Gisteren teruggekomen van een paar dagen weg. Had nog één testje liggen en kon me vanochtend niet inhouden. Ik vind hem denk ik best mooi voor 11 dpo! Tijdens mijn missed abortion was ie was op NOD heeeeeel licht en dacht ik dat mijn eisprong later moest zijn geweest (was niet zo, het zat gewoon niet goed). Dus dit geeft me wel hoop Verder eigenlijk geen symptomen gehad, behalve wat steekjes in mijn onderbuik maar die heb ik de afgelopen maanden ook wel gehad. Dus ik voelde het niet per se aankomen... Verder nog een beetje onwerkelijk nu!
Lief, bedankt allemaal! Ik denk dat ik woensdag nog een keer test en als dat een mooie donkere streep is, zet ik mezelf op roze.
Nou meiden net getest weer en ik lijk toch binnen afleestijd duidelijker te zien! Op de foto is die moeilijk te krijgen en LH test loopt ook op.. in het echt is die licht roze! Whaaaaa zou het dan tochh!? Poehh woooooe super!!!! Zo blij voor je!!!
Nou meiden net getest weer en ik lijk toch binnen afleestijd duidelijker te zien! Op de foto is die moeilijk te krijgen en LH test loopt ook op.. in het echt is die licht roze! Whaaaaa zou het dan tochh!? Poehh 9 dpo vandaag ik zal zo kijken hoe die opdroogt
Kon het niet laten.. op een of ander manier geloofde ik die test net niet haha maar het streepje staat er nu ook echt!! Poehh Heb onwijs veel hoofdpijn! Komt denk ook mede door de spanning denk ik En nu hopen dat die oploopt morgen..ik ga nog niks aan me man vertellen, woensdag is die jarig ohh hoop zo dat dit goed gaat!!
Als ik afgelopen dinsdag mijn piek in de ovulatietest had, wanneer zou ik dan op z'n vroegst kunnen testen dat er iets zichtbaar zou kunnen zijn?