk ben je snel ''schoon'' en kun je er vol voor gaan.

zo dat was een hele bijlees post haha

Hier gaat het allemaal prima, gister wel echt kramp gehad maar ik had wel zwaar getild, kan het daarvan komen? nu heb ik geen kramp meer :) voel me eigenlijk gewoon wel goed. Vanmiddag maar nog een testje.

12. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Oh nee rinayah, wat ontzettend klote!!
    Knap dat je zo positief erin staat!
    Sterkte ermee!

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ah meid wat ontzettend rot dit. Komt even hard aan denk ik.
    Knap van je dat je positief ben.
    Ik hoop voor je dat het heel snel raak mag zijn.

14. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Dankjewel voor je lieve reactie.
    We blijven dan toch maar positief 😃.

15. Love1990

NOD lijst 9 t/m 16 december 2015 ♥

9. (4)
    Raniyah, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MK
    cilla83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1
    lin1989, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 1 na MK
    Traum, ? Jaar, 3e kindje, ronde 6 na MA

10. (2)
    Babywish2016, 42 jaar, 4de kindje, ronde 20
    Jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9

11. (4)
    Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Bv1hoven, 37 jaar, 2e kindje, ronde 17 (mk ronde 8)
    Nienke87, 29 jaar, ? kindje, ronde 5
    Precious love, 24 jaar, 2 kindje, ronde 1

12. (4)
    Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Veldmuisje, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1e ronde met hormoonpompje), mmm
    Suzies, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9
    Jannn, 30 Jaar, 3e kindje, ronde 6

13. (6)
    Vaya2014, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3
    Flora01, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Jannn, ? Jaar, 3e kindje, Ronde ?
    atjongsma, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, Ronde 3
    Cheerio, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7

14. (5)
    IrisBloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Maani, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK
    USAbaby, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Iez, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4
    Seallable, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1

15. (5)
    Tafelkleedje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Stefanie100, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MK
    Anne201, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Warme Jas, 34, 1e kindje, ronde 1
    Muspoes, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1

16. (4)
    Teuntje83, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Mama van kiki, ? Jaar, 2e kindje, ronde 4
    Annie82, 33 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Mss86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1

Buiten de lijst: (3)
    Love1990, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2, (NOD 8 december)
    Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, ronde 16 (mk ronde 9)(NOD 8 december)
    ElisabethD, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 (6e en 9e miskraam) (NOD 17 december)

Totaal: 37

Wachtbankje (26), Zwanger (2), Ongesteld (9), MMM (1), Negatieve test (6), Twijfel-/tuurtest (2)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

16. Raniyah

Raniyah Actief lid

23 nov 2015
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel dames!

Ik denk maar zo kan er beter positief in blijven staan, daar worden we alleen maar 💪🏻 van!
    Ondanks dat het zeker even vervelend nieuws is, heb ik hoop voor een mooi roze 2016! ☺️

17. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Onwijs goede en sterke instelling Raniyah!

18. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes volgende ronde Raniyah! Balen maar fijn te lezen dat je positief blijft.
    Vandaag stiekem al getest en die was zoals verwacht negatief.
    Maandag of dinsdag maar even nieuwe testen halen. Alles is op en dat wil ik zo houden tot mn Nod. ;)

19. Warme Jas

Warme Jas Lid

2 dec 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames op rood: veel succes in jullie volgende ronde. Hoop dat 2016 mooi mag beginnen.

Ik heb helaas een blaasontsteking en ben gestart met anti biotica. Vind ik niet leuk.
    Nu dus ook de weg kwijt met wat ik voel, niet voel of gewoon bij de gebruikelijke klachten horen.
    S ochtends wel wat misselijk, maar kan heel goed komen door kuur.

Misschien morgen testje wagen. Begrijp alleen niet wat voor testen jullie allemaal gebruiken. Vind ze erg duur. Maar lees ook dat mensen de gewone kV testen gebruiken.

Verder nog aan het wegwijs worden in DPO en NOD. Vermoed dat ik verkeerde NOD heb doorgegeven. Menstruatie moet plaatsvinden om 15 dec. Dus NOD dan volgens mij op 16 dec.
    Bovendien was cyclus vorige maand dag korter. Was 26 dagen, laatste maanden vaak 27 dagen soms 28 dagen.

20. atjongsma

atjongsma Actief lid

30 jun 2015
    203
    0
    16
    La Place Chocolaterie
    Sneek
    Hee lieve kletskousjes 😉
    Ik kijk ff een paar uurtjes niet en gelijk paar pagina's verder haha geweldig!
    Voor de meiden met mooie positieve testen, gefeliciteerd!
    En ik hoop dat de andere testen mooi oplopen!
    En voor de negatieve testers, ik leef met jullie mee!

Oh nee.. Raniyah wat balen zeg... ik hoop echt dat het de volgende ronde raak is!

En dat van die 20 min. Benen omhoog haha heb ik ook gedaan! Vriendlief vond het overdreven haha! Maar ik zei als het helpt wil ik zelfs wel een uur zo liggen haha! Kussen eronder, forum erbij heerlijk haha! Maar niet erg charmant 😉
    Maar doe het de volgende keer gewoon weer :D

Deel Deze Pagina