Het kan nog steeds MusPoes.. Hopen dat je laat HCG aanmaakt? Pffffff, nou... Tot nog toe geen oog dicht gedaan. Zo misselijk als t ma kan, eenmaal gebraakt ook. Wat een feest haha
Lieve mensen... ben helemaal in shock... nog geen vijf min geleden getest (vandaagNOD) en giga positief. Ik ben zwanger! Kv2v5 is gewoon een knaltest. Ga nu aankleden en moet nog eea opruimen beneden van verjaardag gisterrn. Probeer straks nog foto te uploaden, maar we moeten 9u weg. Anders komt het vanavond. Ik shake gewoon helemaal
Gefeliciteerd Veldmuisje! Hier een spierwitte test en ziek. Wel balen, ben nooit ziek dus had graag gehad dat de misselijkheid ergens anders van kwam 😊. Ook diarree etc btw... Nou ja, nu over 1,5 week door de MRI om de samenstelling en omvang van de cyste die ik heb te bepalen. Is ook wel weer fijn. Succes meiden en wie weet tot een volgend NOD-forum
Gefeliciteerd veldmuisje!!! super!! Ik denk dat ik idd laat hgc aanmaak. Bij mn zoontje was ik ook heel laat met een positieve test. Echt dágen nadat mijn ongi uitbleef. Dus ik blijf nog even op het wachtbankje zitten. Dank Anne
Vanmorgen getest met kruitvat, helaas hartstikke wit.. woensdag is mijn nod. Heb wel sinds vanmorgen wat bruin slijm verlies.. Dus ik vrees dat ik ongesteld ga worden. Voor een innesteling is het een beetje laat denk ik..
Je weet t maar nooit teuntje!! Oh ik ben even heel onzeker. Ik ben al vanaf vannacht 2uur aan het braken en diarree (sorry) nou verwacht ik dat het het Noro virus is, heftige variant van buikgriep, ik kan werkelijk geen drup water binnen houden. Ben zo bang dat t kwaad kan voor de beeb....
Ik duim voor je teuntje! Anne wat naar dat je zo ziek bent! Hopelijk geeft het geen schade aan de baby
Gefeliciteerd Veldmuisje!!! Roze! Je NOD is niet voor niets je NOD. Hoe moeilijk het ook is, hou je daaraan vast allen. Vroege positieve testers zijn er, maar geen nood aan de man als jij dat niet hebt. Liefs
Veldmuisje wat een prachtige test!! Gefeliciteerd!!! Anne beterschap! Hopelijk blijft de beeb gewoon lekker in z'n nestje! Usababy ook voor jou beterschap! Voor de wachtenden en negatieve testers, succes nog even!!!! Iris ik herken je jaloerse gevoel wel! Ik zou het ook zo graag willen.. Ben absoluut blij voor iedereen bij wie het wel gelukt is hoor! Onze tijd komt vast ook nog wel Ik ben nu ook wat fanatieker met sporten begonnen weer. Heb een behoorlijk overgewicht en dat kan natuurlijk ook nog erg mee spelen. Zolang ik niet zwanger ben ga ik toch proberen iig 10% van m'n gewicht af te krijgen.. En als ik wel zwanger word dan pak ik het na de bevalling wel weer op
Morning VAYA Voel niets, geen teken oid. Geen test gedaan, morgen is NOD, of kan ook maandag zijn trouwens. Heb mijn emo bui al gehad donderdag. Dat is meestal een voorbode voor ongi. Tijdens mijn eerste zwangerschap (als ik het typ schiet ik vol, daar zijn de emo tranen weer) had ik op dag NOD in de ochtend een negatieve test. 8 uur later een duidelijke streep.... Dus ik wacht af