Je kan alleen beter de foto maken door er recht boven te gaan staan 😉 dan is tie duidelijker zichtbaar!
Thanks voor de tip Maani! En bedankt dames. Nu inderdaad hopen dat hij mooi gaat oplopen. na 3 minuutjes verscheen dit streepje. Ben er stil van. Duimen duimen duimen Dit was een testjezelf cassette test.
ik zie hem!!!! ik ben net ziek naar huis gegaan en dat doe ik echt nooit zulke erge steken in mijn buik
Oh Cilla Beterschap en rustig aan. Jee Spannend Anne! Ik voel me ook niet super. Op een een of andere manier denk ik dat het deze ronde niet raak is. Nog een paar dagen/week wachten.
Beterschap Cilla en Muspoes! @Anne, ik zie hem ook! Dat hij maar mooi mag oplopen! Wat jammer,zoveel rood! Dikke knuffel voor jullie! Hoop dat er wat roze namen bij komen!
Ohhh Cilla maak je je zorgen of is het echt de griep? Zit nu ook te twijfelen hoor. Mijn huid wordt gevoelig etc... wellicht dan toch de griep :-S
Ben je onder behandeling vh ziekenhuis offe....? Bel anders de vk of gyn. Nee heb je, ja kun je krijgen (dat je bijv langs mag komen)
ik heb nog geen VLK die wou ik morgen of maandag bellen. lig nu met kruikje op de bank. (nog) geen bloedverlies
Ik vind het ergens wel fijn dat ik al een indicator heb zo'n 3 a 4 dagen voor NOD. Geen bruinverlies is bij mij tot nu toe 100% garantie zwanger ☺️
Wat akelig cilla.. Ik hoop dat je snel opknapt en dat alles goed blijft gaan!! @iez ik ben nog maar 5 dagen voor NOD, Hoop dat het mooi gaat oplopen, zo onwerkelijk dit!
Beterschap cilla! Heb je krampen? Dat heb ik ook af en aan. En heb dit ook bij elke zwangerschap (ook de goede zwangerschap) in de beginfase gehad. Er gebeurt veel in je baarmoeder meis. Probeer niet aan bloedverlies of negatieve dingen te denken! Komt helemaal goed! 💋
Snap ik goed Cilla. Kan je dan onzeker zijn hè. Geen bloed is goed nieuws, houdt je daar aan vast. Het is ook allemaal spannend. Hopelijk voel je je snel beter
Anne ik zie hem ook!! Hopelijk loopt hij mooi op! Spannend! Welke ronde zit je? Cilla wat vervelend van je buik! Hopelijk zijn het groei krampen, ik duim voor je meis! Ik kan er denk ik niet meer omheen dat ik zwanger ben. Nu hij zo duidelijk is dringt het langzaam echt door...