Jaja nog erug vroeg... maar goed ik heb mn NOD 16 april.... dus dacht laat ik m maar vast starten! Bekijk bijlage 135119 16 april: Flippo123 17 april: 18 april: 19 april: 20 april: 21 april: 22 april: 23 april: 24 april: 25 april: 26 april: 27 april: 28 april: 29 april: 30 april: Link naar plaatje: http://www.andrea-schroeder.com/nimmm2/geddes103.jpg
Bekijk bijlage 135266 16 april: Flippo123 (ronde 18 / maand 21, 1e kindje) 17 april: 18 april: 19 april: 20 april: 21 april: 22 april: 23 april: 24 april: 25 april: 26 april: 27 april: 28 april: 29 april: 30 april: Link naar plaatje: http://www.andrea-schroeder.com/nimmm2/geddes103.jpg
Bekijk bijlage 138790 16 april: Flippo123 (ronde 18 / maand 21, 1e kindje) Biejie (ronde 5 / 2e kindje) 17 april: 18 april: 19 april: 20 april: 21 april: 22 april: 23 april: 24 april: 25 april: 26 april: 27 april: 28 april: 29 april: 30 april: Link naar plaatje: http://www.andrea-schroeder.com/nimmm2/geddes103.jpg
Hey Flippo! Allebei NOD op de 16e... nog zoooo ver weg! Heel veel succes deze ronde, eerst maar eens wachten tot ongie hier goed op gang komt. Zet nog niet echt door..
Bekijk bijlage 138790 16 april: Flippo123 (ronde 18 / maand 21, 1e kindje) Biejie (ronde 5 / 2e kindje) 17 april: 18 april: 19 april: 20 april: 21 april: 22 april: momisake (ronde 1, 3e kindje) 23 april: 24 april: 25 april: 26 april: 27 april: 28 april: 29 april: 30 april: Link naar plaatje: http://www.andrea-schroeder.com/nimmm2/geddes103.jpg[/QUOTE]
16 april: Flippo123 (ronde 18 / maand 21, 1e kindje) Biejie (ronde 5 / 2e kindje) 17 april: 18 april: 19 april: 20 april: 21 april: Meissie2008, ronde 5, 2e kindje 22 april: momisake (ronde 1, 3e kindje) 23 april: 24 april: 25 april: 26 april: 27 april: 28 april: 29 april: 30 april: Hee meiden, vandaag ongi geworden!dus kom me melden voor het april forum!gezellig he?!en hopen dat er heel veel decmber kindjes komen dit jaar!zou mooi zijn toch..? Liefs meissie
Bekijk bijlage 139014 16 april: Flippo123 (ronde 18 / maand 21, 1e kindje) 17 april: 18 april: Biejie (ronde 5 / 2e kindje) 19 april: 20 april: 21 april: Meissie2008 (ronde 5, 2e kindje) 22 april: momisake (ronde 1, 3e kindje) 23 april: 24 april: 25 april: 26 april: 27 april: 28 april: 29 april: 30 april: Link naar plaatje: http://www.andrea-schroeder.com/nimmm2/geddes103.jpg -------------- Wat leuk, weer meer meiden erbij.. Ver weg nog he, onze NOD's! Ik heb mijn NOD verplaatst naar de 18e. Eigenlijk is het vandaag pas echt doorgebroken, dus vandaag toch maar CD1.
Mijn NOD is ook niet helemaal zeker. Mijn cyclus was 36 na het stoppen met de pil maar zo lang heb ik nog nooit gehad. Dus heb het op 33 dagen gehouden, iets meer dan het gemiddelde.
