Wat een heerlijke test wat zal dat genieten zijn zeg dikke knuffel en geniet met volle teugen van je zwangerschap het is je gegund <3
Thanks babywish!! En atjongsma, er staat nog steeds een duidelijk streepje op jou test. Kan je een foto maken door ze onder elkaar te leggen en dan van bovenaf recht er boven een foto te maken. Dan kan je de vergelijking goed zien!
Nou t streepje van vandaag ziet er wel iets donkerder uit vind ik hoor. Maar t hoeft ook niet per dag op te lopen he. Vaak om de dag. Dus ik denk dat als je morgen weer een test doet, dan ie dan wel weer wat donkerder is. Daar gaan we gewoon vanuit!
Haha ja dat zag ik ook toen ik de foto nam. Goed idee van je 😉 Ik hoop het! Morgen nog 1 kv, en als er dan weer een streepje is koop ik een cb 😀
Joh, deze loopt toch gewoon duidelijk op en is positief? Ik zou je durven feliciteren hoor, maar zal ermee wachten tot je zelf ook overtuigd bent.
Mooi dat je positief blijft babywish, thats the spirit... atjongsma: ik zie de streep nogsteeds dus idd morgen afwachten.
Atjongsma en Elisabeth, komen jullie mee kletsen in t aug topic? De streepjes zijn duidelijk toch? en Mimi, heb jij nog getest?
MarinaMix, jeetje dat is balen zeg. Zie ook dat je al een tijd bezig bent. Hoop echt dat je snel een positieve test hebt.
Marinamix, wat balen zeg.... ik hoop echt dat je gauw een positieve test hebt. @maani, ik kom eraan! Gezellie😊