Heb ff een tijdje met me hoofd in het zand gezeten, omdat ik eigenlijk al dacht dat me ovulatie er niet meer aan zat te komen en ik dacht dat ik ongesteld ging worden( vanwege alle krampen en symptomen die erop leken) Maar vrijdag avond heb ik toch maar weer eens een ovulatietest gedaan, omdat ik zo iets had van eens even kijken wat die aangeeft, En ja hoor die was positief, Nog maar eene voor de zekerheid gedaan omdat ik het niet geloofde maar die was ook posietief. Dit keer een hele lange cyclus...Ik had de hoop al opgegeven en het wachten tot me ongesteldheid ging door zetten, nu maar op het wachtbankje en kijken wat het dit keer doet.
Heeej, ja nouja jou hoef ik niks te vertellen. Weet het als geen ander. Donderdag had ik die echo. Vrijdag op werk notabene, dikke bloedingen. Alles is er die ochtend zo'n beetje uitgekomen. Heb toen nog van die dikke Tena's gekochte, halve luiers, omdat het anders niet ging. Nu de laatste nabloedingen nog. 15e heb ik nog een echo ter controle staan. Hoop dat alles er dan uit is maar denk het wel.
Hier naar een nieuwe ronde.. gisteravond flink ongesteld geworden. Hebben de meeste meiden ook de pil geslikt als anticonceptie? Ik zat aan de estradiol/levornorgestel ik lees namelijk dat het tot 1 jaar kan duren dat de pil uit je lichaam is. Hier wel al meteen een onregelmatige cyclus te pakken.
Ahh vreselijke ervaring! Ik hoop dat je na de 15e het allemaal wat kan verwerken en de moed terug kunt vinden.
Had die ook maar ik was eigenlijk meteen zwanger na het stoppen. Maar weet niet hoelang je achter elkaar geslikt hebt? Ik heb wel vaker meerdere pil pauzes gehad. Weet niet of dat wat uitmaakt hoor.
1 jaar geslikt, maar dan om de 3 a 4 maanden een stopweek ingelast. Het zwanger worden hoeft dus door deze pil niet persè te belemmeren begrijp ik? Voor ons 1e kindje had ik hem ruim 14 jaar geslikt. Toen duurde zwanger worden pas 2 jaar.
Ik ben meerdere keren gestopt met de pil en altijd gelijk een regelmatige cyclus tussen de 26 en 30dagen. Soms hield ik elke maand een stopweek en soms slikte ik wel een half jaar door
Joh zo vlak daarna dus al begonnen. Klinkt heftig zoveel bloedverlies en dan zit je ook nog eens op t werk. Maar wel redelijk vlot dat het nu weer minder wordt. Hopelijk is het in 1x losgekomen en heb je er geen fysiek lange nasleep van. Zeker confronterend en verdrietig ook nog die echo hoop dat je na het stoppen van het bloedverlies en de echo ook weer de moed kunt verzamelen ❤️