Vandaag 9 dpo, maar had pas om 14.30 de terugplaatsing, dus ik reken 8,5 dpo vandaag * zoekt nu al strohalmen
hahaha moet zo lachen Je hebt helemaal gelijkkkk en het kan zeker nog, tot 11 DPO zou ik zeker hoop houden!
Er zit in het MMM forum zelfs iemand die op 11 dpo een blanco test had, en op de officiele testdatum toch positief testte. En een goede zwangerschap inmiddels. Dus ik klamp me voorlopig nog vast aan de hoop!
Oh wat goed! Miss is het met terugplaatsing een ander verhaal.. ik zelf heb geen vertrouwen in als het tot 11 DPO negatief is..maar zal bij ieder ander zijn natuurlijk!
In dat specifieke geval ging het inderdaad ook om een terugplaatsing, dus ik blijf stug medicatie gebruiken tot de officiële testdag. En dan natuurlijk nog 12 weken omdat ik een knaller heb tegen die tijd *bid bid bid, hoop hoop hoop*
Je hebt zeker nog kans hoor! Ken je de website countdown to pregnancy? Op 11dpo test 20% van de zwangere vrouwen nog negatief. https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=11
Het gaat wel op en neer ja. Moet ik wel zeggen dat ik niet altijd vind dat premom de waardes goed berekend. Het lijkt wel donkerder te worden. Kan zomaar ineens knal zijn!
jah idd is me eerste keer met deze testen haha ik heb nog maar 3 sticks van smiley CB dus daar heb ik ook niks aan nu haha we blijven maar doortesten
Hier gisteren en vandaag toch wel duidelijke eisprongklachten. Gisteren pijn in mijn onderrug en vandaag pijn aan de linkerkant van mijn buik. Grappig, het is eigenlijk altijd op rechts. Hoewel ik deze maand verder niet ga testen of tempen, gisteren toch even een ovulatietestje gedaan ter bevestiging. Vanaf nu weer proberen los te laten tot over 2 weken
Ik ook, maar ik moet nog wel even wachten nog op die eisprong volgens mij. Heerlijk in dit geval dat je zo'n korte cyclus hebt, haha!