Ik duim heel hard mee! Jullie geduld wordt iig flink op de proef gesteld.. Hopelijk mag december jullie maand zijn
NOD-lijst 1 t/m 31 december 2024 We gaan voor roze! ----------- 1 december (4) Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 6 Puttertje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 14 2 december (0) 3 december (1) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 8 4 december (0) 5 december (1) Rouge - 39 jaar- 8ste kindje - ronde 22 na stilgeboren zoontje 6 december (0) 7 december (0) 8 december (0) 9 december (0) 10 december (0) 11 december (0) 12 december (0) 13 december (0) bonvb - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 14 december (0) 15 december (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 16 december (0) 17 december (0) 18 december (0) 19 december (0) 20 december (0) 21 december (0) 22 december (0) 23 december (0) 24 december (0) 25 december (0) 26 december (0) 27 december (0) 28 december (0) 29 december (0) 30 december (0) 31 december (0) Totaal (7) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD-lijst 1 t/m 31 december 2024 We gaan voor roze! ----------- 1 december (4) Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Yellowbanana - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 Puttertje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 14 2 december (0) 3 december (1) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 8 4 december (0) 5 december (2) Rouge - 39 jaar - 8ste kindje - ronde 22 na stilgeboren zoontje MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 6 december (0) 7 december (0) 8 december (0) 9 december (0) 10 december (0) 11 december (0) 12 december (0) 13 december (1) bonvb - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 14 december (0) 15 december (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 16 december (0) 17 december (0) 18 december (0) 19 december (0) 20 december (0) 21 december (0) 22 december (0) 23 december (0) 24 december (0) 25 december (0) 26 december (0) 27 december (0) 28 december (0) 29 december (0) 30 december (0) 31 december (0) Totaal (9) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Zo, mezelf ook weer toegevoegd. Geen idee hoe het gaat lopen qua NOD dus maar even een gemiddelde genomen. Donderdag naar de poli fertiliteit, over 2 weken zijn we alweer een jaar verder. 10 rondes in 1 jaar. Enerzijds wil ik gewoon progressie. Anderzijds ben ik ook wel een beetje verdrietig. Voelt alsof ik mijn zoontje niet genoeg vindt, waarom wil ik dit zo graag terwijl hij echt alles voor me is? Erg wisselende emoties, dat is ook best vermoeiend.
NOD-lijst 1 t/m 31 december 2024 We gaan voor roze! ----------- 1 december (4) Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Yellowbanana - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 Puttertje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 14 2 december (0) 3 december (1) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 8 4 december (0) 5 december (2) Rouge - 39 jaar - 8ste kindje - ronde 22 na stilgeboren zoontje MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 6 december (0) 7 december (0) 8 december (1) Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 9 december (0) 10 december (0) 11 december (0) 12 december (0) 13 december (1) bonvb - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 14 december (0) 15 december (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 16 december (0) 17 december (0) 18 december (0) 19 december (0) 20 december (0) 21 december (0) 22 december (0) 23 december (0) 24 december (0) 25 december (0) 26 december (0) 27 december (0) 28 december (0) 29 december (0) 30 december (0) 31 december (0) Totaal (10) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ook ik meld mij hier in de lijst van december.. Op de dag dat ik ongesteld werd vertelde een goede vriendin zwanger te zijn. Zij vertelde zich enorm schuldig te voelen, wat ik weer mega verdrietig vond. Gelukkig voelde ik echt alleen maar blijdschap voor haar. Ook om deze reden hebben we eigenlijk nog bijna niemand in onze omgeving verteld over onze kinderwens. Bang dat we buiten het babygeluk van anderen gehouden worden, omdat men denkt dat dit te pijnlijk voor ons zou zijn. Ik heb dat helaas bij anderen te veel zien gebeuren. Het begint het nu alleen als een ‘groot geheim’ te voelen en we hebben allebei behoefte aan steun van familie en vrienden tijdens dit proces. Hoe gaan jullie hiermee om? Wanneer hebben jullie dit verteld aan vrienden en familie? Ronde 12 breekt nu aan en dat heeft me wel wakker geschud. We zijn 15 maanden verder. Misschien is er dan toch meer hulp bij nodig. Mijn partner heeft een afspraak voor een sementest in het ziekenhuis. Daarna ga ik maar eens aankloppen bij de huisarts. Ook ga ik deze maand weer ovulatietesten doen, want ik heb er vorige maand maar 4 hoeven te gebruiken en het doosje is nog lang niet leeg . (sorry voor het lange verhaal, maar ervaar dit forum echt als waardevol, waarvoor dank!)
