Omdat ik moet werken vandaag vanochtend ovulatietest gedaan en die was bij opstaan al 1.02. dus zeker weten mijn piek vandaag! Gisteren hadden we wel zin dus toch gisteren het gezellig gemaakt en vandaag nog maar even zien
Hoi hoi, Wie heeft er weleens een vals positieve test van kruidvat 2 voor 5 gehad? Ik zit op 15 dpo. Alleen de kruidvat is positief. De rest negatief.. (CB) ik weet dat ik in een eerder cyclus twee streepjes kreeg op kruidvat 2 voor 5 en uiteindelijk toch ongesteld werd. Dus heeft iemand ervaring met de kruidvat testen? Wat vinden jullie daarvan?
Oeh nog een roze wanneer is je NOD? Hij lijkt halverwege wel wat weg te vallen of ligt dat aan de foto? Isie in het echt beter te zien?
Ik heb nooit vals positief getest met kruidvat. Ik heb wel vaker gehoord dat CB negatief is omdat die meer hcg nodig heeft volgens mij om positief te zijn. Misschien eens een actiontestje proberen?
@Wishfull123 balen zeg! Maar hopelijk volgende maand een positieve test. Op naar de volgende ronde. Ik wil morgenochtend op 9DPO een testje wagen. Is nog vroeg, maar als ik het goed heb gevoeld heb ik op 6DPO de innesteling gehad, dus wie weet is er wat te zien.
Oeh, spannend zeg! Hij lijkt inderdaad wel op de foto halverwege wat weg te vallen, maar denk dat dit aan de foto ligt? Iig alvast een voorzichtige felicitatie!
Ja, ik heb helaas wel gehoord van vals positieve testjes van de kruidvat 2v5 Maar dat zegt natuurlijk niet meteen dat dit in jouw situatie zo hoeft te zijn.. Wanneer kwam het streepje? Binnen de tijd? Heb je een foto van de test? En welk CB testje heb je gebruikt?
NOD-lijst 1 t/m 31 december 2024 We gaan voor roze! ----------- 1 december (3) Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Puttertje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 2 december (0) 3 december (3) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 8 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 14 Yellowbanana - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 4 december (1) Lenteisfijn - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 december (3) Rouge - 39 jaar - 8ste kindje - ronde 22 na stilgeboren zoontje MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 Steinmeid400 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 december (0) 7 december (0) 8 december (1) Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 9 december (1) Chaoticgaëlle - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 10 december (1) MissMorrow - 39 jaar - 4e kindje - ronde 1 11 december (0) 12 december (3) FHAM090519 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 5 bonvb - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk 13 december (1) Demi88- 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 14 december (0) 15 december (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 16 december (0) 17 december (2) MamaD - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 7 18 december (0) 19 december (0) 20 december (0) 21 december (0) 22 december (1) xRMC -27 jaar- 2e kindje - ronde 1 23 december (1) Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje - ronde 6 na MK juni'24 24 december (0) 25 december (0) 26 december (1) Lenteisfijn - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 27 december (2) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 28 december (1) Chirimoya - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 29 december (0) 30 december (0) 31 december (1) Lois93 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1 na MA Totaal (27) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (10) Zwanger (1) Ongesteld (6) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Even de lijst weer omhoog Merk dat ik het zelf nu ook langzaam spannend begin te vinden.. Morgen alweer 7 dpo Ben er wat minder mee bezig deze ronde merk ik. Het is ook erg druk (geweest) met werk, Sinterklaas, de verjaardag van onze dochter en daarna Kerst Al zullen we daarvoor wel al antwoord hebben over of het deze ronde gelukt is of niet, natuurlijk Ben benieuwd naar de komende dagen met de testende dames
in het echt zeker beter te zien! Daar lijkt hij niet weg te vallen. Morgen ga ik ook een sensitest doen! Mijn NOD is morgen of overmorgen (29-24-25-24-25)!
Heb het online wel eens gezien, dat was ook echt een donkere streep. Hoe is de streep op jouw test? Toevallig een foto gemaakt? Tegenwoordig is de k2v5 niet heel fijn meer en kleurt soms juist slecht. Heb je nog andere testen in huis?