Goedemorgen meiden! Gezien mijn temp, nemen jullie het mij vast niet kwalijk dat ik niet ga testen he
Haha joh mijn ei moet nog springen dus er is ook niet zoveel te melden. Morgen weer voor echo voor de monitoring dus de eisprong wordt zeer goed in de gaten gehouden.
Ahhh hoop dat haar droom gauw uitkomt. Ah leuk! Liefst zou ik werken als operatie assistente maar dat heb ik maar opgegeven hahaha
Nog niet gedaan, ik ben nu op het werk. Misschien vanavond, afhankelijk van hoe ik mij voel. Vind het wel gek hoor want ergens voel ik van alles waar ik niet aan toe geef. Maar ben best misselijk met vlagen, mijn buik voelt anders etc. Het kan natuurlijk ook zijn dat nu alles zo anders voelt door de acupunctuur. Ik wacht het nog wel even af. Wie weet gaat mijn temp morgen wel omhoog.
Ah gadver, net 4 pagina's in spanning zitten lezen of er een testje kwam. Ik hoop zo dat de temperatuur niet goed is. Dikke knuffel!
Ik had vanochtend toevallig geprobeerd met een Albert Heijn test. Pas later zag ik op de verpakking dat die pas kan vanaf de nod. Dus ik heb te vroeg getest.. nu gewoon afwachten tot donderdag. Heb geen klachten/veranderingen, maar bij eerdere zwangerschap ook totaal niets gemerkt.