ja gezellig!hoop natuurlijk niet dat er meer meiden bij komen, en dat de rest allemaal roze hebben straks!pfff onze nod zijn nog erg ver weg!we krijgen het straks weer druk genoeg met klussen! ga wel ovu testen gebruiken want mijn cyclus is te onregelmatig!vind het leuk om dit allemaal met jullie weer te delen! Liefs
Aaah gezellig eindelijk wat meer meiden hier Na 15 dagen alleen gezeten te hebben hier was ik wel wat toe aan wat gezelligheid Hopelijk kunnen we met zn allen dit lijstje mooi roze kleuren
hee meiden, Vandaag weer lange dag gewerkt, nu gauw even thuis wat eten en wachten op mijn oppas voor mijn zieke meisje en dan weer naar werk vergadering tot 20 uur! pfff maar dan gelukkig weekend! heb nu mijn 2e ongi dag en ik vloei weer erg veel....niet normaal!mag elk uur wel naar de wc! Laatste maanden gelukkig maar 4 dagen ongi, 2 dagen heel erg en 2 dagen haast niks!dus verheug me op morgen haha hoe was jullie dag? ik kom vanaaf nog wel weer ff kijken hiero! tot straks! Liefs meissie
oh ja weet iemand hoe ik me banner moet veranderen? ik ga dan naar handtekening wijzigen maar dan krijg ik die oude banner niet weg en wil die de nieuwe banner niet plakken! mmmm wie weet het? liefs
@Meissie: Volgens mij is het gelukt om je banner te veranderen @All: Pfff CD19 hier ondertussen en nog geen ei in aantocht.... hoelang zal deze cyclus nu zijn :S.... wat ben ik aan t aftellen naar 7 april zeg eindelijk actie na bijna 2 jaar klussen zonder resultaat... Vandaag lekker dagje vrij, zo even boodschappen doen, huis aan kant ruimen en lekker koken voor vanavond Hoop dat t zonnetje hier snel weer door gaat breken zodat ik nog wat zonnestraaltjes mee kan pikken
@ Flippo: Al enig idee wat het behandelplan gaat inhouden? Lijkt me erg fijn voor jullie dat er dan weer wat schot in de zaak zit!! @ Meissie: is je dochtertje al weer opgeknapt? Hier mijn kleine meid erg verkouden, ze had zo'n moeite met inslapen gisterenavond. Nu ligt ze al wel weer 2 uurtjes te slapen, dus ze rust nu iig lekker uit. Kan ik ook een beetje bijkomen, hihi.
16 april: Flippo123 (ronde 18 / maand 21, 1e kindje) 17 april: 18 april: Biejie (ronde 5 / 2e kindje) 19 april: 20 april: Lotte30 (ronde 4, 1e kindje) 21 april: Meissie2008 (ronde 5, 2e kindje) 22 april: momisake (ronde 1, 3e kindje) 23 april: 24 april: 25 april: 26 april: 27 april: 28 april: 29 april: 30 april: Hallo Dames, Ik mag me hier melden, ben afgelopen nacht ongi geworden. Liefs Lotte
Hoi lotte, wat heb je een mooie regelmatige cylcus zeg!!!Heelrijk! leuk dat je ook mee komt kletsen! @biejie; ja het gaat al wel wat beter, nog steeds erg verkouden maar al minder benauwd gelukkig!Oh die van jouw ook zo verkouden? heb je in deze tijd he?hopelijk is ze gauw weer beter en lekker uitegrust! @flippo ja haha er reageerde niemand op mij dus zelf maar wat geprobeert haha Ga nu voor de 1e maand ovulatie testen gebruiken..iemand nog tips..welk merk en waarom? en hoe te gebruiken?thanks
Ja, druk aan het snottebellen vegen hier Ik heb afgelopen maand voor het eerst ovu's gebruikt. Ik gebruik dipsticks van Zwanger&Kids. Ze zijn erg goedkoop, dus heb gelijk voor de hele cyclus gekocht. Beviel erg goed... Dipsticks moet je 10 sec. in een bakje opgevangen urine dopen, en na 10 min. is het resultaat zo dat je het goed kunt interpreteren. Tip: bewaar ze en schrijf op van welke cyclusdag ze zijn, dan zie je goed de opbouw/afbouw, en krijg je wat meer inzicht in je cyclus. Ik ga het deze maand zeker weer doen!
Heyy ladiez kon me hier ook ff melden, net begonnen met beetje bloed te verlieze dus morgen zal de ellende wel beginnen... Kan iemand mij erbij zetten op 22april 4e ronde 1e kindje!! 22april ist goede vrijdag hopelijk word het een heeeeele goede vrijdag!!! En alle andere dagen ook bieje zie dat jij ook FF gebruikt, vraagje, als je nieuwe cyclus begint moet je dan zelf ergens een nieuwe grafiek aanklikken of maakt hij zelf een nieuwe zodra je weer aangeeft dat je ongi is begonnen?!
Hoi Meiden, Ik ga me hier nu ook melden.. 25 april is mijn NOD. Zondag ga ik ongesteld worden. Ik ga hier i.i.g. vanuit omdat we hebben een maandje ''rust'' gehad. Dus volgende maand gaan we er weer voor