NOD lijst april 2025

Discussie in 'NOD forum' gestart door BFRP, 26 feb 2025.

1. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    512
    420
    63
    Vrouw
    Goedemorgen dames!
    Pfff ben kapot van gisteren, echt heel de middag gelopen. Op een gegeven moment kreeg ik echt last van m'n baarmoeder en moest ik echt zitten.

Hoe gaat het hier? Nog testers?

Miireii87 vindt dit leuk.
  2. Mcjo

Mcjo Lid

30 mei 2022
    99
    137
    33
    Vrouw
    Oeh wat vervelend dat je last kreeg van je baarmoeder!
    Ik hoop dat je er snel minder last van hebt, blijf goed luisteren naar je lichaam :)

Hier is de temperatuurdaling ingezet. Dus ik vermoed morgen de rode duivels... Zo niet, dan ga ik toch nog een testje er tegenaan knallen. Maar het zal me zeer verbazen als die positief is..

3. Miireii87

Miireii87 Actief lid

7 nov 2024
    460
    314
    63
    Vrouw
    Kan ik me voorstellen! Wij hebben in de tuin gewerkt gister, was ook niet bevorderlijk voor mijn buik haha!

Ik weet het niet. Mijn kaartje is prachtig. Ergens krijg ik hoop. Maar ik durf niet te hopen... zo spannend!

4. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    603
    319
    63
    Vrouw
    Eindelijk bloed gezien sinds vanmorgen, we kunnen finally dooooooor pff

5. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    512
    420
    63
    Vrouw
    Ah balen. Ik hoop echt nog op een late innesteling bij je!

Ja moet echt beter gaan luisteren naar mijn lichaam mja ga vaak over mijn grenzen heen. Slaap ook ontzettend slecht sinds ik weer zwanger ben... heel irritant.

Ah wel lekker in de tuin werken! Maar best vermoeiend ja hahaha
    Ging even kijken en zeker mooi! Ik ga echt voor je duimen! Ga je 9 dpo testen?

Fijn dat je weer door kan, dikke knuffel voor jou

Mcjo vindt dit leuk.
  6. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    603
    319
    63
    Vrouw

Ja helaas had gehoopt voor een late innesteling, maar helaas, heel apart dat ik maandag avond tot dinsdagochtend al krampen etc voelde en nu voel ik helemaal niks komt er roze achtig bloed, maja game over helaas..

Voor de vrouwen die zwanger zijn geraakt deze ronde hebben jullie nog tips? wanneer hebben jullie rondom ovulatie gemeenschap gehad? iets anders gedaan dan voorheen?

Wil zo graag weer door en me ovulatie pakken haha, heb nu ook de action ovulatie testen gehaald, een medewerker zei mag ik je een tip geven, begin op CD10 met testen al haha

Nono vindt dit leuk.
  7. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    512
    420
    63
    Vrouw
    Wij hadden 2 a 3x per dag seks :roflmao:
    Misschien mijn leefstijl? Ik eet altijd als lunch minimaal 3 eieren met brood en avocado en soms nog tomaat.
    Als ontbijt havermout met chiazaad en lijnzaad, fruit en yoghurt.
    Ook minimaal 1 kopje kamillethee op een dag.
    Wie weet helpt het.

Girly24 vindt dit leuk.
  8. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    603
    319
    63
    Vrouw
    Ahh thanks voor de tip! Mijn leefstijl is wel slecht als ik het zo lees haha ik ontbijt nooit en zit veel tijd tussen, ik geef andere mensen adviezen maar zelf pas ik het niet toe haha

9. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    603
    319
    63
    Vrouw
    Maar had je elke dag seks rondom je eisprong?

10. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    512
    420
    63
    Vrouw
    Ja voeding is erg belangrijk. We eten altijd veel fruit enzo. Ontbijt is het belangrijkste van de dag om je verbranding te starten.

