Sorry, moest even weer werken. Nee nouja dat geld niet voor iedereen natuurlijk, ik weet alleen bij mijzelf dat wanneer ik geen eisprong heb, ik ook weinig tot niet menstrueer. Maar dat is persoonlijk. Het werkt bij jou dan waarschijnlijk altijd wel zo. Kan hoor! Ik wil je niet ongerust maken
Oh ik weet echt niet hoe dat werkt, hoe weet jij day dan?? ik weet wel dat ovulatietesten natuurlijk niks zeggen of je nou wel echt eisprong krijgt.. maar daar was nooit iets mis mee.. ook in die trajecten altijd zelf eisprong gehad.. en ja heb altijd wel weinig bloed.. vandaag alleen oud bloed en weinig.. maar die hoofdpijn urghh en gister voelde ik steken in me borsten dacht echt als die ongesteldheid niet was dat het door zwangerschap zou komen haha het lichaam maakt je ook zo gek he…
Had dus deze maand twee dozen ovu-testen van de Action gehaald, kon ik ze nergens meer vinden toen ik ze wilde gebruiken.. Vind ik ze nu ergens in een tas Is wel balen, want uiteindelijk had ik nieuw pak gekocht en heb ik niet echt mijn goede piek gevonden omdat ik er te weinig had. Maarja is wat het is en maakt nu toch ook niet meer uit.
Ik weet dat inderdaad door het temperaturen. Zou je dat zelf niet willen proberen zodat je zicht op je cyclus krijgt?
Ja moet ook nog 3 dagen achter elkaar werken... vind het niet zo erg in het weekend werken maar mij zo voelen wel. Bijna mijn stem kwijt en morgen is het altijd zo'n dag op mijn werk dat vele familieleden op bezoek komen... ugh. Trouwens vanavond onze beste vrienden verteld dat we weer een kindje krijgen en onze oudste dochter. Zij moest huilen. Vrienden waren in shock maar ontzettend blij voor ons.
Oh nee, het moet wel met een andere. Ik temperatuur vaginaal, iedere ochtend, om dezelfde tijd. In het weekend zet ik daar ook de wekker voor. Het moet echt gelijk zodra je wakker wordt, dus niet eerst uit bed gaan. En na evenveel uur slaap.
Nee snap ik wel. Ja ik vind het weekend altijd wel vervelend. Mijn vriend werkt regelmatig en ik dus onregelmatig. Weekenden is hij altijd vrij en ik moet altijd werken wanneer mijn kinderen er niet zijn. Dus eigenlijk hebben wij weinig vrije tijd samen. Gelukkig zijn wij nu bezig met zelf roosteren dus vanaf mei wordt mijn rooster beter en ga ik halve weekenden werken. Wat leuk dat jullie het hebben verteld!! Maakt het toch weer echter he..!
Ja hier hetzelfde. Op zondag vind ik de ort juist echt super tof. Werk je echt elk weekend? Nee toch? Ja het maakt het zoveel echter en ik zag gelijk dat het ook meer bij mijn man doordrong hahaha Mijn oudste dochter begon gelijk met rekenen met het leeftijdsverschil en of ze mij dan ook af en toe mag helpen met de baby. Zo lief
Ahh hier net klaar en ook wachten op de eisprong.. zou hier ergens 12 april plaats vinden als ik mn cyclus zo bereken. Ik duim voor ons dat we eind april allebei leuk nieuws hebben.
Nee ik werk nu om het weekend. Maar wij hebben de Kids om de week. Dus in de week dat ze er niet zijn, heb ik mijn werkweekend. Maar dat betekent dus dat ik weinig vrije tijd met mijn vriend heb, zonder de kinderen. Klinkt heel stom, maar dat mis ik dan gewoon. Vandaar dat ik vanaf mei halve weekenden ga werken. Ik werk dan de zaterdag wanneer de Kids er zijn en de zondag wanneer de Kids er niet zijn. Ik ben standaard iedere vrijdag vrij, dus dan heb ik nog een beetje weekend met mijn vriend maar ook andersom met de Kids.
De ort is idd wel heel fijn op de zondag! Ik werkte in de zorg, ik vermoed jij ook?. Ben er sinds januari van dit jaar uitgestapt vanwege de onregelmatigheid en het zware werk. Ik werk nu bij de bloedafname in het ziekenhuis, ideaal vaste dagen, tijden werken en geen feestdagen meer die ik werken moet
Ik heb niet zoveel te melden, nog niet ongesteld. Jij hebt dus ervaring met een cyclus zonder eisprong, weet je dat dan door te temperaturen? En is je cycluslengte dan wel "normaal"? Ik had altijd het idee dat je dan een hele lange cyclus had maar niet per se weinig bloedverlies.
Ja gehandicaptenzorg. Super leuk. Wil mij wel ooit laten omscholen voor assistent van de huisarts of iets.... mja voorlopig kan ik nog geen afscheid nemen van mijn schatjes op het werk.
Kijk maar eens tussen mijn tempkaartjes. Daar zit 1 cyclus tussen van 22 dagen geloof ik en geen eisprong. Dat merkte ik idd door te tempen. Vorig jaar ook heel veel van die cyclussen gehad maar toen geen kinderwens dus ook nog niet getempt.
Ah zo leuk! Mijn dochter van 5 heeft wel al vanaf de eerste miskraam vorig jaar zo vaak gevraagd wanneer er weer een baby in mijn buik komt. <3 Die kan echt niet wachten. De vraag komt echt wekelijks voorbij, haha. Helaas, een baby kan je niet bestellen.