NOD lijst april 2025

Discussie in 'NOD forum' gestart door BFRP, 26 feb 2025.

1. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Wat een verhaal joh! Nee ik snap heel goed dat je dit nu nog even voor je houdt. Ik wens je alle liefde toe! Lijkt me heftig dit traject na alle angsten.

2. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Ja mss in kader van endometriose. Ff afwachten. Weet t dus alleen heel kort dag haha

3. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Superlief! We gaan niet meer onbezorgd een nieuwe zwangerschap in, tegelijkertijd kunnen we wel meteen alle zorgen indekken

LizMe vindt dit leuk.
  4. Mamaroosje

Mamaroosje Actief lid

31 mei 2020
    325
    399
    63
    Vrouw
    Hi dames,
    Ik sluit weer aan. Vorige ronde is helaas weer een miskraam geworden met 6 weken. Gisteren controle gehad bij de verloskundige en het is gelukkig weer helemaal schoon. Baarmoederslijmvlies was weer mooi aan het opbouwen zei ze. Geen idee wanneer m'n NOD is, gebruik nu ovulatietesten om te kijken of ik daar wijs uit kan worden.

5. Lenteisfijn

Lenteisfijn Actief lid

16 mei 2022
    239
    369
    63
    Vrouw
    NOD lijst 1 t/m 30 april 2025

We gaan voor roze!

1 April (0)

2 April (1)
    SSWF - 2e kindje - 35 jaar - ronde 3

3 April (0)

4 April (2)
    Livsophia - 2e kindje - 28 jaar - ronde 3
    Tortelduif - 2e kindje - 35 jaar - ronde 3

5 April (0)

6 April (0)

7 April (2)
    Lizme - 2e kindje - 31 jaar - ronde 1 na mk
    BFRP - 3e kindje - 36 jaar - ronde 1

8 April (1)
    Caithxxx- 3e kindje - 35 jaar - ronde 12, IUI2

9 April (0)

10 April (1)
    Lenteisfijn - 2de kindje - 35 jaar - ronde 8

11 April (1)
    Jessicaw - 2e kindje - 39 jaar - ronde 7

12 April (0)

13 April (0)

14 April (0)

15 April (0)

16 April (0)

17 April (0)

18 April (0)

19 April (0)

20 April (0)

21 April (0)

22 April (0)

23 April (0)

24 April (0)

25 April (0)

26 April (0)

27 April (0)

28 April (0)

29 April (0)

30 April (0)

Totaal (8)

Wachten op eisprong (7)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]

6. SSWF

SSWF Actief lid

28 feb 2025
    116
    60
    28
    Vrouw
    Pfoe wat heftig 2x zo kort op elkaar!

7. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    505
    417
    63
    Vrouw
    Ow jeetje ja dan snap ik dat het niet goed voelt te vertellen. Een doktersbezoek zou je mogelijk kunnen zeggen inderdaad, lastig maar ook heftig.
    Welkom en wat naar dat je dit heb moeten meemaken.
    Vrouwen schijnen meer vruchtbaar te zijn na een miskraam las ik, hopelijk heb je gauw weer een positieve test.

8. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    505
    417
    63
    Vrouw
    Hier trouwens 3 rondes en dan moet mijn man helaas weer naar het buitenland.. :( rond de 2 maanden dit keer. Ik baal heel erg, het is of zwanger en dan 2 maanden zwanger zonder hem naast mij of het duurt nog minimaal 6 maanden voor ik zwanger ben als het in 1 van de 3 rondes niet lukt... vind beide opties niet echt fijn maar goed we moeten dit maar even accepteren :(

9. Freynar

Freynar Actief lid

30 dec 2024
    261
    219
    43
    Vrouw
    Och lieverd toch !
    Wat ontzettend verdrietig.

10. Freynar

Freynar Actief lid

30 dec 2024
    261
    219
    43
    Vrouw
    Snap dat je baalt. Je kan het ook positief bekijken, als je in het na jaar zwanger raakt; ben je volgend jaar zomer uitgerekend.

11. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    505
    417
    63
    Vrouw
    Heb al een zomerkindje en lentekindje dus hoop nu een winterkindje om het een beetje verdeeld te hebben.
    Moet het maar loslaten en wie weet ben ik snel zwanger. Vind het wel even een omslag om nu weer echt sex te hebben voor een baby. Wel positief uiteraard.

12. SSWF

SSWF Actief lid

28 feb 2025
    116
    60
    28
    Vrouw
    Ohnee dat is allebei niet fijn inderdaad. Mocht je misselijk worden is die eerste periode niet fijn om alleen door te komen natuurlijk! En hoe later het wordt, hoe meer de tijd tikt (tenminste, dat heb ik heel erg).

