Ehmmm.... Ik hou nog even slag om de arm omdat die in het midden beetje gek doorloopt. Vanavond even opnieuw maar ik denk toch dat ik zwanger ben
Nou ik heb dus in december iets heel geks gehad https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/fotos-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-40.735379/page-76#post-24989091 Ergens op die pagina staat mijn verhaal van december. Dus vandaar even slag om de arm omdat ik zo gek vind dat die niet doorloopt. Maar als ik heel goed kijk naar die van gister zie ik ook wat dus ik denk wel dat dit echt is maar toch eventjes voorzichtig. Ik ga straks weer testen als mijn dochter op bed ligt
Deze zien er toch weer anders uit en de andere test heeft ook een streepje. Spannend! Hier nu 7 dpo, enige " symptoom " is een niet normaal hoge libido teller staat al op 3x vandaag
Nieuwe test gedaan en ik zie hem wel maar minder duidelijk. Opzich nu ook niet erg ik test morgenmiddag weer en dan wil ik de oploop mooi zien. Helaas pakt die de 6 dagen vroeger digitale daarom ook niet. Als ik die vanmiddag had gedaan denk ik wel maar ik ben gewoon zwanger
Ja nja heb er nooit problemen mee gehad hahaha Ben echt verslaafd aan mijn man, letterlijk. Wauwwwww goed te zien al! Spannend hoe die gaat oplopen!!!! Nu 10 dpo toch?
Klopt had mijn man toch gelijk. Hij zei gister toen ik zei dat het negatief was dat we het dit keer een dag later hadden gedaan dan wel normaal doen met ovulatietesten dus dat het dag later wel zal zijn haha Heb hem nu wijs gemaakt dat het alsnog negatief was. Straks vertellen
Heb het t 'm al kunnen vertellen? Heel tof! Hopen op een mooie oploop! Ik krijg testdrang van jullie hahaha. Maar ik probeer echt nog 5 dagen op handen te zitten. M'n borsten zijn nog steeds heel pijnlijk, zwaar en zitten anders in m'n BH, lijken wel voller ofzo..