NOD-lijst December 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Secret Promise, 30 okt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

13 jun 2019
    316
    284
    63
    Vrouw
    Je rekent cd1 vanaf helder rood bloed verlies. Of als je merkt dat het voor jouw doen "los gaat". Volgens mij rekenen de meeste fertiliteitsafdelingen de avonden niet meer mee dus stel dat je vanavond echt begint met vloeien, dan is het morgen cd1 idd.

Secret Promise vindt dit leuk.
  2. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    401
    364
    63
    Vrouw
    Heftig joh... hopelijk is het deze ronde weer gelijk raak en gaat het wel goed! ♡

Wishfull123 vindt dit leuk.
  3. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.143
    5.992
    113
    ohh ik breek even in. Ik vond het zo fijn voor jullie dat het meteen raak was, na de weg die jullie voor jullie zoon al hadden afgelegd! Sterkte en dikke knuffel. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat dit goed mag verlopen!

4. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.878
    2.731
    113
    Vrouw
    Nou het werd uiteindelijk wel wat meer, maar zeker nog niet losgebarsten. Dat was vannacht/vanmorgen:rolleyes: Dus vandaag zeker cd1 haha

Merk dat mijn cyclus een beetje anders doet de afgelopen 2 keer. Normaal heb ik ook maar 1 dag een positieve ovulatietest en nu al 2 cycli is dat 2 dagen lang:o: Maar misschien ligt dat wel gewoon aan de afgelopen tijd waarin ik ook griep heb gehad en veel verkouden ben geweest.. Hopelijk mag het deze ronde weer zoals 'normaal' zijno_O

5. Secret Promise

19 jul 2012
    2.878
    2.731
    113
    Vrouw
    Ik ben benieuwd of meer dames hier voor de laatste keer zwanger proberen te worden:o: Ik heb altijd als ideaalbeeld een gezin van 5 (inclusief wij als ouders) voor mij gezien:) En ergens voelt het wel heel gek dat dit dan hoogstwaarschijnlijk allemaal voor de laatste keer zal zijn. Voor de laatste keer proberen zwanger te worden, voor de laatste keer (hopelijk) positief gaan testen, de echo's, die spanning, onzekerheid, maar ook verwondering naar je kindje... Hoewel het idee mij ook rust geeft dat het hierna niet meer 'hoeft', haha. Een beetje bittersweet! hoe ervaren jullie dit?:)

6. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.068
    4.574
    113
    Vrouw
    Dank je wel, super lief berichtje ❤️

7. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.068
    4.574
    113
    Vrouw
    Oeh ja herkenbaar! Voor ons zal het 2e kindje ook naar alle waarschijnlijkheid de laatste zijn.
    Ik ben nu net 38 en voel nu bij de 2e (en ook bij de eerste) de leeftijd wel druk geven.
    Ik denk wel dat je alles heel bewust voor de laatste keer mee gaat maken.
    Ondanks dat het hele proces naar zwanger worden soms slopend en frustrerend is, kun je er misschien ook wel wat heimwee naar krijgen :o:

Wat fijn dat jouw wachtronde er eindelijk op zit! Kan mij voorstellen dat het echt eindeloos aan moet hebben gevoeld....

Secret Promise vindt dit leuk.
  8. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.068
    4.574
    113
    Vrouw
    Omdat het bloedverlies nu echt zo goed als gestopt is, dacht ik vanmorgen een testje te doen.
    Ik hoopte zo dat er nog maar een tuurstreepje zou staan, maar helaas..... Nog een mega positieve test, wel lichter dan de controle streep. Volgende week donderdag/vrijdag nog maar eens testen:rolleyes::rolleyes:

9. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Mijn eitje heeft het er moeilijk mee deze ronde...

Heeft er hier iemand ervaring met een groot vitamine D tekort en niet zwanger worden? Ik heb mijn labresultaten terug....

Bijgevoegde bestanden:

10. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Ik houuu van Kerst, maar we gaan geen Kerstboom neerzetten in verband met de katten...:roflmao:

11. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Mijn vitamine d is ook aan de lage kant. Geen idee of dat invloed heeft op het wel of niet zwanger worden.

12. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.068
    4.574
    113
    Vrouw
    Online lees ik dat dit wel van invloed kan zijn op de vruchtbaarheid.
    Zelf slik ik wel dagelijks vitamine d bij.
    Was het zo ontzettend laag?

13. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Google zegt van wel:oops:

14. Frannyenklaas

Frannyenklaas Niet meer actief

Had ook vitamine d te kort!! Toch wel een positieve zwangerschaps test

15. Secret Promise

19 jul 2012
    2.878
    2.731
    113
    Vrouw
    Hmm misschien een idee om een zwangerschapsvitamine te gaan slikken? Of iig een foliumzuur + vit D supplement? Zelf slik ik de Compleet zwanger van Davitamon:o: Makkelijk pilletje om weg te krijgen (mocht je dat lastig vinden):thumup:

16. Secret Promise

19 jul 2012
    2.878
    2.731
    113
    Vrouw
    Ja als je katten erin gaan, dan is de lol er ook wel snel vanaf natuurlijk:$ Gelukkig maken de lichtjes een heleboel goed:D

yellowbanana vindt dit leuk.
  17. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Ik slik al exact dezelfde die jij noemt:roflmao:

18. Secret Promise

19 jul 2012
    2.878
    2.731
    113
    Vrouw
    Joh en dan alsnog die vitamine d tekort:eek: lekker dan..:$ wat nu? Overleggen met de huisarts?
    Grappig dat je dezelfde slikt btw:p

19. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    401
    364
    63
    Vrouw
    Volgens de premom app had ik vandaag mijn piek, maar twee uur later was de test heel negatief, dat is gek toch? Meestal is mijn piek hoger dan 1, dus ik weet niet of dit mijn piek is... Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

20. Secret Promise

19 jul 2012
    2.878
    2.731
    113
    Vrouw
    Hmm zo op het eerste gezicht lijkt het wel echt je piek te zijn. Je test trouwens wel op wisselende tijden ook zie ik:o: zie een paar keer voor 10en of juist later in de middag (voor en na werk denk ik?).. dit kan ook nog uitmaken in je testuitslagen. Geloof dat ze aanraden om elke dag rond dezelfde tijdstip te testen (lees dat niet te nauw hoor, echt niet erg als daar 1-2 uurtjes verschil in zit) en dan het liefst rond 12 uur. Voor 10en raden ze trouwens af, omdat je lh hormoon 's ochtends pas gaat stijgen! Als je dan te vroeg test kan je je piek ook missen.

Ik denk dat dit wel gewoon je piek is.. maar voor de zekerheid zou ik zelf de komende dagen nog even testen om te kijken wat er gebeurd. Je hebt geen verdere ovulatiesymptomen gevoeld?

Deel Deze Pagina