Ja dat bleek na 9 onsuccesvolle pogingen. Dus hopelijk, nu alles op orde is, maak ik wel weer een échte kans
Hahahah heerlijk! Hier doen we het regelmatig samen dus dat moet lukken. Het is meer de vraag of die het doorheeft hij kan soms zo anders denken
Heb de hele dag af en aan beetje bloedverlies (echt klein beetje) gehad. Ook nog een ovulatietest gedaan want las ergens dat het ook een ovulatiebloeding kan zijn, maar die was negatief. We gaan het zien.
Ik bedoel ik testte met mijn dochter zelfs al positief op 8dpo en ons mini zoontje op 9dpo en die was echt al heel duidelijk. Dus ik denk dat dit best kan toch?
Wanneer gaan jullie testen of wachten jullie NOD af? Ik heb nog geen enkele test in huis. Bij mijn jongste wist ik 9 dpo zonder test al dat het raak was door de symptomen. Ik twijfel 10 dpo te gaan testen of weer kijken of ik aanvoel dat ik zwanger ben en als mijn gevoel zegt niet dan te wachten tot NOD
Leuk dat jullie zo positief zijn! Ik ben benieuwd. Met mijn zoontje ruim een jaar over gedaan om zwanger te worden dus kan ergens niet geloven dat het nu al raak zou zijn. Ik ga denk ik wel wachten tot NOD met testen, die tuurstreepjes is niets voor mij ik heb liever meteen duidelijkheid.
haha hier dus andersom, ik kan nooit wachten. De nod staat er voor mij puur wanneer ik de verloskundige kan bellen ik vind het heerlijk om tuurstreepjes bij te houden haha
Ik heb alle testen al in huis Ik ga 9dpo testen ik denk in de avond wanneer mijn vriend naar een verjaardag is. Als het dan al raak zou mogen zijn (wat ik niet verwacht hoor) dan heb ik die avond lekker om dingen te regelen en ga ik het zondag zeggen. Ik test sowieso beter in de middag en avond.
hahaah ik ben precies zoo, kan nu al niet wachten, als het aan mij ligt test ik nu al hahahha nee vanaf 8 of 9 DPO denk ik te gaan testen, hou het ook nooit vol..
Ik wil heel graag eerder testen dan de NOD, maar dan kan ik vals positief krijgen door de gonasi, dus ik denk dat ik maar afwacht tot 4 april.. Of ik begin toch eerder omdat ik me niet kan bedwingen en hoop dan op een oploop