Hoi heel herkenbaar hoor, je verhaal en gevoel. Bij onze eerste na 1.5 jaar naar de huisarts geweest en uiteindelijk nog een jaar later was ik pas zwanger. Op het moment dat we echt onderzoeken hadden gehad en er een "plan" was hebben we het gedeeld met vrienden en familie waar we het mee wilden delen. Dat scheelde enorm. Maar wel met afspraken dat ze er niet continue naar moesten vragen. Uiteindelijk heb ik geen medicatie nodig gehad om zwanger te worden (door corona lag het allemaal stil dus ging er veel tijd over onderzoeken en bloedprikken etc). Momenteel zitten we weer in hetzelfde schuitje en weten wel een paar vrienden van onze wens voor een tweede. Het lucht wel op het in ieder geval met iemand te kunnen delen. Ik duim voor jullie mee.
Ik worstel hier ook wel mee. Ik vind het moeilijk om er zelf over te beginnen, maar als iemand er naar vraagt ben ik er heel open over. Alleen op werk draai ik er enigszins omheen, dat voelt toch te privé. Ik denk dat ik het daar pas zou vertellen zodra het invloed op m’n werk gaat hebben. Zowel mentaal als praktisch. Soms vind het ook moeilijk omdat het soms voelt alsof ik me aanstel omdat we “pas” X maanden bezig zijn. Nu we de grens van een jaar naderen voelt het wel iets meer alsof ik “recht” heb om erover in te zitten en erover te praten. Als het dan eenmaal ter sprake komt dan voel ik me er overigens wel heel goed bij om er eerlijk over te zijn. Het lucht flink op om even te kunnen ventileren, maar ook om andere verhalen te horen. En inderdaad dit forum is ook echt goud!
Lieve dames, ik hoop dat het jullie snel gegund mag zijn.. ❤ Het blijft ook gewoon super ingewikkeld en kwetsbaar allemaal.
Ik verwacht morgen eindelijk ongesteld te worden en officieel aan deze nieuwe ronde te kunnen beginnen! Jemig, wat duurde deze cyclus lang Hoop dat mijn eisprong ditmaal niet zo lang op zich laat wachten.. Heb gelijk ff goed ingeslagen op de action lh-testen Vind die toch wat beter bij m'n lijf passen dan die van sensitest, merk ik.. In het teken van de decembermaand: Iemand al de kerstboom neergezet? Ik denk dat wij hier komend weekend mee aan de slag gaan Vind het altijd zo zonde als die boom maar 3 weken staat ofzo Lekker lang van genieten haha!
Dat was inderdaad een lang cyclus Secret Promise! Wij hebben geen Kerstboom staan, maar al wel de verlichting aan de voorkant van ons huis opgehangen. Lekker gezellig
Pff inderdaad een lange cyclus zeg! Haha ik doe met je mee met hopen op een iets eerdere eisprong. Afgelopen cyclus was 33 dagen, hoop toch wat meer richting de 30 of 31 te gaan deze maand maar we zullen zien...
Oeh heel gezellig ja Gaan jullie überhaupt geen boom neerzetten? Ik heb er ook echt helemaal zin in om het huis weer feestelijk te maken Zeker in deze donkere dagen haha
Ik lees hier alvast mee! Nod is dit weekend maar testen zijn negatief dus ga er vanuit dat ik hier aansluit.
Hoi allemaal, Ik sluit ook aan in deze lijst. Leuk om de laatste lijst van het jaar voor de hele maand te doen Hopelijk gaan we met een knaller het nieuwe jaar in. Wij waren tegen alle verwachting in zwanger in de eerste ronde voor een 2e. 1ste heeft in totaal 3 jaar geduurd met meerdere latere miskramen/medische afbreking. Uiteindelijk via IUI onze zoon gekregen. Nu was het dus meteen raak, maar helaas ging dit weer mis met 7 weken. Bloedverlies is praktisch gestopt. Dus ik ga weer ovulatietesten inslaan en morgen maar eens kijken of de zwangerschapstest weer wit is. Hopelijk snel weer een eisprong en hopelijk lukt het snel weer in zwanger te raken.
Jeetje Wishfull wat ontzettend naar van de miskraam Het was juist zo geweldig dat je op deze natuurlijke manier (snel) zwanger mocht raken.. Wat verdrietig.. Veel sterkte! Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen mag hebben en inderdaad knallend (met plakbeebje) het jaar uit gaan
Nou het zet nog niet helemaal door die ongesteldheid Wel bruinverlies, maar dus nog niet rood vloeiend... Dat zal vanavond wel veranderen denk ik. Volgens mij 'mag' je deze dag dan al niet meer als dag 1 rekenen toch? Omdat het dan al best laat op de dag is?