Wij hebben standaard elke dag seks. Ook wel 2x per dag.
    Het weekend van de eisprong met vrienden ging er zelfs nog heel wat bier, wijn, cognac en whiskey erdoorheen en waren we helemaal lazerus. Toen alleen die zaterdag niet seks gehad want mijn man was out hahaha en ook teveel pijn van ovulatie

Girly24 vindt dit leuk.
  11. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    603
    319
    63
    Vrouw

Woow dan heeft je man super zaaad zegg hahahahahha, toen ik in medisch traject zat jaren geleden met ofcourse zonder resultaat.. hadden we eerst 4x IUI gedaan, na die 4x verwezen ze ons daar voor ICSI traject, want bleek dat na opschoning zaad van mijn niet goed genoeg was... naja met ICSI 12 terugplaatsingen ook niks geworden, behalve miskramen, uiteindelijk dus spontaan zwanger geraakt..

dus denk voor ons dat elke dag sowieso niet goed is :roflmao:

12. tortelduif

tortelduif Actief lid

11 dec 2021
    463
    368
    63
    Vrouw
    Fijn dat je weer door kan @Girly24. En wat bijzonder dat je na een lang traject toch spontaan zwanger raakte!

Klinkt goed @Miireii87, ik duim voor je!

Hier gaat het zn gangetje, als ik vandaag niet ongesteld word ga ik morgen testen. Rationeel verwacht ik er niet veel van maar stiekem toch weer spannend.

Basilicum en Girly24 vinden dit leuk.
  13. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    603
    319
    63
    Vrouw

Ja wij deden het ook heel vaak toen der tijd.. maar blijkt dus als we te veel seks hebben dus niet goed was voor zijn zaad... ik had ook alle onderzoeken gehad bij mij was niks mis..

14. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    512
    420
    63
    Vrouw
    Latino met veel testosteron hahaha al was ik wel wat bang voor zijn zaad aangezien hij 4 maanden geleden 1 malig anebolen heeft genomen :oops: maar overduidelijk heeft het geen effect gehad

Is nu hulp vragen niet weer van toepassing of een keer zijn zaad na laten kijken bij de huisarts?

Girly24 vindt dit leuk.
  15. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    603
    319
    63
    Vrouw

Hmm nu je het zegt eigenlijk helemaal niet over nagedacht.. omdat we dachten dat spontaan zwanger worden wel lukt.. sindsdien nooit meer gecheckt, maar misschien wel een goed advies.. weet niet of de huisarts dat wel doet..kan het vragen idd

16. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    512
    420
    63
    Vrouw
    Zou het gewoon proberen. Niet geschoten is altijd mis en dan heb je daar ook wat meer duidelijkheid over.

17. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    603
    319
    63
    Vrouw
    #697 Girly24, 3 apr 2025
    Laatst bewerkt: 3 apr 2025
    Jah je hebt gelijk.. zal het met hem bespreken, maar ik heb nu natuurlijk 1 eileider, geen idee of dat effect heeft.. ze zeggen van niet maja i dont know

BFRP vindt dit leuk.
  18. tortelduif

tortelduif Actief lid

11 dec 2021
    463
    368
    63
    Vrouw
    Wij hebben het destijds via de huisarts laten doen. Werkte net als bloedprikken, je krijgt formulier mee en dan inleveren bij (in ons geval) het lab van het ziekenhuis. Je kunt het gewoon proberen natuurlijk! Als het nu beter is dan is dat ook weer een geruststelling, en anders kun je misschien sneller geholpen worden (als jullie dat zouden willen).

BFRP en Girly24 vinden dit leuk.
  19. Miireii87

Miireii87 Actief lid

7 nov 2024
    460
    314
    63
    Vrouw
    Haha! Waarschijnlijk al wel eerder! :roflmao:

BFRP en Girly24 vinden dit leuk.
  20. BFRP

BFRP Bekend lid