Mogelijk ivm de acupunctuur dat je er heel anders in staat en meer de kans voelt dat het raak is? Ik hoop het voor je
Hier nu +/- 9 dpo en nu de bloeding, buikpijn en het opgezette gevoel allemaal voorbij zijn, is het alsof er niks is gebeurd. Geen verdere zwangerschapsachtige klachten/kwalen. Dus nu maar rustig afwachten tot woensdag met testen, mits ik niet eerder ongesteld word. Was even aan het kijken naar 3 jaar geleden in de app, toen ik zwanger was en het niet wist. Toen heb ik ook 2 dagen een bloeding gehad. Waarvan ik toen dacht dat het de menstruatie was, omdat die erg wisselvallig was sinds het stoppen met de pil. Ik heb terwijl ik onbewust 4 weken zwanger was heel fit carnaval gevierd. Daarna kreeg ik corona, werd ik misselijk en viel ik flink af. Ik dacht een lange coronanasleep, maar ik bleek dus 7 weken zwanger. Haha. Heel verhaal, maar wat ik er dus eigenlijk mee wil zeggen: toen dus ook 2 dagen bloeding gehad en volgens mij pas na 4/5 weken zwangerschap misselijkheidsklachten. Dus ben benieuwd. Moet mezelf niet teveel hoop gaan geven want dan valt het dadelijk extra tegen.
Omdat ik het prima kan afwachten tot NOD, haha. Dan heb ik meteen zekerheid. En een beetje spanning tot die tijd is niet erg.
Heel spannend en snap je gedachtegang erover. Hopelijk is dit keer weer het geval. Knap dat je tot woensdag kan wachten. Zelf kijk ik aan wat mijn gevoel zegt 9/10 dpo dus ook woensdag of ik ga testen of niet. Weet niet of ik tot volgende week zaterdag kan wachten gaan het meemaken
Spannend hoor!!! Vind het zo knap dat je kan wachten met testen! Ik begin toch weer op 7dpo. Let maar op
Wij hebben net de intake gehad met de kliniek. Was een goed gesprek! Als ik deze ronde niet zwanger ben, dan moet ik in het begin van mijn cyclus bloedprikken zodat ze alle hormonen kunnen controleren, inclusief amh, aangezien mijn moeder al op haar 39e in de overgang kwam. 24 april hebben we dan een afspraak om de uitslagen te bespreken. Ook krijg ik een echo om mijn baarmoeder en eistokken te controleren. Uiteraard moet vriendlief zn zaadjes laten checken. Daarna het vervolg. Ik ben heel erg benieuwd! Maar ik hoop stiekem dat het niet nodig is
Hahaha ja hopelijk wel maar mijn gevoel moet wel zeggen zwanger anders wacht ik tot NOD of ga dan geen eens een test verspillen
24 april! Dan ben ik waarschijnlijk alweer een ronde verder. Maar dat is niet zo erg, het loopt tenminste nu.
Haha ja ik heb twee nachtdiensten nu dus veel slapen overdag en snel plassen En ik heb bedacht dat ik zondag nog even goed sushi wil eten