NOD lijst april 2025

Discussie in 'NOD forum' gestart door BFRP, 26 feb 2025.

1. SSWF

SSWF Actief lid

28 feb 2025
    118
    60
    28
    Vrouw
    Ik heb hier niet zoveel verstand van. Maar wel erg vervelend dat het zo wisselend is en je er niet op kunt bouwen!

2. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.866
    2.548
    113
    Nee klopt het is een stuk langer dan dag 6 natuurlijk, ik word altijd 15 dagen na ovulatiepijn ongesteld. Dus dan zou ik nu op 26 dagen komen en dat mag gelukkig. Ik vind het er niet op kunnen vertrouwen gewoon net wat lastiger.

3. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.866
    2.548
    113
    Dit herken ik heel erg. Zeker nu mijn ovulatie ineens eerder is krijg ik toch wat paniek.
    Hier zit de paniek hem vooral in de zware misselijkheid en angst voor herhaling van vorig jaar.

4. tortelduif

tortelduif Actief lid

11 dec 2021
    463
    368
    63
    Vrouw
    Dat is heel begrijpelijk! 26 dagen cyclus lijkt me op zich prima maar snap dat het niet goed voelt als je altijd gewend was dat je cyclus langer was.

LizMe vindt dit leuk.
  5. Freynar

Freynar Actief lid

30 dec 2024
    262
    219
    43
    Vrouw
    Ik heb ovulatie testen gekocht.
    Vanaf welke dag moet ik gaan testen ? En dan elke dag testen tot ik m’n eisprong heb gevonden ?

6. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.866
    2.548
    113
    Hoelang is je cyclus ongeveer?

7. Miireii87

Miireii87 Actief lid

7 nov 2024
    460
    314
    63
    Vrouw
    NOD lijst 1 t/m 30 april 2025

We gaan voor roze!

1 April (0)

2 April (1)
    SSWF - 2e kindje - 35 jaar - ronde 3

3 April (0)

4 April (2)
    Livsophia - 2e kindje - 28 jaar - ronde 3
    Tortelduif - 2e kindje - 35 jaar - ronde 3

5 April (0)

6 April (0)

7 April (2)
    Lizme - 2e kindje - 31 jaar - ronde 1 na mk
    BFRP - 3e kindje - 36 jaar - ronde 1

8 April (1)
    Caithxxx- 3e kindje - 35 jaar - ronde 12, IUI2

9 April (0)

10 April (1)
    Lenteisfijn - 2de kindje - 35 jaar - ronde 8

11 April (1)
    Jessicaw - 2e kindje - 39 jaar - ronde 7

12 April (1)
    Miireii87 - 4e kindje - 37 jaar - ronde 8

13 April (0)

14 April (0)

15 April (0)

16 April (0)

17 April (0)

18 April (0)

19 April (0)

20 April (0)

21 April (0)

22 April (0)

23 April (0)

24 April (0)

25 April (0)

26 April (0)

27 April (0)

28 April (0)

29 April (0)

30 April (0)

Totaal (9)

Wachten op eisprong (9)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

8. Mcjo

Mcjo Lid

30 mei 2022
    99
    137
    33
    Vrouw
    Hoi! Ik zou ook graag aansluiten, maar weet mijn NOD nog niet, ronde 29 waarvan 12 met letrozol. Sinds deze cyclus over op ovaleap.
    Vandaag voor ovultatieinductie geweest (CD11) ziet er goed uit 2 van 8mm, 1 van 10 en 1 van 13mm.
    Donderdag weer heen voor een echo om te kijken of ze voldoende zijn doorgegroeid voor de injectie voor de eisprong (Gonasi) en dan weet ik ook mijn NOD.

Wat een verhalen hier! Ik hoop op veel roze want ik gun iedereen een vervulde kinderwens! Opvallend dat we met zoveel 30+'ers zijn. Ik ben 35 :) En we gaan voor ons eerste kindje.

SSWF, Miireii87, tortelduif en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Freynar

Freynar Actief lid

30 dec 2024
    262
    219
    43
    Vrouw
    Meende iets van 28 dagen.

10. Freynar

Freynar Actief lid

30 dec 2024
    262
    219
    43
    Vrouw
    Jemig wat moeten jullie een lange adem hebben met 29 rondes! Hoop dat je gauw op roze kan.

Bijzondere van de forum vind ik ook dat je de verhalen achter mensen hun zwangerschap leest.

11. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    512
    419
    63
    Vrouw
    26 is een mooie cyclus heb ik ook wel eens maar wel een kortere tijd na mijn eisprong. Dacht rond de 11 of 12. Hopelijk is het gewoon raak nu en anders de volgende ronde een normale cyclus of ga je nu contact opnemen met de gynaecoloog?

Welkom! Jeetje zoveel rondes... heftig. Is er een reden bekend waarom het nog niet gelukt is? En doe je nu iui?
    Hahaha leuk nog een 30+ erbij!

12. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.866
    2.548
    113
    Ik zou op dag 10/11 beginnen. Je verwacht hem dan rond dag 14. Als die donkerder word kun je na twee keer per dag gaan als je wilt.
    Niet met ochtend urine en na 10 uur in de ochtend.

Freynar vindt dit leuk.
  13. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.866
    2.548
    113
    Nee ik ga nu geen contact opnemen, ik kom sowieso boven de 25 dagen.

14. Mcjo

Mcjo Lid

30 mei 2022
    99
    137
    33
    Vrouw
    Ja, mijn eicellen rijpen niet goed en daardoor heb ik een cyclus tussen de 26 en 65 dagen, dus ik ben ook erg blij dat het nu zo positief lijkt (al vind ik het ook lastig omdat het met letrozol ook vaak heel positief leek, maar raakten de eitjes vaak 'overrijp') en dat we de eisprong nu ook gaan triggeren. Het voelt als meer controle..

Nee, geen IUI, we mogen nog zelf bedsporten omdat manlief prima zaad heeft.
    Volgens het ziekenhuis is de kans met IUI niet veel groter dan 'natuurlijk' dus neem ik dat maar voor waarheid aan.

Het voelt inderdaad als een lange adem, en soms heb ik momenten dat ik teleurgesteld ben ik mijn lichaam omdat het niet lukt, maar ik heb met deze behandeling weer goed hoop!

@Freynar Ik begon altijd met testen vanaf CD10

SSWF en LizMe vinden dit leuk.
  15. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    512
    419
    63
    Vrouw
    Oke hopelijk gauw weer zwanger

Oh dat klinkt inderdaad wel intens. Fijn dat je eitje nu inderdaad goed rijp is en gaat springen inderdaad. Volledige controle.
    Dit is de eerste keer dat je ook medicatie krijgt om eitje te laten springen?
    Het is je echt gegund om gauw een mooie positieve test te hebben.

Iedereen hier trouwens. Hoop echt op veel mooie zwangerschappen ❤️

16. Mcjo

Mcjo Lid

30 mei 2022
    99
    137
    33
    Vrouw
    Dat is lief van je! Dit is inderdaad de eerste keer voor het laten springen. Ik heb een flinke angst voor naalden en dat hebben we geprobeerd zo lang mogelijk uit te stellen.
    Het lukt me ook niet om zelf te prikken dus dat doet mijn man.:)

Ik hoop ook veel roze te zien de komende maand!

17. BFRP

BFRP Bekend lid

24 jan 2025
    512
    419
    63
    Vrouw
    Oefen eerst op een sinaasappel en de eerste keer is inderdaad erg eng om jezelf te prikken maar daarna word het elke keer minder. Moet mijzelf al 12 jaar lang elke maand injecteren dus weet hoe het is

18. Mcjo

Mcjo Lid

30 mei 2022
    99
    137
    33
    Vrouw
    Wat vervelend voor je dat je elke maand een injectie moet, dat is vast ook niet voor de lol!

Aardig dat je me wilt helpen en ongetwijfeld goed bedoeld ;)Maar ik heb niet een half jaar EMDR therapie gevolgd en m'n kinderwens bijna opgegeven omdat ik het spannend vind om mezelf te prikken. Helaas zit het trauma een heel stuk dieper dan dat:) Het gaat niet om de prik zelf, maar gebeurtenissen die daaromheen gebeurd zijn.
    Dit is voor mij op dit moment de wijze waarop het werkt, en misschien ben ik er ooit aan toe om het zelf te doen, ik geef mezelf daarvoor alle ruimte :)

Freynar en LizMe vinden dit leuk.
  19. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.866
    2.548
    113
    Ik vind het ergens wel heel mooi dat je man dit doet. Het is toch een proces voor samen en zo kan die actief liefdevol helpen ❤️ ik ga voor je duimen voor een mooi eitje en geen overstimulatie!

Mcjo vindt dit leuk.
  20. Miireii87

Miireii87 Actief lid

7 nov 2024
    460
    314
    63
    Vrouw
    Goedemorgen meiden.

Ik had mijzelf gisteravond al op de lijst geplaatst maar kreeg visite dus geen tijd meer om een berichtje te plaatsen.

Ik ben 37 jaar, heb al 3 kinderen uit een eerdere relatie en mijn vriend en ik zitten nu in ronde 8 voor ons eigen kindje. 28 maart staat de intake gepland voor de fertiliteitskliniek. Mijn moeder kwam helaas al op haar 39e in de overgang dus ik ben bang dat ik ook niet heel veel tijd heb. Vorig jaar toen ik nog niet temperatuurde, had ik vaak cyclussen van 21 dagen of minder, dus hoogstwaarschijnlijk geen eisprong. Nu zijn mijn cyclussen wel iets regelmatiger, maar het is nu de vraag of ik wel een goede eisprong heb. Daar gaan we dus achter komen.

Gister voor het eerst bij een acupuncturist geweest voor mijn cyclus dus ik ben heel benieuwd of dat ook nog gaat helpen.

LizMe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina