Ja geen flauw idee.... je temp kaartje is echt super mooi en iets in mij zegt dat je op roze gaat deze ronde. Ja het is je echt gegund ❤️ iedereen hier
Ik hoop oprecht dat jullie een mooie vooruitziende blik hebben en dat ik een positieve test in handen heb de komende dagen.. Enige wat ik nu zelf voel is lichte steekjes en een beetje druk in m'n onderbuik. Oh en hoofdpijn. Verder niets.
Ja heel gek, kan me niet herinneren dat ik dat eerder gehad heb. Hopelijk komende ronde niet nog eens, vind een keer per maand ongesteld wel genoeg
Ik zit stiekem mee te lezen, want vind zo leuk om te zien hoeveel roze er gaat komen. Ik had dit wel op 8dpo! De dag erna testte ik gelijk positief. Ik vind je kaartje er wel goed uitzien.
Ja tuurlijk! Ik zag dat je in 2015 ook een dip had op 8dpo en toen zwanger was Heb het idee dat mijn foto's altijd onscherp zijn
Dank je wel! Ja dat klopt, maar ik durf nu echt niet te hopen. En aan de andere kant ben ik telkens opzoek naar gelijkenissen bij iedereen. Jij deed ook nog ovulatietesten na je ei he? Vanaf wanneer liepen die op? Bij mij beginnen ze heel langzaam op te lopen nu. Echt minimaal hoor, maar wel oploop..