Hier is de eierzoektocht ook begonnen Ik verwacht er alleen niet eerder eentje dan over een week ongeveer. Maar je weet nooit....
Hai dames, begint al goed hier met enthousiasme! Hier gaan we ook vanaf vandaag aan de klus! Verwacht mijn ei binnen 6 dagen. Voel ze al aardig opbouwen. Roze het nieuwe jaar in zou fijn zijn! Ik was 6 januari uitgerekend...Ben er heel nuchter onder geweest, maar nu het dichterbij komt, voel ik het wel. Zou mooi zijn als er dan een nieuwe emotie voor in ruil komt!
Lady, snap dat als het nu dichterbij komt het wel even heel dubbel en niet fijn voelt. Hopelijk blijft er snel een wondertje plakken. Hier, ik lees mee maar deze ronde zal het niks worden of er moet een wonder gebeuren. Mijn follikels groeien niet dus er zal ook geen eisprong plaatsvinden.. of ze moeten ineens wel een spurtje krijgen maar dat zie ik niet meer gebeuren. Maandag terug op dag 16 en dan maar eens zien of er iets is veranderd... Ook druk verder maar vandaar dat ik even alleen mee lees en heel af en toe reageer.
Spannend, De eerste eitjes komen deze week al! Ook hier voel ik de groei van de eitjes al een aantal dagen van te voren. Gisteren is het slijmverlies al begonnen en vanmorgen het drukkende gevoel in m'n buik. Ik verwacht m'n eitje aankomende donderdag, maar we zijn al druk aan de klus 😬
Wat apart dat jullie dat voelen! Kan me er niets bij voorstellen. Probeer goed te voelen, en helemaal nu ik weet dat ik mn rechter eierstok kwijt ben, dus àls ik wat voel moet dat links zijn.. Ook mn eisprong probeer ik toch eens in de gaten houden. Ben vandaag begonnen met de ovulatie test. Net een heel licht streepje te zien, dus nu maar afwachten tot die de piek geeft Verwachting is dat de piek zich woensdag/donderdag laat zien, en dan vrijdag de eisprong. Spannend!! Iig gisteren al aan het klussen geweest, en ik hoop dat we het van de week nog een paar keer kunnen "plannen". Vandaag/morgen/overmorgen heeft mn vriend late diensten, dus dat wordt ben ik bang wat lastig, maar woensdag en donderdag moet iig kunnen tenzij hij een goede bui heeft en me ervoor wakker maakt (van mij mag hij het doen!)
Nienke Ik voel een aantal dagen voor mijn ei een drukkend gevoel rond m'n baarmoeder en eierstokken. Die druk wordt steeds groter en op de dag van mijn ei is de druk het grootst. Dan doet ook iedere beweging pijn. Er zijn ook veel vrouwen die nooit ergens last van hebben.
Ik meld me ook maar weer in de nieuwe groep! Waren even 1,5 wk weg . Sop86, 29 jaar ( yes was gister jarig ), 8e ronde, 1e kindje, Nod 12 dec 8 is normaal mijn geluksgetal, dus duimen!!👍🏻😁
Ja helaas wel. Cadeautje na mijn dochter. Kan heel handig zijn, maar als er toch niks gebeurd terwijl je lichaam zoveel seintjes geeft, is het eerder een hinder. Voel het dan links of rechts zeuren. Mijn onderrug ook. Kort erna begint er al slijm te komen en dat bouwt zich op tot vruchtbaar slijm.
Koekie! Wat jammer! Ga je als dat wonder niet is gebeurd aan clomid 100? Gefeliciteerd sop! Nou hopelijk lucky number 8 voor je 30ste nog mama! Nienke ook al gepuzzel met tactisch klussen. Gezellig he.. Aahja hoop altijd als het me maar iets op levert dan prima.
♥ NOD lijst 9 t/m 16 december 2015 ♥ 9. (3) Koekie2, 29 jaar, 3e kindje, ronde 5 (3e ronde Clomid 50mg) Love1990, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Maani, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK 10. (4) Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, ronde 16 (mk ronde 9) Suzies, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Stefanie100, 22 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MK Vickske, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 24 11. (2) Bv1hoven, 37 jaar, 2e kindje, ronde 17 (mk ronde 8) Nienke87, 29 jaar, ? kindje, ronde 5 12. (3) Vaya2014, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 jozefien85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Sop86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 8 13. (2) IrisBloem, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Lissy1986, 28 jaar, 1e kindje, Ronde 3 14. (1) Iez, 34 jaar, 3e kindje, ronde 4 15. (1) Mirya, 35 jaar, 1e kindje, ronde 6 16. (0) datumloos (0) Totaal: 16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve test (0), Twijfel-/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Sop86 nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk is 8 nu ook je geluksgetal Ja ik vind het ook niet erg hoor als hij me wakker zou maken en het iets oplevert Slaap daarna toch redelijk makkelijker weer verder, haha! Fijne dag vandaag allemaal!
