Even vraagje, ik ben nu 11dpo, en heb beste buik en rugkrampen, bij afvegen wat licht bruinverlies, pukkeltjes op mn gezicht, en diarree (sorry beetje smerig verhaal) Af en toe wat misselijk... kan nu dus echt 2 kanten op of dit weekend rood of misschien innesteling? Wie van jullie is nog meer 11dpo? Herkent iemand dit?
Ha ladies... Ben nu 12dpo, zonder bloedverlies (voor mij al heel wat!) en ben zo zenuwachtig voor wat het zal zijn straks.... Ik weet het.. Symptomen zeggen niet alles, maar toch... Heb afgelopen nacht en nacht ervoor moeten overgeven (heel gek, 's nachts dus..). Overdag ook niet altijd even lekker. Borsten zin verder normaal, maar wel donkere, meer vooruitstekende tepels. En net had ik een dikke slijmprop bij het afvegen.... Pffff! En toch wil ik pas zaterdag op zijn vroegst testen, durf gewoon niet...
Dag dames, Mag ik hierbij Mijn naam is peepz 30 jaar 2 kids van 2006 en 2010 9/12 was mijn eerste nod En nu nog niets Dit is de vierde ronde
Heel spannend!! Als t al wat is dat je zonder bloedverlies op 12dpo zit, misschien is dit dan al wel een heel goed teken! En vooral het overgeven! Ben heel benwd!!
Ha iedereen! Ben door een week vakantie en een flinke griep schandalig weinig aanwezig geweest, sorry daarvoor!! Heb wel alles bijgelezen....Al een paar mooie testen voorbij zien komen, gefeliciteerd Alles dames in het rood: op naar de volgende (succesvolle) ronde. Mijn NOD is maandag/dinsdag. Normaal een week van tevoren al oud bloedverlies. Iets waar ik me erge zorgen over maak.....Nu nog niks. Heb nog niet veel hoop, maar dit is wel voor het eerst. Positief denken, positief denken
NOD lijst 9 t/m 16 december 2015 ♥ 9. (5) Raniyah, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MK cilla83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 lin1989, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 1 na MK Traum, ? Jaar, 3e kindje, ronde 6 na MA Peepz, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 10. (2) Babywish2016, 42 jaar, 4de kindje, ronde 20 Jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 11. (4) Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 Bv1hoven, 37 jaar, 2e kindje, ronde 17 (mk ronde 8) Nienke87, 29 jaar, ? kindje, ronde 5 Precious love, 24 jaar, 2 kindje, ronde 1 12. (4) Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 Veldmuisje, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1e ronde met hormoonpompje), mmm Suzies, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Jannn, 30 Jaar, 3e kindje, ronde 6 13. (6) Vaya2014, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 Flora01, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Jannn, ? Jaar, 3e kindje, Ronde ? atjongsma, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, Ronde 3 Cheerio, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7 14. (5) IrisBloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Maani, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK USAbaby, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Iez, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 Seallable, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 15. (5) Tafelkleedje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 Stefanie100, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MK Anne201, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 Warme Jas, 34, 1e kindje, ronde 1 Muspoes, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 16. (4) Teuntje83, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Mama van kiki, ? Jaar, 2e kindje, ronde 4 Annie82, 33 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mss86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 Buiten de lijst: (3) Love1990, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2, (NOD 8 december) Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, ronde 16 (mk ronde 9)(NOD 8 december) ElisabethD, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 (6e en 9e miskraam) (NOD 17 december) Totaal: 38 Wachtbankje (27), Zwanger (2), Ongesteld (9), MMM (1), Negatieve test (7), Twijfel-/tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Dat kan zomaar wat zijn hoor! Bij 2 van mijn 3 zwangerschappen wist ik dat ik zwanger was omdat ik geen bruinverlies had!
Dank voor je reactie ElisabethD. Begin nu wel behoorlijk zenuwachtig te worden. Normaal was mijn hoop al een week voor NOD behoorlijk weg, maar nu.....spannend!
Ik snap je helemaal tafelkleedje. Ook ik heb 2 a 3 dagen voor nod bruinverlies. Ik hoop dus dat er dinsdag niks komt. En ook de 16e zeker geen menstruatie zodat ik de 19e positief kan testen 😊 ik duim met iedereen die nog wacht mee!
Ik herken de klachten volop! Vanaf vandaag is dat bij mij begonnen, normaal hoor ik vandaag ongi te worden maar eisprong was later, nu pas 15 dec nod.... al hoop ik dat hij weg blijft!
Ik heb enkel wat gevoelige tepels af en toe ...maar kan ook van de kou zijn. Verder heb ik wel vage keelpijn...maar ook griep heerst...dus nee ik merk helemaal niets! Hm morgen nog een testje doen misschien om mezelf weer tot de orde te roepen. Heb het deze maand zo erg dat mijn gedachtes en wensen een eigen leven lijken te gaan leiden haha..wil te graag al is het in principe PAS ronde 7...*zucht*. Al ervaar ik het als AL!
Oh mijn god dames, ik heb het niet meer!! Ik heb net toen ik wakker werd toch maar een testje gedaan omdat ik me 'anders' voel, dinsdag is mijn NOD. En ik zie echt een licht streepje!!!!! Nu nog even uit vogelen hoe ik een foto moet maken! Waaahhh
Allememaggies... ik word mij toch net een potje misselijk. Nu had ik (schaam!) mijn brood op de grond laten vallen, maar bij gebrek aan beter maar snel weer opgepakt en opgegeten. Maarja dat zal toch niet zo snel kunnen (binnen 2 uur)? Ja ik snap het helemaal hoor Cheerio. Bij ons pas ronde 1 haha. Testen voor morgen al in huis? Ik denk dat ik zaterdag weer zwicht, maar hopelijk stel ik het uit naar zondag. Denk dat ik het zaterdag vraag aan mijn man, dan kiest hij .