Dit snap ik! (herfstkindje kan ook nog trouwens ;))

Ik had zelf heel erg in mijn hoofd om rond september uitgerekend te zijn. Had me een heerlijke periode geleken om zwanger te zijn en de kraamperiode te hebben. Maar toen zat ik nog volop in de darmonderzoeken en wist ik nog niet wat er aan de hand was, dus was het geen optie. Nu heb ik in mijn hoofd om nog 35 te zijn bij de geboorte, maar dat wordt héél krap. En ik heb in mijn hoofd dat er niet heel veel meer dan 3 jaar tussen de kinderen moet zitten, maar ook dat is al voorbij. En in december rond sinterklaas/kerst en kraamperiode midden in de winter vind ik ook een dingetje.

Allemaal dingen die je los moet laten want je hebt er toch geen grip op, maarja.

BFRP vindt dit leuk.
  13. tortelduif

tortelduif Actief lid

11 dec 2021
    459
    365
    63
    Vrouw
    Wat naar :(
    Fijn dat je lichaam weer aan de gang is, en hopelijk mag het snel weer lukken en goed gaan.

14. tortelduif

tortelduif Actief lid

11 dec 2021
    459
    365
    63
    Vrouw
    Herkenbaar @BFRP en @SSWF. Hier tijd getwijfeld over een tweede en daarna nog een tijd moeten wachten ivm een operatie.

35 zijn bij de geboorte gaat bij mij niet meer lukken maar hoop dan wel zwanger te zijn zodat er niet meer dan vier jaar tussen zit (zoontje is nu 2,5). En qua seizoen heb ik een voorkeur voor verlof in de lente/zomer maar ik ga er zeker niet op wachten :roflmao:

BFRP vindt dit leuk.
  15. SSWF

SSWF Actief lid

28 feb 2025
    116
    60
    28
    Vrouw
    Wij hebben ook lang getwijfeld voor een 2e. En het blijft een dingetje. Vriend is de ene keer enthousiast, en nu het er weer op aan komt (vruchtbare dagen) is ‘ie weer wat huiverig. Hij wil het er graag op aan laten komen net zoals bij de 1e. Ik wil dat niet ivm leeftijd dochter (ook bijna 2,5) en mezelf.

Het gaat niet helemaal van een leien dakje nu deze ronde (druk, moe, etc etc), dus ben benieuwd.

16. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    505
    417
    63
    Vrouw
    Nee en sowieso hem dan zolang missen en dan die hormonen... ik ben inderdaad ook al 36 en alleen als het deze ronde al raak zou zijn dan zou ik nog 36 zijn als het kindje geboren worden, anders 37 alweer.... maar januari of februari baby lijkt mij ook erg leuk en mooi verdeeld hahaha

SSWF vindt dit leuk.
  17. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    505
    417
    63
    Vrouw
    Ow dat lijkt mij moeilijk als hij niet zo enthousiast is. Vertel je hem wanneer je vruchtbaar bent? Anders dat lekker voor je houden

18. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    #138 LizMe, 18 mrt 2025
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2025
    Pff ik baal echt beetje van mijn cyclus. Het blijft schommelen met ineens vroegere ovulaties. Ik had eerder altijd tussen de 14 en 16 dagen ovulatie en na mijn miskraam dus ineens vroeger. Met de extreme korte (dag 4 einde menstruatie, dag 6 ovulatie) ook contact gehad met gynaecoloog die me na miskraam geholpen heeft en die gaf aan als het weer onder de 25 dagen totaal komt dat ik moest bellen.
    En nu is het weer een paar dagen eerder. Vorige maand was het eindelijk weer dag 14 en nu al dag 11. Hoewel clearblue nog nee zegt maar mijn buik en de andere test ja.

Bijgevoegde bestanden:

19. tortelduif

tortelduif Actief lid

11 dec 2021
    459
    365
    63
    Vrouw
    Oh dat lijkt me lastig met je vriend. Mijn man moest lang wennen aan het idee van een tweede maar is nu wel enthousiast, terwijl ik ook echt wel koudwatervrees heb. Bedoel je met er op aan laten komen er niet op plannen en zien wanneer het komt? Dat zou mij ook erg lastig lijken.

SSWF vindt dit leuk.
  20. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    505
    417
    63
    Vrouw
    Jeetje lijkt inderdaad nog niet helemaal op orde je cyclus. Dag 11 is wel vroeg maar niet extreem vroeg nog.

Deel Deze Pagina