Voor mij geld altijd dag na de piek daadwerkelijke eisprong en dan zou vrijdag 1dpo zijn maar idd hij springt binnen 2 dagen na piek. Heb je enige idee hoe dit bij jou werkt? Als je dat niet weet zou ik idd zaterdag aanhouden
Ik denk inderdaad vandaag piek, dan krijg je binnen 48u ovulatie. Vanavond en morgenochtend nog een test en als die lager zijn zou ik zelf stoppen met testen.
Nou @Girly24 en @Mamaroosje, ik join jullie in de piek vandaag! Op de foto minder duidelijk maar in m'n app heel duidelijk piek en eigroeipijn. Morgen dus hopelijk laatste echo van deze cyclus en hopelijk is de volgende echo die van een zwangerschap NOD 1 mei voor mij (lf van 13 dagen).
Hahah, maar m'n test nu is al wel weer wat lichter dan vanmorgen! Jee, piekdag vandaag! Ik ga heel hard duimen!
Vanochtend weer getest, nog steeds 2-3 weken op wat zou moeten zijn 5+4 Fok het dan ook hoor. Klote testen. Ik wacht het maar af nu.
Ik breek even in... Ik had op 5 weken en 3 dagen ook nog een 2-3. Ik schrok me kapot en had echt een 3+ verwacht dus ik maakte me meteen heel erg zorgen. Ik heb die dag bloed laten prikken om te checken of mn hcg goed gestegen was en m'n hcg was toen 3300, wat dus prima was. Na een paar dagen heb ik nog eens getest en toen had ik wel de 3+. CB is een indicator... bij 3300 had ie al 3+ moeten aangeven volgens de bijsluiter maar dat deed ie niet. Die dingen geven dus onnodig stress.. ik zou me niet zo'n zorgen maken in jouw geval en over 3 dagen ofzo nog eens testen, grote kans dat ie dan gewoon 3+ aangeeft
En je bent afgelopen maart bevallen lees ik? Was tijdens deze zwangerschap ook? Wat fijn dat jullie meisje er eindelijk is! Is ook een lange weg geweest. Dank je wel voor je berichtje, lief dat je even ingebroken hebt Geeft weer even wat moed.