@PippaLotta die is wel duidelijk hoor! Gefeliciteerd . De eerste keer raak sinds jullie het proberen?
Hier aan het wachten op een eisprong (ik heb al 4 dagen vruchtbaar slijm) maar nog steeds geen positieve ovulatietest. Voel wel steken, dus ik hoop vandaag een eisprong. Vanmorgen wel alvast geklust
Dat was meteen de eerste ronde raak, net als bij jou....hopelijk hebben we snel een gezonde zwangerschap!
Ook interessant om te lezen: de meeste vrouwen die Fertility Friend gebruiken testen pas positief op 13 DPO: https://www.fertilityfriend.com/Faqs/When-can-I-expect-a-positive-HPT-if-I-am-pregnant.html
Ik denk dat door deelname aan dit forum de drang om vroeg te testen wel wordt aangewakkerd. De dag dat hier gemiddeld getest wordt zal wel afwijken van andere gemiddelden
@PippaLotta gefeliciteerd! Ik test mijn ovulatie (nog) niet en ook evt zwangerschap hoop ik weer laat te testen (dag of 3/4 na mijn nod) zijn dr meer dames die bewust niet testen om zichzelf te beschermen/ niet gek te maken? ik kan daardoor ook verder weinig meeschrijven met jullie, maar blijf graag meelezen. En leer meteen eea over ovulatie testen mocht ik toekomst toch willen gebruiken
Ik heb gemerkt dat niet testen bij mij juist voor extra spanning zorgt. De klap is dan minder als ik ongesteld word. Hier heb ik opeens last van menstruatiekrampen. Zou wel vroeg zijn als ik nu ongesteld word.
Ovulatietesten doe ik wel, zwangerschapstesten maak ik mezelf inderdaad gek mee. Dat probeer ik voor NOD zo min mogelijk te doen. Ik temperatuur wel, eigenlijk vind ik dat het fijnst werken. Heel betrouwbaar inzicht en je kunt je er niet suf op staren. Mijn temperatuur keldert momenteel geleidelijk van 37.0 naar 36.7 dus ik denk dat ik vandaag of morgen op rood kan
NOD-lijst 1 t/m 31 december 2024 We gaan voor roze! ----------- 1 december (3) Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Puttertje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 2 december (1) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 3 december (3) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 8 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 14 Yellowbanana - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 4 december (1) Lenteisfijn - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 december (3) Rouge - 39 jaar - 8ste kindje - ronde 22 na stilgeboren zoontje MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 Steinmeid400 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 december (0) 7 december (0) 8 december (2) Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 MissMorrow - 39 jaar - 4e kindje - ronde 1 9 december (0) 10 december (0) 11 december (0) 12 december (1) FHAM090519 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 5 bonvb - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk 13 december (2) Demi88- 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 14 december (0) 15 december (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 16 december (0) 17 december (2) MamaD - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 7 18 december (0) 19 december (0) 20 december (0) 21 december (0) 22 december (0) 23 december (1) Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje - ronde 6 na MK juni'24 24 december (0) 25 december (0) 26 december (0) 27 december (0) 28 december (0) 29 december (0) 30 december (0) 31 december (1) Lois93 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1 na MA Totaal (21) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (12) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik temperatuur deze ronde voor het eerst. Wanneer zakt je temp meestal als je ongesteld wordt? Is dat 1 Dag of 2 dagen voor je ongesteld wordt?
Bij mij was dat meestal de dag van tevoren. Maar soms ook dat ik al een paar dagen een dalende lijn zag. Volgens mij kan het ook nog op je ongi dag zelf of een dag later. @RoGiJuLi weet jij wat het vaakst voorkomt?