NOD lijst 9 t/m 16 december 2015 ♥ 9. (5) Raniyah, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 na MK cilla83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 lin1989, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 1 na MK Traum, ? Jaar, 3e kindje, ronde 6 na MA Peepz, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 10. (2) Babywish2016, 42 jaar, 4de kindje, ronde 20 Jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 11. (4) Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 Bv1hoven, 37 jaar, 2e kindje, ronde 17 (mk ronde 8) Nienke87, 29 jaar, ? kindje, ronde 5 Precious love, 24 jaar, 2 kindje, ronde 1 12. (4) Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 Veldmuisje, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1e ronde met hormoonpompje), mmm Suzies, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Jannn, 30 Jaar, 3e kindje, ronde 6 13. (6) Vaya2014, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 Flora01, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Jannn, ? Jaar, 3e kindje, Ronde ? atjongsma, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, Ronde 3 Cheerio, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7 14. (5) IrisBloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Maani, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK USAbaby, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Iez, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 Seallable, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 15. (5) Tafelkleedje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 Stefanie100, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MK Anne201, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 Warme Jas, 34, 1e kindje, ronde 1 Muspoes, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 16. (4) Teuntje83, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Mama van kiki, ? Jaar, 2e kindje, ronde 4 Annie82, 33 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mss86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 Buiten de lijst: (3) Love1990, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2, (NOD 8 december) Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, ronde 16 (mk ronde 9)(NOD 8 december) ElisabethD, 32 jaar, 2e kindje, ronde 10 (6e en 9e miskraam) (NOD 17 december) Totaal: 38 Wachtbankje (25), Zwanger (4), Ongesteld (9), MMM (1), Negatieve test (7), Twijfel-/tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Mooie oplopende testen Vaya, mooi! Genieten maar! 😃 We zitten in ronde 2, eerste ronde maar weinig klus mogelijkheden gehad omdat mijn vriend chauffeur is, is veel weg van huis helaas. Had niet verwacht dat t zo snel al raak zou zijn!
Hahahah love Roosje!! Ehm 20 augustus, mooie maand vind ik j jeetje nu ben ik zwanger, ik denk nog steeds, nee zondag gewoon ongesteld. Kan me niet voorstellen dat ik t niet wordt hihi Anne dank je wel. Ronde 2! Ook al lekker snel! Spannend hoor! Wanneer test je weer?
Babytickers » Of Zwangerschapsbanner Of Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina De code kan je via instellingen in je handtekening plaatsen
Ja ik kan 't echt zo niet beseffen. Ik krijg morgen toevallig de k2v5 binnen, had ik vanmorgen besteld!! Heb nog een nachtdienst, dus morgen middag als ik wakker word wil ik een Kruidvat testje doen. Ben zo ontzettend benieuwd pfffff Hopen op een mooie roze lijst! 😍
Haha ja ik denk dat ik dinsdag ook wel heel veel buikpijn ga hebben, bang om ongesteld te worden! Dat de testjes maar mooi mogen oplopen
Ik zie m ook Anne. Leuk! Hopelijk blijft hij oplopen. Ik zelf ben erg gestrest/opgejaagd en voel me misselijk. Ik zou niet weten of het er bij kan horen maar goed zondag pas nod.
Even een tijd niet hier geweest wegens het opwekken van mijn ongi maar dacht laat ik weer eens een kijkje nemen en wat zie ik??? Een aantal roze meiden. Gefeliciteerd. Ik hoop dat er nog vele mogen volgen. En voor de dames op rood.. wat balen zeg. Ik ben juist aan het wachten op mijn ongi.. helaas nog niet in gespot.. Heel veel succes nog voor de meiden op het wachtbankje.
Voor alle zwangeren gefeliciteerd voor alle niet zwangeren op naar de volgende ronde hopelijk dan heel goed nieuws voor jullie
koekie leuk dat je ook even komt kijken, jammer dat je menstruatie er nog niet is. Hopelijk zet hij snel door. Succes in de volgende ronde!
Ik lijk ook iets te zien babywish! Spannend! Ik duim voor je. Anne, ook voor jou ga ik duimen! Cilla kan me voorstellen dat je je best zorgen maakt! Hoe gaat het nu met je? Koekie, ik hoop voor je dat je menstruatie gauw komt. Dan kunnen ook jullie weer verder..! Gister was ik ervan overtuigd dat ik ongi was geworden. Bruin verlies en 's avonds een veeg rood. Vanmorgen echter was er nog een klein beetje bruin en verder niets meer tot nu..!! Dit heb ik echt nog nooit gehad.. Tot nu toe was t ook gewoon, zodra het rood komt, dan 2 dagen hevig en dan zwakt het weer af. Na nog een paar dagen is het dan ook weer gebeurd. Dit maakt me best onzeker! Het zal later vandaag vast nog wel komen, maar toch slaat direct de twijfel weer toe, want dit is toch iets dat ik niet gewend ben..