Nog gefeliciteerd Sop! aankomende zaterdag mijn ei, ik voel m niet groeien maar wel springen. aan de ene kant fijn als je hemt voelt maar zoals vorige keer voelde ik hem niet en toen had ik stress haha we zijn ook alweer aan de klus, vriendlief is er gelukkig ook op ingesteld en we gaan alles hetzelfde doen als vorige keer. dus woensdag, vrijdag en zondag ochtend in de vorige lijst hadden we het trouwens over klaar komen van een vrouw. (hihi beetje raar om over te praten) Ik moet wel zeggen dat doordat ik na mijn vriend nog was gekomen en een minuut of 15 was blijven liggen er bijna geen zaad meer uit liep. vind ik toch wel een fijn gevoel dat het er echt in zit haha ohja misschien overbodige info maar misschien is het slim om je verzekering nog even te checken. ik heb hem uitgebreid voor 10 euro per maand, stel dat het lukt en ik komend jaar een kindje mag krijgen ben ik veel goedkoper uit dan als ik alleen de basis verzekering had.
Heb ik idd ook gelezen ja dat het goed is om de vrouw klaar te laten komen nadat het zaad erin gespoten is! Schijnt dat het samentrekken er ook voor zorgt dat het zaad makkelijker de goede richting op geduwd wordt. Dus das echt een goede tip Ik ben ook van plan om de verzekering nog even te checken (Y) Had die tip een tijdje terug al van een collega gehad. En die tijd gaan we nu wel weer in natuurlijk, dat het mogelijk is om je verzekering aan te passen. Binnenkort maar een keer een avondje voor gaan zitten
Mijn verzekering is aangepast voor de zwangerschap van m'n dochter, dus die kan blijven zoals hij is 😉 Brr... Vinden jullie het ook zo koud buiten? Vanmorgen even een half uurtje gewandeld met DL, maar krijg het nu echt niet meer warm 😔
Als je ervoor klaar komt helpt ook hoor, je baarmoedermond maakt een soort beweging inderdaad dat het zaad de goede kant op gaat eigenlijk moet je gewoon beide doen hahaha ja als je alleen basis verzekerd bent kunnen er nog allerlei kosten bijkomen. Ik had dan bijv. gedeelte van de kraamzorg, kraampakket, gedeelte van de verloskamer (als je bevalt zonder medische noodzaak), zwangerschaps cursus, kolf en lactatiekundige zelf moeten betalen. het is echt goed om even ervoor te gaan zitten en uit te pluizen wat voor jou voordeliger is. Ik betaal zelf liever 10 euro per maand dan 100 in 1 keer
koekie, jammer zeg.. Ik heb er geen kennis van of ervaring mee verder. Maar sla je dan geheel een ronde over of hoe moet ik het zien? Dan wacht je af tot ze groeien of wordt dit gestimuleerd.. Sop, gefeliciteerd nog! Hier heb ik t gevoel dat eitje bijna gaat springen! Ik heb een korte LH-piek en heb zo t idee dat ik m'n piek dus gemist heb op de ovu testen. Gelukkig voel ik m'n ei ook altijd en temp ik ook nog. En vanmorgen behoorlijke rekbare lange sliert (cervixslijm ). Sorry voor de vieze praat 😁 De app geeft aan de hand van m'n temp en cervixslijm aan dat ik vandaag of morgen m'n ei heb. Dus morgenochtend m'n temp maar even afwachten. Wel jammer van de ovu testen. Stom ook van mezelf want moet rond dit termijn ook echt twee of drie keer op een dag testen, anders is tie al niet meer te zien. Ivm werk etc niet gelukt. Maar gelukkig heb ik m'n temp bijgehouden en genoeg voorraadjes in de wachtrij staan 😁☺️
Nog gefeliciteerd Sop86! Het is erg fijn als je een beetje kunt merken dat je ei eraan komt. Ik merk nu dat mijn slijm aan het veranderen is, het wordt meer. Iets anders merk ik niet. Voorgaande keren had ik ook veel draderig slijm de dag voor ovulatie. Toch durf ik niet alleen daar op af te gaan. De ovu testen blijf ik daarnaast ook doen.